kirjastosta varmaan mutta mistä kirjasta`?
MISTÄ KIRJASTA LÖYTYY HUMMANI HEI
7
2575
Vastaukset
- katsonut
toivelaulu-kirjoista?
Tuo laulu on Tapio Rautavaaran lauluja. Katsohan löytyisikö mistään hänen laulujensa sanoja.
- Marius
Eikö mahda lytyä: Kustannusliike Kanerva / J. Alfr. Tanner / Kuolemattomat kupletit sata ja kolme humoristista ja muutakin laulua.
Itselläni on kyseinen teos hyllyssäni, itse vain olen toisaalla. Mielestäni tekijänoikeuslaki ei koske kyseisiä sanoja, vetoan 43 pykälään, eli joku ystävällinen sielu voi ne tänne vapaasti kirjoittaa, siis jos oletukseni tekijästä pitää paikkansa.- Marius
Miten kävikin. Kyllä tämä on Tapsan sanoitus!
- G'Kar
Juokse sinä humma kappale löytyy ainakin Suuri Toivelaulukirja kuutosesta.
- oikealla
nimellä,"Juokse sinä humma".
- Hevosmies Heinonen
Niin avaa ylen elävä arkisto koneeltasi ja etsi kulttuuri ja viihde osasto, valitse Tapio Rautavaara ja katso, sieltä löytyy alimmaisena kaipaamasi laulu "hummani hei", eli Juokse sinä hummani. Sitten vain kuuntelemaan ja kirjoittamaan sanat muistiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499