Onko kellään tietoa mikä kyseinen vinyyli on miehiään? Löysin kierrätyskeskuksesta Beatles-jäsenten soolobiisejä sisältävän levyn, enkä löytänyt tietoa oikein millään googlettamalla.
a-puoli:
1. Too Many People (Paul McCartney)
2. Yer Blues (Plastic Ono Band)
3. Smile Away (Paul McCartney)
4. Give Me Some Truth (John Lennon)
5. Maybe I'm Amazed (Paul McCartney)
6. Imagine (John Lennon)
b-puoli:
1. Isn't It a Pity (George Harrison)
2. Some People Never Know (Wings)
3. My Sweet Lord (George Harrison)
Tosin a-puolella on itse levyssä vain 5 kappaletta, Imagine puuttuu kokonaan. (Vaikka sekä levyssä että kansissa mainitaan)
Kansissa teksti "Crash Records Inc.", biisiluettelo sekä haalea naisen kuva.
Takakannessa mm. "Crash Records is licensed to pay royalties through the rebel corp., Asbury Park, N.J. 07712" sekä "This record is produced with the finest material available by Crash Records Inc., Las Vegas, Nevada"
Levyssä biisiluettelot sekä teksti "Music Promotions" ja numero "c 1016 a" (b-puolella c 1016 b).
Levy on stereo.
Crash Records: "Beatles Apart"(vinyyli)?
Pong
4
505
Vastaukset
- Winston O. Boogie
Ei ihme että oli päätynyt kierrätyskeskukseen.
- mmm
Ostin syksyllä kirppikseltä sama levy...en minäkään ole löytänyt tietoa levystä.
- Sivistäjä
Kuunnelkaa klassista, sivistytte!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423