Tänään aamulenkillä vastaamme käveli isokokoinen ukkeli ilmeisesti useamman nauttineena. Koirani jostain syystä haukkuu joitain miehiä vaikka ne eivät edes päin katsoisi. Niin teki tälläkin kertaa, aloitti miehen kohdalla räksytyksen. Yritin olla itse huomioimatta ja kiskoin koiraa vain eteenpäin. Ukkokos otti nokkiinsa pikkupiskin kommenteista, kääntyi ja alkoi huutelemaan "turpa kiinni", pui nyrkkiä ja kiroili pitkän matkaa. Pelkäsin jopa että lähtee perään ja vielä potkaisee koiraani tai jotain. Huikkasin vain ukolle että älä huuda, koira kyllä jatkaa räksytystä niin kauan kuin sinäkin. Tavallaan aika pelottava tilanne, jos äijä olisi oikeasti lähtenyt perään ja käynyt väkivaltaiseksi. Niin kovasti näytti itsetunnolle pienen koiran haukku ottavan. Toisaalta kuitenkin jollain tavalla mukava huomata että kyllä kaverini minua tosipaikan tullen tuollaisilta köriläiltä puolustaisi. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia esim. juuri humalaisetn kanssa?
Meitä mahtuu moneen junaan...
4
390
Vastaukset
- Koirakko
joten kokemukset on päivastaisia. Yleensä hyppivät sivuun ja pahimmat ojan puolelle, eikä tule urputtamaan mitään vaikka koira nätisti kulkee....
...olenpa muutaman kerran törmännyt melko koirakammoiseen tätiin tässä asuinalueellani, hyppäsi ojaan tai puskaan kun meidän pikkuisen näki, vaikkei koira edes tätiä noteerannut, korkeintaan ihmetteli mitä tuo touhuaa. Kerrankin jutellessani lenkillä toisen ihmisen kanssa näin vain kävelysauvojen sujahtavan puskaan kun tämä kyseinen täti yritti kiertää meidät mahd. kaukaa, sopertaen vain että "kun minä pelkään koiria ja tuo sinun koirasi on irti", vaikka poitsuni oli ehkä puolen metrin päässä minusta ja hihnassa...
- ja jotkut
MarzaH kirjoitti:
...olenpa muutaman kerran törmännyt melko koirakammoiseen tätiin tässä asuinalueellani, hyppäsi ojaan tai puskaan kun meidän pikkuisen näki, vaikkei koira edes tätiä noteerannut, korkeintaan ihmetteli mitä tuo touhuaa. Kerrankin jutellessani lenkillä toisen ihmisen kanssa näin vain kävelysauvojen sujahtavan puskaan kun tämä kyseinen täti yritti kiertää meidät mahd. kaukaa, sopertaen vain että "kun minä pelkään koiria ja tuo sinun koirasi on irti", vaikka poitsuni oli ehkä puolen metrin päässä minusta ja hihnassa...
pelkää hiiriäkin.
- pyreeni
Meillä ei kumpikaan koirista pidä viinan eikä tupakan hajusta. Johtuen siitä ettei meillä kukaan polta, eikä sisällä saa polttaa. Koirieni läheisyydessä en myöskään tykkää, että sauhutellaan.
Viinaa minä en ota, kuin joskus harvoin breezer-pullollisen saunan jälkeen ja mieheni kaljaa.
Minä en myöskään päästä päissään olevia koirieni läheisyyteen.
Eivät siis ole tottuneet noihin hajuihin eivätkä niistä pidä yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164