etap hotellit -kellään kokemusta

halpoja ovat

6

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestä

Minusta toi hinta on 43 9 eli 52 euroa per yö kahdelta hengeltä. Kolmelta maksaisi 43 9 9 eli 61 euroa per yö.

• Etapit

Ei, ei niin. Etapeilla on seuraavanlainen systeemi: jos huone on yhden henkilön käytössä, maksetaan perushinta. Jos käyttäjiä on enemmän, tulee perushinta YKSI lisämaksu, tässä tapauksessa 43 9. Jos kolme - ei sen enempää, eli 43 9. Huomaa kuitenkin, että SAKSASSA, kolmantena saa olla vain lapsi (muissa maissa aikunenkin).

• Ellinna
        Etapit kirjoitti:

Ei, ei niin. Etapeilla on seuraavanlainen systeemi: jos huone on yhden henkilön käytössä, maksetaan perushinta. Jos käyttäjiä on enemmän, tulee perushinta YKSI lisämaksu, tässä tapauksessa 43 9. Jos kolme - ei sen enempää, eli 43 9. Huomaa kuitenkin, että SAKSASSA, kolmantena saa olla vain lapsi (muissa maissa aikunenkin).

Saksan ja Itävallan Etapeissa eivät ota huoneeseen kuin 2 1 eli ei esim. kahta aikuista ja kahta lasta. Joissakin Etapeissa on toki perhehuoneitakin. Mutta esim. Ranskan Etapeissa ottavat huoneeseen myös kaksi lasta ( 2 vanhempaa). Itse olen ollut tyytyväinen Etapeihin yöpymispaikkana. Ovat kaikkea muuta kuin idyllisä ja persoonallisia. Mutta hinta-laatusuhde esim. automatkailijalle on usein hyvä. Kaikki ovat samanlaisia ja toimivat samalla systeemillä. Eli saat ovikoodin, jolla sitten pääset liikkumaan vaikka näkemättä henkilökuntaa.
        Ja sen verran vielä, että noihin hintoihin ei sisälly aamiaista. Sen saa eri hintaan. Hotellien auloissa on usein jokin kahviautomaatti. Lisäksi Etapit sijaitsevat usein jossakin "risteyksissä"m esim. lentokenttien lähellä tms., joten varsin usein vieressä on esim Mäkkäri tai Shell, josta saa aamukahvia ja sämpylää edullisemminkin jos haluaa.

• etap hotel

Useaan kertaan on tullut käytettyä ja hyväks havaittu juurikin kun kaverin kanssa on autoja hakemassa. Kauniimpaa osapuolta en kylläkään veisi lähellekkään koko firmaa, on kuitenkin sen verran askeettinen;) Tosiaan sillä 43eurolla voi mennä myös kaksikin henkilöä tai ainakin me olemme menneet koska yöaikaan ollaan menty ja kaikki huoneet on samanlaisia. Toinen hyvä on nimeltään Motel one ja olihan niitä muitakin, mutta nämä kaikki siis vain nukkumiseen.

• Käynnyt

Huone ja varustus on niin riisuttua kun ikinä voi olla,Berliinin lähellä oli vieressä B&B,paremmat ja isommat huoneet ja hintaa oli Euron enemmän.

• pinen

huone kahdelle: 43€ 9€ =52€
      (yhdelle 43€)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60