Miksi juuri mäyräkoira`? miksi sinä juuri haluaisit hankkia mäyräkoiran? kerro se minulle
``Miksi juuri mäyräkoira``
8
1183
Vastaukset
- sen vain tuntee
minulla oli ennen omaa mäykkyä, ja on edelleen, vain positiivisia kokemuksia mäykyistä. iloisesta, ystävällisestä, seurallisesta, uskollisesta luonteesta. omani myötä olen saanut lisää positiivisia kokemuksia. olen kyllä kuullut räkyttävistä, jopa lahkeeseen kiinni käyvistä jästipäistä, mutta mielestäni silloin on kyse koiran huonosta kohtelusta tai vääränlaisesta koulutuksesta. kaikki koirat rodusta riippumatta käyttäytyvät huonosti väärissä käsissä. vaikka mäykky on pieni kooltaan, tarvitsee se silti kunnon koulutuksen.
- Terttu
Rakastuin suloiseen partanaamaan :)reipas pieni koira ja uskollinen :))
Hyvä kysymys, miksi juuri mäyräkoira? Itselläni on ollut mäyräkoira jo likemmäs 23 vuoden ajan. Ensimmäisen kun sain jo 7-vuotiaana :)).
Mäyräkoirissa parasta omasta mielestäni on niiden persoonallisuus. Jokaisella mäykyllä on omat ja opitut kujeensa ;).
Lisäksi etenkin pk mäykyissäni on viehättänyt luonne jossa mäykky on sydämeltään "yhden isännän/emännän koira" :).- meistä
Meillä päädyttiin "reiluun" pieneen koiraan =)
Sitä hyvää ollaan koettu jo yli 10 vuotta ! - monta syytä....
...sopiva koko, pieni koira, ison koiran luonne, ystävällinen, oppivainen, viisas, kaunis ulkonäkö, pieni mutta pippurinen...ei karvasta, hyvä vahtikoira...
- riiviökoira
halusin monipuolisen koiran, harrastan sunnuntaimetsästystä, halusin koiran jonka kanssa voi lenkkeillä hyvin,pienen mutta sisukkaan ja persoonallisen. Ulkonäkö kk mäykyssä viehätti. Nyt kun sellainen on niin en pikkukummassa vaihda. Onhan se yksi jästipää siihen kun ajattelin että se tottelisi minua heti ja pyyteettömästi (harha kuvia omasta kykeneväisyydestä kouluttamaan kovapäistä koiraa, noutaja olisi ollutkin liian helppo :) ), mutta silti niin ihana, aina iloinen ja silityksiä vailla.
- Hepuliheppu
Hyvä vahtikoira , vieraita haukutaan kyllä .Rotua en vaihtaisi , sopii minulle hyvin :))
Meillä ei metsästetä , persoonallinen koira
ja kotioloissa aivan ihana.Helppo jo pienen kokonsa vuoksi. - Mäyräkoira on KOIRA
toisin kuin monet muut pienikokoiset rodut.
Tarkoitan siis Koira, ei lelu.
Sillä on käyttötarkoitus, se on mukava seurakaveri, se on rohkea, se on suloinen.
Myös monet pienet terrierit ovat samalla tavalla Koiria kuin mäyräkoira.
En aliarvioi toy-koiria, enkä muita puhtaasti seurakoiria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657