Oletetaan, että vesilasissasi olisi todella tehokasta tappavaa myrkkyä jonkin verran veden seassa.
Joisitko vesilasin hyvillä mielin tyhjäksi vai kaataisitko myrkyt viemäriin?
Myrkky vesilasissa!
13
977
Vastaukset
- provosoida
jotakuta itseurhaan puolestasi?
- hermiitti
Haistatan paskat tollaisille kommenteille!
- rauhoittaja
hermiitti kirjoitti:
Haistatan paskat tollaisille kommenteille!
Mielestäni se oli vain kysymys, ei syytös. Minuakin kiinnostaa mistä moinen aloitus tuli mieleesi.
- hermiitti
rauhoittaja kirjoitti:
Mielestäni se oli vain kysymys, ei syytös. Minuakin kiinnostaa mistä moinen aloitus tuli mieleesi.
Eikö kysymykseni ole ihan hyvä masentuneille ihmisille?
Varmasti itsaritilastot olisivat toisennäköiset, jos itsemurha olisi noin helppo toteuttaa kuin "myrkky vesilasissa" aloituksessani kerroin.
- crocoodiile
En halua tappaa itseäni.
- varma siitä,
että henki lähtee hetkessä, niin joisin. Jos vaan jonkin verran myrkkyä, eikä varmuutta mistään, kaataisin viemäriin.
- kleopatra84
tottakai kaataisin viemäriin,mitä mie sellaisilla myrkyillä kun lapsia ja koira talossa
- jätkä88
Ihanaa jos se olisi noin helppoa.
- nimetön.-,.-
kirjotteletjatkuvasti ihan älyttömiä juttuja tänne sekä tukiasemalle,, huomionhakusia viestejä tulee tusinoittain,, keksi joskus jotai järkevää
- hermiitti
Koitan kehittyä vieläkin paremmaksi keskustelijaksi, vaikka tiedän sen tosiasian, että kaikkia ei voi miellyttää.
- oeek
Joisin lasin tyhjäksi!
Kärsinyt ahdistuksesta ja paniikkihäiriöstä 17v.
Olisi helpotus päästä jatkuvasta tuskasta eroon.- elon tiellä...
itellä tulee 25 vuotta täyteen ja elämä maistuu siitä huolimatta, ei tulis mieleenkään luovuttaa näin helpolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637