Mistähän saisi noita aiemmin ilmestyneitä Nemi-sarjakuva-albumeita?
Omistan vain albumin nimeltä "saalistava sulotar", mutta haluaisin lukea myös vanhempia Nemejä.
Kirjakaupassa tai kirjastossa ei ole tullut vastaan ja kauppojen lehtiosastoilla on luonnollisesti vain se uusin.
Nemi-sarjakuvia
3
1606
Vastaukset
- AROSUSI-09
Joihin on koottu kaikki vanhat albumit löytyy ainakin Suomalaisesta Kirjakaupasta ja Akateemisesta.
- Nemi-fani
Ne kovakantiset kirjat, joita on toistaiseksi ilmestynyt kaksi, ovat eri kustantajan kuin ne A4-kokoiset Nemi-albumit joita on ilmestynyt varmaan yli kymmenen.
Kovakantisissa kirjoissa sarjat ovat mustavalkoiset, A4-kokoisissa värilliset.
Lisäksi kääntäjä on kustantajilla eri, eli sarjojen suomennokset eroavat toisistaan.
Noiden kovakantisten etu on se että niissä käsittääkseni on kaikki ilmestyneet Nemi-stripit kronologisessa järjestyksessä. Pehmeäkantisissa A4-kokoisissa taas strippejä on sieltä täältä, ei-kronologisessa järjestyksessä.
Itsekin noita vanhempia Nemi-albumeita metsästelen; nyt ei puutu kuin ehkä pari-kolme. Antikvariaateista olen saanut pari, ja Huuto.netistä. - reo
Nemi-fani kirjoitti:
Ne kovakantiset kirjat, joita on toistaiseksi ilmestynyt kaksi, ovat eri kustantajan kuin ne A4-kokoiset Nemi-albumit joita on ilmestynyt varmaan yli kymmenen.
Kovakantisissa kirjoissa sarjat ovat mustavalkoiset, A4-kokoisissa värilliset.
Lisäksi kääntäjä on kustantajilla eri, eli sarjojen suomennokset eroavat toisistaan.
Noiden kovakantisten etu on se että niissä käsittääkseni on kaikki ilmestyneet Nemi-stripit kronologisessa järjestyksessä. Pehmeäkantisissa A4-kokoisissa taas strippejä on sieltä täältä, ei-kronologisessa järjestyksessä.
Itsekin noita vanhempia Nemi-albumeita metsästelen; nyt ei puutu kuin ehkä pari-kolme. Antikvariaateista olen saanut pari, ja Huuto.netistä.... ja lähteä Nemiä metsästämään netistä ja antikvariaateista - ne kun toisinaan unohtuvat ja uppoutuvat mieleen liiankin hyvin :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595