Pidätkö itseäsi älykkäänä?

Julle190

Siis jos vastaat kysymykseen myöntävästi, ei paikkasi ole roikkua netissä.. U:

15

2040

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saheme

Kiitos, kun palautit maanpinnalle ja paljastit tämän osa-alueen heikkouteni..

• Tyhmä pölkky

En pidä. Mutta kuitenkin kaikki luova ja tuntematon kiinnostaa, tiedonjano on valtava.

Vaikka älyltäni olen 110 - 120 tasoa, kuitenkin mieli tähyää tähtiin.

Lukekaa upea tieteiskirja "Purjehdus bysanttiin", Lapsuuden loppu, Kasvihuone

Katsokaa maisemia, sorsat uivat illan hämärtyessä, viimeisten auringonsäteiden alla.

• fmiles

En pidä itseäni erityisen älykkäänä, joissain käytännön asioissa ehkä jopa normaalia tyhmempänä. Esimerkiksi pysäköintikiekko jää aina laittamatta autoa parkkeerattaessa jo ties kuinka monennen yrityksen jälkeen, ei ainakaan kieli kovin suuresta huolellisuudesta. Toisaalta olen myös melko huono käytännön laskutoimituksissa.

Älykkyystestin perusteella olisin Mensassa (yli 150), mutta kieltäydyin jäsenyydestä.

• älykäs

Huh, huh!!

Ketä vähänkään älyä omistavaa ihmistä voi kiinnostaa teikäläisen parkkikiekkosähläilyt, voi vittu sentään, että osaakin olla idiootteja ihmisraunioita täällä netissä pyöriskelemässä...

Äläkä viitsi puhua paskaa mensaan pääsystäsi.Kirjoituksesi perusteella mensan jäsenet näyttävät sulle lähimmän lastentarhan keinun,mene sinne kiikkumaan ja ihmettelemään tätä maailman menoa!!

• Ei ole tärkeintä mitä ON, vaan mitä saa AIKAAN!

Mitä väliä sillä on vaikka olisit koko universumin älykkäin olento, mutta se ei heijastuisi ikinä itsesi ulkopuolelle.

Älylläsi olisi vain merkitystä egolle itselleen, ei yhteiskunnalle, ei ulkopuolisille.

Idiootti joka tekee edes muutamia altruistisia tekoja on arvokkaampi(yhteiskunnallisesti), kuin neron äo:n omaava egovänkkäri.

• taisi sanoa, että mitään asiaa ei maailmassa ole jaettu niin oikeudenmukaisesti kuin älyä. Jokainen on tyytyväinen omaansa.

• olen älkky

Mikä kysymyksesi olikaan niinku?

• Ossi B.

Joo, olen ollut pitkään mm. Mensan jäsen. Aina moni älykäs käy netissä, mutta monilla heistä on muutakin elämää.

• olen älkky

Muiden kuin älykkäiden ihmisten pitäisi puhua älykkyydestä pitkään ja hartaasti. Jonkinlaisen symposiumin pito ja asiaan perehtyminen olisi paikallaan lähitulevaisuudessa. Silloin erottelu idioottien ja vähemmän idioottien välillä tulisi myöskin selväksi.
        Jokainen vähemmän idiootti voisi sitten raportoida vaikkapa "viralliselle" taholle, esim. mensalle, miltä älykkyys tuntuu noin niin kuin siitä perspektiivistä, jossa älykkyys on epäinhimmillinen ominaisuus, eikä voi olla todellista. (: Eikä tässä ollut vittuilua yhtään.

• Ossi B.
        olen älkky kirjoitti:

Muiden kuin älykkäiden ihmisten pitäisi puhua älykkyydestä pitkään ja hartaasti. Jonkinlaisen symposiumin pito ja asiaan perehtyminen olisi paikallaan lähitulevaisuudessa. Silloin erottelu idioottien ja vähemmän idioottien välillä tulisi myöskin selväksi.
        Jokainen vähemmän idiootti voisi sitten raportoida vaikkapa "viralliselle" taholle, esim. mensalle, miltä älykkyys tuntuu noin niin kuin siitä perspektiivistä, jossa älykkyys on epäinhimmillinen ominaisuus, eikä voi olla todellista. (: Eikä tässä ollut vittuilua yhtään.

Saavatko Mensa jäsenet osallistua keskusteluun? Ei kai sekään ole kenelltäkään pois.

• taino riippuu...

siitä olenko nyt yksin?

Totta vitussa mä oon älykäs! Ainakin silloin kun olen yksin.

• itseään viisaana

Meillä vaimo pitää itseään viisaana ja opettaa jopa lapsille, että isä on pöljä.
      Miten tuo epäkohta saadaan korjattua.

• korjaaminen

lienee kyseisessä tilanteessa olevan mahdotonta, sillä vaimot ovat aina oikeassa, pöljä.

• Adalmina von Arschloch

Miks roikut ite netissä kyselemässaä, pölöjä? Pitäs tommosilta kieltää.

• myöntävästi...

enkä kieltävästi. Ajattelin, että jokainen ihminen on älykäs jollain tavoin. Esim. Joku ihminen neuloo tuosta vaan paidan ja älyää miten se tehdään ja toinen osaa sujuvasti montaa erikieltä, mutta se joka neuloo ei vätäämättä osaa kieliä ja se joka osaa kieliä ei älyä neulomisesta tuon taivaallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7040
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      704
      3138
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      102
      1332
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1320
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1305
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1149
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      78
      1069
    Aihe