Miten toimii???
Oinas(M) ja jousimies(N)
3
688
Vastaukset
- tulossa :)
Toimii hyvällä todennäköisyydellä erittäin hyvin. Itse oon jouskarinainen ja ennen oinasta en uskonut välttämättä koskaan olevani pitkässä parisuhteessa, ne kun tuntuivat aina niin ahdistavilta. Koin oinasmiehen kanssa ihan parhaita hetkiä, hän oppi ymmärtämään mielen liikkeitäni erittäin hyvin, ja opin myös ensimmäistä kertaa näyttämään haavoittuvaisuuteni ja pyytämään tukea. Seksi on upeaa, molemmat ovat seikkailun- ja kokeilunhaluisia. Oinas rakastaa miellyttää naista sängyssä, ja sehän sopii tietenkin mulle :D Noh, vuosien erinomaisen suhteen jälkeen erosimme kuitenkin minun päätöksestäni, ja kaikki hoitui erittäin nätisti ilman turhaa draamaa. Nykyään olemme parhaat ystävät. Toivotan onnee teilleki!
- jousimiestyttö
Huonosti..oinaat on niin epäluotettavia itsekkäitä paskoja.
- Jousimies nainen
Kyllä se aikansa toimii. Ota suhteesta irti kaikki mahdollinen sillä se ei kestä ikuisuutta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696