nimimerkillä kirjoittajat, kirjastoon Ämmänsaaressa, kello 17.00 Rantaneuvos
Tervetuloa
4
622
Vastaukset
- Kiannanniemen asuja
Meneeköhän paljon väärään, mutta olet "yksin" kirjastossa? Tämän teeman puitteissa.
Muutamia uteliaita nimimerkkejä istuskelee, katselee muka kiinnostuneena kirjoja hyllyistä.
Ja kuitenkin seuraa Rantaneuvosta.
Voisinko tulla käymään kylässä Kiannanniemellä?
Olemme tavanneet messuilla, kun esittelit Kynttilä ja Valon tuotteita.
Keräsiin menee taaksepäin sukuni. Mummoni oli Keränen.aivan olen ollut kirjaston koneella jo kello 12.oo alkaen ja kukaan ei ole minua kysellyt.
Mutta soita jos tulet käymään.
Numero 040-5944053 Rantaneuvos EERO SEPPÄNENSeppänen ei ole aina tavattavissa Kiannalla kun mulla on täällä Ämmän lähellä mökki, jossa minä enimmäkseen oleskelen ja nyt sitten kohta lähden taas selvittämään, Savolaisia juuriamme Seppäsiä Savonlinnaan,Sulkavalle,Juvalle ja Kerimäille.
Hyvää kesän jatkoa Kiannalle Neuvos
- susikalle
Syntyessään oli jo susi koko ajatus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175