Serranon perhe, tapahtumat tänään

...

Multa jäi tänään näkemättä Serranon perhe kokonaan, joten voisitteko ystävällisesti kertoa kattavasti mitä siis tapahtui Serranon perheessä tämän päivän (Ma 30.7.) jaksossa.
Ja erityisesti mitä Marcosille ja Evalle tapahtui tänään?

Pakko päästä taas kärryille, ymmärrätte kai ;)
Ja jos Youtubesta löytyy jotain pätkiä tämän päiväisestä jaksosta, niin en panisi pahakseni jos linkittäisitte.

Eli siis HUOM! Maanantai 30.7. jakso.

9

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Kiitos paljon jo etukäteen vastanneille.

• ytjytj

Eva ja Marcos kiukuttelivat toisilleen ja tekivät jekkuja. Jakso loppui juuri kun näytti, että he ovat päässeet sopuun. Rakkautta näytti olevan ilmassa!
        =)

• ...
        ytjytj kirjoitti:

Eva ja Marcos kiukuttelivat toisilleen ja tekivät jekkuja. Jakso loppui juuri kun näytti, että he ovat päässeet sopuun. Rakkautta näytti olevan ilmassa!
        =)

Kiitos vaan, mutta voisiko saada vähän tarkemman selostuksen kuin kaksi lausetta.

• ...
        ytjytj kirjoitti:

=)

Juu kiitos vaan, mutta saisiko joku kuvailtua jakson vähän tarkemmin kuin kahdella lauseella.

• ...
        ytjytj kirjoitti:

=)

Juu kiitos vaan, mutta saisiko joku kuvailtua jakson vähän tarkemmin kuin kahdella lauseella.

• los serrano

sulla jäi kyllä hyvä jakso näkemättä, mutta ei voi mitään. Mä laitan sulle noi linkit, josta näet mitä tapahtui. Lyhyesti sanottuna Marcos tuli mustasukkaiseksi Alexista, ja ne Raulin kanssa aiheutti erään hyvin nolon tilanteen, jonka Eva sitten kosti. Ja siitä se tappelu sit vaan jatkui, kunnes Diego ja Lucia tulivat siihen väliin, ja pakottivat niitä antamaan sovintosuukon toisilleen. mutta kyllä sä suurinpiirtein ymmärrät, noista, kysy sit lisää, jos et ymmärrä jotain.

http://www.youtube.com/watch?v=6Hv7Vit6BXQ
      http://www.youtube.com/watch?v=2gvQ2fS_c5U
      http://www.youtube.com/watch?v=aAgXHx0FE8g
      http://www.youtube.com/watch?v=RcS15cuC65Q

• ...

Joo kiitokset. Johan helpotti.

• serranofani

moi!youtubesta löyty sellanen pätkä mis ei näy koko jaksoo mut siin näkyy mitä tapahtu eval ja marcosil.hae hakusanal marcos serrano ja sit siält joku eva & marcos historia parte 11

• Nimetön

yle areenalta voi katsoa aina edellisen jakson kokonaan .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe