Minusta ne ainakin tuntuu eläimellisiltä ja hävyttömiltä :S
Onko ryhmäsessiot teistä luonnottomia?
5
2005
Vastaukset
- luonnoton
tällä palstalla moisia kyselet!
- markkinoitsija
Saahan mielipidettä kysyä =)
- Leila.
markkinoitsija kirjoitti:
Saahan mielipidettä kysyä =)
Hävyttömältä se kuulostaa, mutta sehän siinä onkin mukavaa.
- markkinoitsija
Leila. kirjoitti:
Hävyttömältä se kuulostaa, mutta sehän siinä onkin mukavaa.
Mua ainaki ällöttäs nuolla ja kähveltää samaa sukupuolta edustavaa tai yleensäkään samaan aikaan useampaa ku yhtä. Ei mitään järkeä. En suostuis ikinä
markkinoitsija kirjoitti:
Mua ainaki ällöttäs nuolla ja kähveltää samaa sukupuolta edustavaa tai yleensäkään samaan aikaan useampaa ku yhtä. Ei mitään järkeä. En suostuis ikinä
Jos on pelkkiä miehiä niin ei se sytytä. Mutta kun on vaimo mukana ja tietää että se mitä nyt kähvellän uppoaa kohta vaimoon niin että ulisee vaan niin kyllä silloin kähveltää vaikka samaa puolta olevaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450