Peräkammarin tyttö

vai jotain muuta

Mikä siinä on että jos nuori mies asuu kotona, on se ymmärrettävää ja hyväksyttävää jotenkin... mutta kotona asuva nuori nainen on sellainen kummastus että kaikki kattoo kieroon?
Miksei nainen saa olla heikko? Olla avuton? kasvaa vahvemmaksi? miksei nainen saa olla peräkammarin asuja? Miksi naiselta odotetaan onnistumista ja itsenäisyyttä enemmän kuin mieheltä?

Itse olen tällainen ihan nätti piirteiltäni ja mukava, parikymppinen,ihmissuhteeton(huonoja ne vähätkin kokemukset),seurustelematon.Kodista muutto ei tässä tilassa houkuta, ainoat ihmiset jotka välittää asuu saman katon alla, ainoastaan jos löytyisi kunnollisia ihmissuhteita tai kenties ensimmäinen seurustelukumppani niin olisi voimia suunnata omilleen.Lisättäköön että olen väsynyt,ajoittain surullinen ja joskus masentunut, mutta nuo kaikki edellä mainitut on riippuvaisia yksinäisyydestä.

Nyt kysynkin, löytyykö muita peräkammarin tyttöjä? ja vastauksia miehiltä mitä ajattelette kuvailemastani tilanteesta? este tutustumiselle?

Sanottakoon että aika harva ihminen kiinnostaa minua ja vaikka olen peräkammarin tytteli, en halua vastaavaa poikaa...poikkeus jos ois suloinen/komea mies kyseessä.

32

4996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DoS

Itsekin asun, TOISTAISEKSI. Vielä ei ole kivaa kämppää löytynyt mutta hinku omaan kotiin on ja se tässä toteutuukin vielä lähiaikoina.

Itse en näe tuossa ongelmaa. Mutta omassa kodissa voi olla vieläkin yksinäisempää ja varmaan onkin kun vaan seinät seurana! Nyt sentään näkee ihmisiä

• vielä..

menettelee. Sinun täytyy sitten vaan löytää niin reipas poika, jolla on pokkaa tulle sinne vanhustes luo suo vokottelemaan.

Jos tilanne vielä 24-25 vuotiaana tuo, niin pelisi on pelattu. Mikä siinä itsenäistymisessä nyt on niin kamalaa? Tulee laitettua itsensä peliin ja hommattua niitä uusia ihmissuhteitakin helpommin, kun ei ole enää niitä tuttuja ja turvallisia siinä vieressä, joihin aina turvata.

Itse lähdin maailmalle 18 kesäisenä.

• saar

Oletpas sinä jo jotain. Oma pelisi taisi olla jo pelattu ennen kuin synnyitkään.

• Mies vastaa

Kotona asuminen iästä riippumatta ei ole este tutustumisille, mutta muut asiat voivat olla asiat.

• minunkin...

on kai pakko vastata tähän; ihan vahinkokontrollin takia.

EN TYKKÄÄ puhua omista asioistani julkisesti, koska en ole julkkis; itse asiassa syrjään vetäytyvä.

mutta menköön sitten tämän kerran, jos selventäisi asioita:

eli netistä ei löydy ihmisestä kaikkia asioita;

laitoin nimeni tarkoituksena emailiini. ja ajatuksenani oli todellakin pelata avoimin kortein 24:ssa; ei ole luurankoja kaapeissa.

mietin pitkän aikaa, pitäisiko se nimi olla emailissa, mutta lukemisteni perusteella 24:ssa tuntui olevan aika vainoharhainen tunnelma, siksi se nimi sinne;

naiselle helpompaa; ajattelutapana se, että JOS lähetän jollekin ihmiselle mailia, se on tavallaan luottamuksen osoitus osaltani.

sai nuuskia niin paljon, kuin huvittaa.

oman ajattelutapani mukaan julkisesti sanottu on julkista ja yksityisesti sanottuun voi kysellä kahden kesken tarkennusta. näin ei homma kuitenkaan mennyt.

on totta, että poltin ylioppilaslakkini. syy tähän oli PAKKOruotsi. muistaakseni olen tästäkin asiasta pariin kertaan täällä maininnut; olen ollut pienestä pitäen kunnon vastarannan kiiski, eli fanaattinen fennomaani.

älykkyysosamäärästäni yleisesti:

olen useasti tehnyt ÄO-testejä ja lopputulos on ollut 135-138, MUTTA aikaa on mennyt se 20-30-min per testi. lisäksi olen aina testejä tehdessäni ollut yli vuorokauden hereillä, toisin sanoen; puoli-kuollut.

syy tähän oli se, että tuo ÄO-juttu oli aina sellainen arka asia minulle;

halusin aina sellaisen takaportin, ',miksi ei'... 'happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista'...

pari kuukautta sitten tein ÄO-testin, 'kuten kuuluu', tulos: 148... hmmm... selvitti monta asiaa, mutta parempi myöhään, kuin milloinkaan.

olen suorittanut useita amis-tutkintoja ja aina pärjännyt näissä erinomaisesti/hyvin luokallani (lukuunottammatta tuota ruåtsia)...

hmmm... nojoo? kaipa käyttäytymisestäni tällä palstalla saa aika hyvän kuvan?

ei seiskaa, ei iltalehteä, suomen kuvalehteä, hesaria varauksella, kiroilua sitäkin enemmän...

äärioikeistolainen en silti ole;

ymmärrän KYLLÄ tiettyjä juttuja (sosiaali)demokraattisuudessakin... lahtariporvaria ei minusta saa helapuukollakaan nyljettyä...

joitain perusduunarien juttuja olen vastaan ihan siksi, että ne ovat NIIN lapsellisia.

hmmm..?

oikeistolaisuus (valinnan vapauden) / luterilaisuuden / perinteiden / jatkuvuuden mukaan on ollut se juttu... (vrt humanismiin); kaikki, jotka ovat asiaan perehtyneet...

historiaan panostavat tietävät homman nimen...

määrittele peräkammarin poika?

omasta mielestäni sellainen, joka on asunut koko ikänsä kotona/maatilalla.

olen asunut/opiskellut viidellä paikkakunnalla ennen tulevaa 'peränkammarinpoikuuttani'.

nyt olen 33. halusin irti korporaatio-oravanpyörästä. vaihto-ehdot? kenellä 33-vuotiaalla on 350.000 euroa takataskussaan?

ei kenelläkään REHELLISELLÄ kaverilla. perheeseen/sukuun pitää panostaa...

laitoimme äitini kanssa panokset yhteen ja etsimme pitkän aikaa.

lopputulos: yli puolentoistavuoden etsimisen jälkeen löysimme maatilan, joka oli yli odotusten ja säästöä yli 100.000 euroa!

repikää siitä!

vielä rautalangasta vääntäen; maatiloilla on omat touhunsa ja miehille on omat hommansa; pitäisikö yli 60-vuotiaan 50kg NAISEN hoitaa maatilan hommat itseksensä?

noup. olen HERRA ko. maatilalla ja hoidan hommat sen mukaisesti.

lisäksi mainittakoon se, että kämppäni on oma lisäsiipi:

oma ovi, ja jos muija huohottaa, välissä on 60cm villaa: ei pitäisi kuulua minnekään;

se 'peräkammareista'.

yrittäkääpä muut kolmekymppiset muuttaa maalle, huomaatte, että homma on mahdotonta yksikseen,

MIKSI EI KÄYTTÄÄ SUKUAAN/PERHETTÄÄN HYVÄKSEEN, JOS SE OLISI MAHDOLLISTA? ;)

silleen. jotenkin edelleenkin oudoksuttaa, miksi sukua/sen rahoja ei voisi käyttää hyväksensä? mutta selvittäkääpäs, mitä esim. traktorin hankkiminen nykyään maksaa ;) siinä ihan tarpeeksi tekemistä mamikselle... ;)

joo... ei ole helppoa muuttaa maalle kaupungista, mutta tiettyjä kompromissejä pitää tehdä,

jos niitä kompromisseiksi haluaa sanoa. ;)

• Mies vastaa
        minunkin... kirjoitti:

EN TYKKÄÄ puhua omista asioistani julkisesti, koska en ole julkkis; itse asiassa syrjään vetäytyvä.

laitoin nimeni tarkoituksena emailiini. ja ajatuksenani oli todellakin pelata avoimin kortein 24:ssa; ei ole luurankoja kaapeissa.

mietin pitkän aikaa, pitäisiko se nimi olla emailissa, mutta lukemisteni perusteella 24:ssa tuntui olevan aika vainoharhainen tunnelma, siksi se nimi sinne;

naiselle helpompaa; ajattelutapana se, että JOS lähetän jollekin ihmiselle mailia, se on tavallaan luottamuksen osoitus osaltani.

oman ajattelutapani mukaan julkisesti sanottu on julkista ja yksityisesti sanottuun voi kysellä kahden kesken tarkennusta. näin ei homma kuitenkaan mennyt.

on totta, että poltin ylioppilaslakkini. syy tähän oli PAKKOruotsi. muistaakseni olen tästäkin asiasta pariin kertaan täällä maininnut; olen ollut pienestä pitäen kunnon vastarannan kiiski, eli fanaattinen fennomaani.

olen useasti tehnyt ÄO-testejä ja lopputulos on ollut 135-138, MUTTA aikaa on mennyt se 20-30-min per testi. lisäksi olen aina testejä tehdessäni ollut yli vuorokauden hereillä, toisin sanoen; puoli-kuollut.

halusin aina sellaisen takaportin, ',miksi ei'... 'happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista'...

pari kuukautta sitten tein ÄO-testin, 'kuten kuuluu', tulos: 148... hmmm... selvitti monta asiaa, mutta parempi myöhään, kuin milloinkaan.

olen suorittanut useita amis-tutkintoja ja aina pärjännyt näissä erinomaisesti/hyvin luokallani (lukuunottammatta tuota ruåtsia)...

ei seiskaa, ei iltalehteä, suomen kuvalehteä, hesaria varauksella, kiroilua sitäkin enemmän...

ymmärrän KYLLÄ tiettyjä juttuja (sosiaali)demokraattisuudessakin... lahtariporvaria ei minusta saa helapuukollakaan nyljettyä...

joitain perusduunarien juttuja olen vastaan ihan siksi, että ne ovat NIIN lapsellisia.

hmmm..?

oikeistolaisuus (valinnan vapauden) / luterilaisuuden / perinteiden / jatkuvuuden mukaan on ollut se juttu... (vrt humanismiin); kaikki, jotka ovat asiaan perehtyneet...

olen asunut/opiskellut viidellä paikkakunnalla ennen tulevaa 'peränkammarinpoikuuttani'.

nyt olen 33. halusin irti korporaatio-oravanpyörästä. vaihto-ehdot? kenellä 33-vuotiaalla on 350.000 euroa takataskussaan?

lopputulos: yli puolentoistavuoden etsimisen jälkeen löysimme maatilan, joka oli yli odotusten ja säästöä yli 100.000 euroa!

repikää siitä!

vielä rautalangasta vääntäen; maatiloilla on omat touhunsa ja miehille on omat hommansa; pitäisikö yli 60-vuotiaan 50kg NAISEN hoitaa maatilan hommat itseksensä?

oma ovi, ja jos muija huohottaa, välissä on 60cm villaa: ei pitäisi kuulua minnekään;

se 'peräkammareista'.

yrittäkääpä muut kolmekymppiset muuttaa maalle, huomaatte, että homma on mahdotonta yksikseen,

silleen. jotenkin edelleenkin oudoksuttaa, miksi sukua/sen rahoja ei voisi käyttää hyväksensä? mutta selvittäkääpäs, mitä esim. traktorin hankkiminen nykyään maksaa ;) siinä ihan tarpeeksi tekemistä mamikselle... ;)

joo... ei ole helppoa muuttaa maalle kaupungista, mutta tiettyjä kompromissejä pitää tehdä,

Oletko aloittaja?

• outo...
        Mies vastaa kirjoitti:

Oletko aloittaja?

kysymys.

• Anonyymi
        minunkin... kirjoitti:

hmmm..?

repikää siitä!

se 'peräkammareista'.

Lähisukulaiset ovat tärkeitä. Kateellisia ovat peräkammarihalveksijat. Jokainen elää, miten haluaa.

• laajalle...

levinnyt, suosittelisin kyllä rehellistä tilanteen arviointia...

Se on muuten kumma kun yksin elävä mies ei saa olla koskaan väsynyt, masentunut eikä surullinen mutta naisille se on näköjään sallittua...

• Ex peräkammarin poika

Mistä olet saanut sellaisen kuvitelman että peräkammarin poikiin suhtauduttaisiin hyväksyvästi??? Yleinen suhtautuminenhan on aivan päinvastainen!
      Lisäksi todellisuudessa mieheltä odotetaan enemmän kuin naiselta. Mies ei saa olla heikko eikä avuton. Naiselle nämä viat annetaan helpommin anteeksi.
      Itse muutin pois kotoa jo useita vuosia sitten, ja yritän vastata elämän haasteisiin miten kykenen. Tosin miehellä ei ole varaa epäonnistua sitä ei anneta anteeksi...

• Naisiltakin vaaditaan

"Mies ei saa olla heikko eikä avuton. Naiselle nämä viat
        annetaan helpommin anteeksi."

Ehkä näin, mutta kyllä naisilta vastaavasti odotetaan tietynlaista
        kotihengettären roolia.

Jostain syystä on automaattinen oletus, että nainen osaa
        hoitaa kodin miehiä paremmin. Osaa pyykätä, silittää, siivota,
        hoitaa ostokset, kokata ja paimentaa lapsia. Jos nainen ei
        näitä haltsaa, kyllä kieroon katsotaan enemmän kuin miestä.

Jos mies on hieman epäsiisti, eikä osaa kokata, niin hän
        on vaan perinteinen poikamies, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
        Jos taas nainen syö valmisruokia, eikä jaksa niin siivoomisesta
        stressata, niin kylläpä sitä ihmetellään. Miehellä on
        siis näissä jutuissa lupa olla avuton, naisella ei.

• joka ei
        Naisiltakin vaaditaan kirjoitti:

"Mies ei saa olla heikko eikä avuton. Naiselle nämä viat
        annetaan helpommin anteeksi."

Ehkä näin, mutta kyllä naisilta vastaavasti odotetaan tietynlaista
        kotihengettären roolia.

Jostain syystä on automaattinen oletus, että nainen osaa
        hoitaa kodin miehiä paremmin. Osaa pyykätä, silittää, siivota,
        hoitaa ostokset, kokata ja paimentaa lapsia. Jos nainen ei
        näitä haltsaa, kyllä kieroon katsotaan enemmän kuin miestä.

Jos mies on hieman epäsiisti, eikä osaa kokata, niin hän
        on vaan perinteinen poikamies, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
        Jos taas nainen syö valmisruokia, eikä jaksa niin siivoomisesta
        stressata, niin kylläpä sitä ihmetellään. Miehellä on
        siis näissä jutuissa lupa olla avuton, naisella ei.

jaksa kokata jokapäivä eikä jaksa siivota alituiseen niin en mä ottais pulttia vaan ymmärtäisin ettei sitä aina jaksa eikä toi oo sukupuoleen sidottu ominaisuus toi siivoomisinto tai sen puute. Ihmisiä on eriluonteisia, toisilla on jatkuva siivousinto päällä ja aina pitää kokata jotain mut ehkä mulle sopiskin paremmin sellanen nainen joka ei hössäis ja hääräis koko aikaa vaan olis enemmän mun kanssa, ihan vaan vaikka olis vaan mun viekussa niin se riittäis mulle.

• nainen40+

Huvittaa nämä nuorten jutut. Teille ne tietysti on tosi vakavia, mutta kannattaa tiedostaa, että suurin osa näistä asenteista "miehelle sitä ei anneta koskaan anteeksi" tai "naiselta odotetaa sitä ja tätä".... on vain teidän oman pään sisässä. Kuvitelmaa suurelta osin. Lisäksi jos vielä liikaa lukee näitä nettikirjoituksia ja vieläpä uskoo joka hullun sekopään yleistyksiä, meneehän siinä pää sekaisin. Nykyajan Suomessa elämä on paljon vapaampaa kuin ehkä koskaan aikaisemmin. Asenneilmasto on todella liberaali. Jokainen saa olla melko vapaasti mitä on. Joten älkää tehkö itse elämästänne liian vaikeaa. Painukaa töihin niin ei ole aikaa murehtia turhia.

• voihan vitsi:D

"Mikä siinä on että jos nuori mies asuu kotona, on se ymmärrettävää ja hyväksyttävää jotenkin... "

Höh, noinko luulet? Noita peräkamarin poikiahan juuri haukutaan eikä heitä kukaan halua joten ei se ole ymmärrettävää eikä hyväksyttävää sen enempää.

"Sanottakoon että aika harva ihminen kiinnostaa minua ja vaikka olen peräkammarin tytteli, en halua vastaavaa poikaa...poikkeus jos ois suloinen/komea mies kyseessä."

Just tyypillistä naisille. Ite ollaan mitä ollaan mutta ei olla valmiita hyväksymään samantasoista kumppaniksi (vrt. rumat naiset ei huoli rumaa tai muuten ei-komeaa miestä vaan haluavat komean).
      Jokainen nainen kuvittelee kait olevansa luomakunnan kruunu.

• tää kommentti
      • kalvotaiteilija

No jaa, eipä mua ainakaan haittaisi jos tyttö asuisi kotonaan vielä.
        Eiköhän ne kriteerit oo ihan muussa, eikö se niin ole?

• tuskinpa
        kalvotaiteilija kirjoitti:

No jaa, eipä mua ainakaan haittaisi jos tyttö asuisi kotonaan vielä.
        Eiköhän ne kriteerit oo ihan muussa, eikö se niin ole?

vaan suurinta osaa miehistä haittaa vaikka nainen asuisikin kotonaan, mutta kun olet mies niin jopas akat naureskelee ja halveksuu. Johan aloittajakin sanoi, ettei hänelle kotona asuva mies kelpaa vaikka itse asuu kotona. Hoh, kaiken huippu!

Entäs jos ei huvita asua yksin ja tuijotella kotona seiniä? Minä todennäköisesti erakoituisin vaan entistäkin enemmän. Ja mitä helvetin väliä sillä loppujen lopuks on missä asuu, itse asun kotona hoitaen silti itse omat asiani. Sama mitä muut ajattelee, varsinki jotku akat jotka nyrpistelee muutenki joka asialle miehissä.

• osa...
        tuskinpa kirjoitti:

vaan suurinta osaa miehistä haittaa vaikka nainen asuisikin kotonaan, mutta kun olet mies niin jopas akat naureskelee ja halveksuu. Johan aloittajakin sanoi, ettei hänelle kotona asuva mies kelpaa vaikka itse asuu kotona. Hoh, kaiken huippu!

Entäs jos ei huvita asua yksin ja tuijotella kotona seiniä? Minä todennäköisesti erakoituisin vaan entistäkin enemmän. Ja mitä helvetin väliä sillä loppujen lopuks on missä asuu, itse asun kotona hoitaen silti itse omat asiani. Sama mitä muut ajattelee, varsinki jotku akat jotka nyrpistelee muutenki joka asialle miehissä.

naisista on pohjattomia säkkejä; mikään ei niille riitä.

vaikka tälläkin palstalla pidetään tietysti hauskaa ja kärjistellään,

mutta saa täältä ihan hyvän kuvan siitä, miten nainen toimii ja ajattelee.

'kaiken se ottaa, vähän se antaa'... ihan, kuin tiimarin mainoksessa. :)

mutta jeps, ihan tyytyväinen olen tulevaisuuteeni, vaikka osa ämmistä kuinka halveksuisivat.

ja miksi pitäisi tuntemattomia miellyttää? vaikka olisivat kuinka naisia?

horottakoot kaupungeissa sitten ihan niin paljon, kuin jaksavat.

haeskelin just tilastoja seksuaalisairauksista.

jännä, miten aiheesta oli vaikea löytää jämerää tietoa. aihealuetta tunnutaan väheksyttävän 'jostain syystä', mutta löytyipäs lopulta jotain:

joka neljänneltä löytyy ylimääräistä sisuksistaan. aika hurja pommi.

ikäjakaumista en vielä löytänyt mitään, mutta tod. näköisesti tilanne on PAHA kolmekymppisten sinkkuneitokaisten parissa; kun on useammalle pelimiehelle tawaraa jo jaettu yökerhojen jatkoilla.

se mun uusi leikkikenttäni on aivan upea paikka! kaikki rakennukset loistokunnossa ja sisätilaa, vaikka mitä alkais tekemään! sellaisia tiloja ei ole yleensä myynnissä. :)

joo. oravanpyörästä pois;

ei tartte katella jonkun di-pomon jauhamista suu täynnä ruokaa formuloista ja futiksesta. en tartte kellokortteja. olen oma herrani.

jeps, jos trade-off oli tämä, kyllä käy! :D

kaipa siitä naapurustosta joku hieno, sivistynyt ja tauditon ruåttinsuomalaismaisterineitokainen löytyy? :D

• Myönnän rehellisesti
        tuskinpa kirjoitti:

No kyllä minä voin rehellisesti myöntää, että jos nainen
        asuisi vielä kotona, niin kyllä se pistäisi epäilyttämään.

Ei sekään homma olisi silti tuhoon tuomittu, jos nainen ei
        olisi vanhemmissaan enää kiinni, ja alkuvaiheen tapaamiset
        tehtäisiin jossain kaupungilla tai minun luonani. Minua ei
        kyllä kiinnostaisi jonkun parin viikon tuntemisen jälkeen
        mennä naisen luona käymään, kun tietäisi että vanhemmat pyörivät
        ympärillä jatkuvasti. Vanhemmille voisin mennä esittäytymään
        sitten jos homma alkaa näyttämään vakavalta seurustelulta.

• RoadStar
        Myönnän rehellisesti kirjoitti:

Itse olen tavannut aika monia yli 25-vuotiaita naisia täällä Helsingissä, jotka asuvat vielä vanhempien luona. Yleisin vastaus yhteisasumiseen on ollut sietämättömän korkeat vuokrat/asunnon hinnat tai epävakaa työtilanne. Ymmärrän oikein hyvin heitä.

Ehkä meidän pitäisi oppia täällä Suomessa suvaitsevaisemmiksi. Italiahan on kuuluista juuri tästä, että siellä perheen lapset saattavat asua vielä 30-vuotiaaksi asti vanhempiensa luona. Maassa maan tavalla"! Toisaalta, eipä ole näissä maissa samanlaisia mielenterveysongelmia kuin meillä, puhumattakaan syrjäytymisestä tms. Toisin on meillä, jossa suorastaan vanhemmat "kilpailevat" sillä, kenen lapset muuttavat aikaisimmin pois. Aika sairasta, mutta nän meillä!

• Yksinkin viihtyvä
        tuskinpa kirjoitti:

Tiedän sen ettei kaikki miehet tykkää asua yksin kämpässä. Jotkut on sellaisia että niillä pitää olla aina ihmisiä ympärillä.

• Ha Ha Hah Haa
        Myönnän rehellisesti kirjoitti:

Myönnän että en kyllä susta huolisikkaan. Ranttu mikä ranttu.

• Nimetön

Täältä löytyy samanlainen yksinäinen, sillä poikkeuksella etten asu kotona vaan yksin. Mutta aina kun on pitempi vapaa kausi tai pyhäpäivä pakenen isin tai äitin luokse. Tämä kyllä harmittaa itseänikin...Miksi olen ollut niin epäsosiaalinen etten ole rakentanut itselleni kunnon ystäväpiiriä? Miksi olen aina jäänyt ulkopuolelle? Muuten kyllä olen sosiaalinen ja iloinen ym.

Toisaalta nautin sinkkuelämästä, kun kotiintullessa saa itse päättää mitä lukee, mitä katsoo tv:stä, mitä syö ym. mutta olisihan se kiva jos kotona odottaisikin joku rakas joka tulisi ovella vastaan keittiöpyyhe kädessä ja sanoisi : "Kulta tuu mä tein meille kasvispihvejä kermaviilikastikkeen kera"

Minulla ei ole varaa pyöriä yökerhoissa eikä paikkakunnallamme ole paljon valinnanvaraa. Välillä tuntuu että pää räjähtää kun on vain omassa yksinäisyydessään...Mutta silti uskon että se joku rakas joskus eteeni tupsahtaa.

• sp 86

"Sanottakoon että aika harva ihminen kiinnostaa minua ja vaikka olen peräkammarin tytteli, en halua vastaavaa poikaa...poikkeus jos ois suloinen/komea mies kyseessä."

Jos oma taso ei kiinnosta, niin toivottavasti et ketään edes saa. Vitun prinsessa...

• Ajatus

Kyllä nainen saa olla nainen.

• Suhtautuminen

"peräkammarin" poikiin on mielestäni yleisesti aika negatiivinen - ei lainkaan positiivisempi kuin nuoriin peräkammarin tyttöihin. Itse olen poika ja muutin kotoa 21-vuotiaana, mikä tuntui melko myöhäiseltä ajankohdalta. Tuntui, että olisin ollut muiden silmissä jotenkin omituinen.

Muistan, kun muutin omilleni, eräs puolituttu kysyi, missä asuin aiemmin. Vastasin, että asuin porukoilla, ja tämä tuttu suorastaan häkeltyi. Tuli sellainen olo, että olisin rikkonut jonkinlaista muuttamissääntöä ja että olisin epänormaali.

• vammailkaa lisää

Mikä ****** siinä on, että pitää kaivaa jotain 10vuotta vanhoja keskusteluja ja nostella niitä ylös.

• 5+18

Vanhempien luona asuminen ei koskaan ole OK jos olet yli 17 vuotias.

• Hmmm....

Etelä-Euroopassa monet kuulemma asuvat yli kolmekymppisiksi vanhempien luona.

Ja etelän ihmisiä pidetään ihanina.

• Anonyymi

Working Giorll

mutta niin kokeile arvailla ryrröjen nimiä harrasteenakin hucksi

• Anonyymi

Itse olen elämäni aikana pari kertaa muuttanut takaisin kotiin. En ole törmännyt tuollaiseen ajatteluun ja ajattelisin että naishenkilöt kun monesti ovat jotenkin avoimempia tunteissaan niin sille on syy ja järki miksi siellä kotona ollaan eikä niin että jumitaan jonnekkin kellariin mököttämään niinkuin nämä stereotyyppiset "peräkammarin pojat"

• Anonyymi

niin yuollainen jos kokeilee arvata toisten nimiä niin tyttöjenkin mieledtä kAJ no ihan hauskaakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50