Hei, olemme varanneet huoneiston Drumcondrasta. Onkohan rauhallinen alue,olen kuullut kahdenlaista tietoa pohjois-Dublinista? Majoitus on Mellbourne avenuella, pääkadulta 5 min. kävely,josta bussit ajavat.
majoitus pohjois-dublinissa
4
732
Vastaukset
- Varo sitä
Mainitsemastasi alueesta en tiedä, mutta minua on parillakin matkalla varoitettu kadusta nimeltä Summerhill, joka on Liffeyn pohjoispuolella ja O' Connell streetistä itään.
- Dublin 4ever
Hei,
asuin itse Drumcondrassa valiaikasti kuukauden. Ei tuo kummoinen alue ole mutta ette varmaan siella paljon aikaa vieta, koska ei siina ole muuta kun pari kauppaa, take awayta ja muutama pubi.
Ei kuitenkaan ole pahin paikka ja yhteydet keskustaan on hyvat. Ja onhan siella paaministeri Ahernen paikallispubikin : ).
En siis pelannyt kadulla kavelessa.- Liput ostettu
Parnell Streetistä olen kuullut varoiteltavan ja tuo Summerhill näkyy olevan sen jatkeena. Meilläkin on tulevalla matkalla majoitus pohjoiskaupungissa, joten tietääkö joku kertoa miten turvatonta Dublinissa ylipäätään on erityisesti iltaisin? Uskaltaako O'Connell Streetiä tallustaa sillan yli iltamyöhällä lainkaan? Keskustelussa joku sanoi, etteivät eteläkaupungin taksit tajua pohjoisen osoitteista ja päin vastoin, faktaa vai fiktiota?
- voit
Liput ostettu kirjoitti:
Parnell Streetistä olen kuullut varoiteltavan ja tuo Summerhill näkyy olevan sen jatkeena. Meilläkin on tulevalla matkalla majoitus pohjoiskaupungissa, joten tietääkö joku kertoa miten turvatonta Dublinissa ylipäätään on erityisesti iltaisin? Uskaltaako O'Connell Streetiä tallustaa sillan yli iltamyöhällä lainkaan? Keskustelussa joku sanoi, etteivät eteläkaupungin taksit tajua pohjoisen osoitteista ja päin vastoin, faktaa vai fiktiota?
Kyllä minä O'Connellia olen tallustellut iltamyöhälläkin enkä ole tuntenut oloani yhtään epämukavaksi. Majapaikka oli melko lähellä tuota Summerhilliä, ja paikallinen oppaamme sanoi nimenomaan, että lähistöllä voitte liikkua (normaalia varovaisuutta noudattaen tietysti), mutta nimenomaan Summerhillille ei ole asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748