Kesän paras tapahtuma?

nsku

Nyt on kesän festarit ja kissan ristiäiset juhlittu. Mikä oli kesän kohokohta? Mikä keikka/tapahtuma/festari oli pettymys?

Ensi kesänä menen varmasti Jazzeille ja Ruisrockiin:)

126

9276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rock girl

Paras tapahtuma Korsossa pidetty Ankka-rock 4-5.8

• sinä nyt puhut?

OLettaisin että sit olmeisesti TÄMÄN vuoden Ankkarock, sitähän tässä kysytäänkin et "kesän paras"... Joo...

• hohhooo
        sinä nyt puhut? kirjoitti:

OLettaisin että sit olmeisesti TÄMÄN vuoden Ankkarock, sitähän tässä kysytäänkin et "kesän paras"... Joo...

... loistavasti päättelit vastauksen omaan kysymykseesi, hienoa!!

• olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

nii oli ja en kyl ollu siel ku vaa kattomas arkkiii et muut on huonoi mut se oli paras tapahtuma

• jes tottakai....
        sinä nyt puhut? kirjoitti:

ilmeisesti tämän vuoden, ei muuten tuo päivämäärä viime vuoteen täsmää...

• muut oli hyvii kans...
        olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

nii oli ja en kyl ollu siel ku vaa kattomas arkkiii et muut on huonoi mut se oli paras tapahtuma

nine inch nails oli myös hyvä....aika hieno lopetus viikonlopulle, vika kappale hieno Hurt

• fmluder135

...oli kyl mun kesän kohokohta. Siitäkin huolimatta, että jonotussystemi kusi ja lämppärinä soitti HIM. Hyvin kuitenkin pojat vetivät ja koko rahan edestä. Tosin eipä sitä muualla oikeen ehtinyt käydä, kun oon koko ajan töissä...

• Hevimies1

tietty metallica, vaikka järjestelyt oli perseestä, ja lämppärit jäi näkemättä, tosin olisin halunnut nähdä vain diablon, silti metallica.

• jammu-simo

mun mielestä paras oli utsijoen sipuli open air! siel oli soittamas simpu!!!!

• anniina savosta

Niin, tuosta otsikostahan ne jos seleviää =) Ehdottomasti molempiin ens vuonna uuvvestaan \,,/

• Mimmu

Oli ihan huipuin! Ensi vuonna uusiks ;)

• lomallla

Tänään alkoi kesäloma, ja viikonloppuna on edessä lähtö Kreikkaan, joten se on minun paras kesätapahtumani :).

• Audrey

Don Johnson Big Bandin keikka lauantaina 07.07.07 Ruisrockis oli mun kesän kohokohta!!!

Mahtavaa!!!

• Mrs Torturer

Aerosmithin keikka, ja Kokkolan Rock festarit. ne oli mun mielestä mahtavimmat jutut tänä kesänä.

• järkkäri

Parasta kesässä oli järkkärinä olo Raumalla. Palkkaa ei tietenkään ole maksettu, vaikka luvattiin. Älkää siis ikinä uskoko, mitä teille lupaillaan.

• Jasu

Se kertooki jo kaiken! ;)

• Kauhea Kankkunen

Ehdottomasti juuri päättyneet rallit jälleen kerran!

• meikä74

Aivan mahtava hevi keikka!!!!!!!!

• tähän

Ei pärjää Ozzyt eikä Metallicat!

• KESÄREISSUSSAMME OLI...

Reissu Tampereelle kummini mökille. Kävimme toki SÄRKÄNNIEMESSÄ ja delfiinit olivat AIVAN IHANIA.
      Pettymys oli siitä jatkettu matka Helsinkiin ja Korkeasaari oli SUURI pettymys, koska eläimet joita siellä oli, näkee KAIKKI omassa pihapiirissäänkin ja metsässä.(Lukuunottamatta Afrikan eläimiä)
      Lisäksi "oppaamme" siellä oli P#%¤SEESTÄ!!

• MACE78*

EHDOTTOMASTI RAUMANMERENJUHANNUS ON PARAS TAPAHTUMA

• hellu_papy

raumanmerenjuhannus oli ihaninta. haluun nyt jo uudestaan ja odotan ensi juhannustan niiin kovasti

• Tietenkin!
    • hämyiliä

Hämyillä oli parasta. Paras meno, parhaat artistit ja bändit. :D

• Saga*

Ehdottomasti, joka vuosi paras tapahtuma on provinssi! Mikään ei ole sen veroinen!!

• Timtim

Festarit, autotapahtumat, hanko... upeita paikkoja. Mutta yksi festari oli yli muiden, hieman erilaista, mutta parasta fiilistä - Kaljakellunta 2007!

http://www.kaljakellunta.com/ sivulla kuvat kertovat enemmän kuin 1000 sanaa.

• ElsiMän

Kyllä ruisrock oli ehdottomasti kesän kohokohta. Paljon laadukkaita esiintyjiä. Ehkä hiukan ahdasta juu, mutta se vaan lisäs hyvää tunnelmaa :)

• yksi kaikien puolesta

Tietysti parasta oli Pori Jazzin / Paul Ankan konsertti

• Paul Anka-fani

Jazzeilla Anka parasta koko kesässä. Huikea juttu!

• mari9a

Tietenkin Sauna Open Air!!!! Joka kesä!!!!

• sabatonfanimaria

paras oli :) \m/

• baabudiibo

Metallica oli paras tapahtuma.....porukkaakin oli paikalle päässyt ihan mukavasti ;>

• oli best

olen ollut kalkkilouhoksella monet kerrat ja
      ikinä en ole pettynyt tapahtumaan.
      Aivan loistavat esiintyjät kerta toisensa jälkeen ja ilma on suosinut joka kerta.

• Aika älyttömän pitkät olutjonot, siksi olin selvinpäin ja pystyin hyppäämään korkeimmalle napatakseni Uriah Heepin rumpukapulan settinsä jälkeen. Plektra parin vuoden takaa jo löytyykin(:

• temppa hangosta

kalajoki oli jees

• j.hvbluiygvy

ja sinne sit ens kesänä uudestaan.. ;)

• perryilijä

Perjantain huonosta ilmasta huolimatta kesän ihan ykkösmesta oli Vaasassa! Jäi ruisrock ihan kakkoseksi :)

• Ari

Ylivoimaisesti Kaljakellunta 2007 !

Terveiset kaikille tämän vuoden kellujille, nähdään ensi kesänä ! :)

• Jeputin

Kai se oli se simerock. ei tässä kesällä oo missään muualla tullu oikeen käytyä.

• sammy!!!

Simerock ehottomasti. Ensi vuonna vielä isommassa mittakaavassa.

• Karri Vähä-Luopiola

Kesän kivoin juttu oli kuulla laulu "Kaksipa poikaa Kurikasta...". Eri jännää kun lauloivat sitä siellä tapahtumassa.
      Kolme kertaa naurattikin sitten.

• tyttö^^

ehdottomasti Rusinniemirock!

kysynkin, onko täällä ketään, joka kävi kyseisessä tapahtumassa?
      ketä fanititte ja mitä mieltä muuten olitte?

\,,/

• MILJOONA ROCK
    • 2007

oli tosi mahtava kokemus! :> vuoden päästä uuestaan

• masa kuopio

Ehdottomasti rollari keikka hesassa!!!!

• Vanha ja rikas

Rollarit tietty. Hyvä sää, rokkaavat biisit, lavakarismaa. Olin myyty!

• n-orsu

Ehdottomasti paras tapahtuma oli Ankkarock!

• juupa juu

Tähän on helppo yhtyä.
        Paras oli ja sääkin suosi =))

• *skm

Ihan ykköstapahtuma oli Metallica heinäkuussa. Ei tarvinne perustella miksi..!? ;)

Sauna Open Air tulee hyvänä kakkosena.
      Tämän vuoden Tammerfest oli kyllä pienoinen pettymys..

• tulD

My Chemical Romancen keikka Helsingin jäähallissa 3.7 ;)

• ........

My Chemical Romancen keikka oli tosiaan paras tapahtuma. Varsinkin kun Billy Talent oli lämppärinä :)

• MCRrocks
        ........ kirjoitti:

My Chemical Romancen keikka oli tosiaan paras tapahtuma. Varsinkin kun Billy Talent oli lämppärinä :)

olen ihan samaa mieltä MCR oli paras ja seki vielä ku niillä oli Billy Talent lämppärinä :D tulen muistamaan sen aina :)

• ehdottomasti..

parhain normi festarin keikan vetäjä oli Lauri Tähkä&Elonkorjuu.. sit ehkä irina mutta täytynee sanoo että Matti Nykänen yllätti ihan täysin..positiivisesti sillai..oli asiallinen..hauska jne.selvinpäin!

• kansanmusiikkia ihaillen

oli todella mukava kuunnella Kaustisen musiikkifestareilla;upea ohjelma moskovalaisine tanssijoineen upeissa puvuissa,säkkipillinsoitantaa,baskimaan tanssijoita,Väkkärää Ikaalisista,ja Hector oli edelleen mahtava sekä tietysti Yölintu orkesteri Simo Silmun laulaessa kesäyössä,mikä sen mukavampaa kesäyössä tanssahdella!kannatti kokea!

• Kesäihminen

Suviseurat Valkealassa!Ehdottomasti...

• on ollut

täysin ylivoimainen jo vuodesta 1998 lähtien.

• Laiho

Itse en päässy Metallicaa näkemään, mutta tämän vuoden Tuska oli festari vailla vertaa.
      Kourallinen erittäin hyviä bändejä esiintymässä, harmitti vain kun eivät olleet Sonata Arcticaa tänä vuonna sinne saaneet :/ Ja oi, jos vanha kunnon Sentenced olis vielä kasassa niin, aijai...Sitten olis kyll ollut niin hyvät festarit ettei mitää vastaanväittämistä. Mutta Children Of Bodomit, Emperorit, yms. veivät kyllä miun mielenkiintoni pois muista festareista :D

• ;DD

Miljoona-rock!!

• Hei!
      Minulle parhaat tapahtumat olivat tänä kesänä Ilovaarirock Joensuussa ja Kotkan meripäivät. Nämä hyvät fiilikset johtuvat esiintyjistä jotka olivat suuria idoleita jo lapsuudessa, Ken Hensley, Uriah Heep sekä Gary Moore.
      Kaiken kruunasi se kun sain tavata Ken Hensleyn henkilökohtaisesti. Molemmissa paikoissa hienoa musaa, hyvä yleisö ja energistä esiintymistä lavalla. Molemmista tapahtumista jäi tosi mukavat ja miellyttävät kesäiset muistot.

• tietenkin

daa

• ILOVEMCR

Eli My Chemical Romancen konsertti, jossa oli Billy Talent lämppärinä..!

• ~Miia

Ehdottomasti Neste Oil Rally Finland! :) tuli käytyä 7:llä eri EK:lla! Mahtavaa ^^

• Katja Ketola

Paras tapahtuma kesässä oli ehdottomasti se, kun sain osallistua seurakuntamme Missoleirille sekä kesäjuhlille.

• kolopesijä

!!!

• nimimerkki

no eipä tullut muualla käyneeksi ku metallicaa kattomassa. mutta kovahan se oli..!
      ..ja terveisiä red devilin tytöille! ;D

• oli ehdottomasti

paras juttu tänä kesänä!!!!

• Forsan pick nick

• menettelee,mutta

ei ole hakkapaliittatapahtuman voittanutta

• Bella Bri

Ankkarock ja Dir en grey!!

• kylän kesäpäivä

Ne ovat myös ensi kesänä heinäkuussa.

• ei minnekkään :(

en pääsyt minnekkän festarille :( en edes sunset beach partyihin :`( "olet vielä niin pieni" sanoo äiti kun kysyn että pääsenkö...
      12v. tyttö ei ole pieni enää ja minun mielestä pääsee festareille! ankka rokki oli syntymä päivänäni en päässyt sinnekkän eikä äiti olisi päästänytkään :o

• horseball

Ei kannata nyyhkiä, vielä ehdit monet festarit käydä!
        Mutta minusta oli 4.-5.8. pidetyt kuninkuusravit Kouvolassa upeat! Ihmisiä oli tuhansittain, ja ilma suosi. Hevoset paineli menemään radalla hiki lentäen ja hienoja juoksuja nähtiin.
        Kun hevoset saapui maalisuoralle, oli tunnelma käsin kosketeltavaa, ihmiset taputti omille suosikeilleen ja jännitys oli huimaa.
        B. Helmiina ja Saran Salama kruunattiin, niinkuin viime vuonnakin.
        Kaikki ensi vuonna Jyväskylään, silloin ravataan siellä kuninkaallisesti!

• on se hyvä

METALLICA tietenkin ja muut tuli kylkiäisinä

• burnout

Kyllä american car show ja cruisingit olivat parhaita vaikka cruisinkeja on viellä jälejellä................

• T:erve

Nimittäin Jurassicrock mikkelissä tulevana viikonloppuna

• Mammapimpelipom

Kesän paras tapahtuma oli lomamatka Bulgarian Nessebariin/Sunny Beachille ;)
      Toinen hieno juttu oli Rollareitten konsertti Olympiastadinilla. Nää jutut jää mieleen.

• Pasander

joka kesä toi! hyvä marcus ja mikko!!!

• ehdottomasti ehdottomasti

Iskelmä Festarit.
      kiuruvedellä mm. Hanna Pakarinen, Mamba...Eini.. ym ym..jope ja vaikka mitä :))
      paljon paljon muuta konsertteja ym..ja vuosittain toistuva!

• mindukka

aivan ehdoton kesän kohokohta oli pipefest! :D loistava meno, loistavat artistit ja ennen kaikkea rentoja ihmisiä. festarikansaa suosi myös mahtavat kelit :)

ens vuonna taas! peace.

• nääs

Miten niin Kesän paras ... Hei haloo eihän kesä lopu ku joskus syyskuun puolen välin tienoilla ... Jos silloinkaan :-)))

• kuukkeli2

Poikkinainti oli ehdoton tapahtuma numero 1 !!

• Äiti32659847477

Sime paras

• kuukkeli2
        Äiti32659847477 kirjoitti:

Sime paras

osallistuko poikkinaintiin..?

• zede

Paras keikka missä olen ollut.

• sam57

Lavatanssit mahtavassa paikassa, maisemat huikeat. Palaamme uudelleen!

• möykä

Orimattilan kantrifestarit ja Niinikosken sikajuhlat, ihan ykkösbileet ;) viina virtas ja sillee!! :D:D

• F1 Barcelona toukokuu,Metallica heinäkuu,Hollannin DTM-kisa elokuu ja viel on tulossa Nurburgringin DTM-kisa elo-syys vaihteessa.

• jormailija

no rmj tietty

• odotellen

Odotan vielä kovasti että olisi jo lätkäkausi alussaan, viimevuonna oli tiukat paikat Jokereilla voittaa mutta Kärpät vei voiton! Samanlaista jännitystä ja hienoa jääkiekkoa siis odottaa tämä ihminen vielä tämän vuoden kauniille lopulle ja seuraavan alulle.

• dcvfvd

otin viina juhlin sain ämmän voitin 60 kymppii rahaa pori jazzeille vittu.

• Ehdottomasti

AEROSMITH at HARTWALL 7.7.2007, kesän parhain tapahtuma!!!

• Kesällä kerran

Kesän ehdottomasti paras tapahtuma oli juhannusjuhlat omalla mökillä vaimon kanssa.

• Päivät

Ehdottomasti parasta mitä kesä tuo tullessaan.Suosittelen kaikkia poikkeamaan ensikesänä,tulette yllättymään.Lähtekää vaikka edes pirruuttanne.

• -Romeo-

PASKOJA TAPAHTUMIA

• VwFreakLady

Eli Bug In Finn Himoksella heinäkuussa.

• jammu-simu

paras oli tietty sipuli open air utsijoella! siellä soitti maailmankuulu simppu, jama, ja sit siel oli sellanen hevi-hommeli ku suck me and u!!

• Tiijjaaa

Kuopio Rock oli melkoinen kohokohta. Hauskaa oli ja hyvää musaa. :)

• Parempi ihminen (Westend)

Naapurin tyttö meni naimisiin ja kesken puutarhajuhlan tuli kaatosade ja joku trombi tai puuska ja pöydät lenteli.
      Kyllä mua nauratti että siitäs saitte, äkkirikkaat nousukkaat.

• Timber-72

Ehdottomasti kesän huipputapahtuma oli Suopotkupallon MM-kisat,vitsi mikä fiilis!Sitä kun talvella muistelee niin eipä pääse harmaat päivät painamaan.Kiitos TurWe2-poppoolle,Jes

• Rompe

Ehdottomasti kesän huipputapahtuma oli Suopotkupallon MM-kisat,vitsi mikä fiilis!Sitä kun talvella muistelee niin eipä pääse harmaat päivät painamaan.Kiitos TurWe2-poppoolle,Jes,KASAAAAAA!!!!!!

• HAGZ

Paras pikkufestari 2007, kiitos RUOSKAN!

• Black_Orgio

Kesän parhaat festait on vasta tulossa :) nimittäin Ii-Tunes!! kaikki tänne peräkylään rokkaileen liputki on halvat ;)

• Black_Orgia

Kesän parhaat festait on vasta tulossa :) nimittäin Ii-Tunes!! kaikki tänne peräkylään rokkaileen liputki on halvat ;)

• EHDOTTOMASTI
    • Odysseuss

musiikki tapahtumista Rollarit ehdoton ykkönen.Metallica suuri pettymys.Muista suomen kesätapahtumista tietenkin Neste ralli.

• ---

Paras oli tietenkin Qstock...

• sungirl

Tietty iisalmen oluset! Vettä satoi, muttei se menoa haitannut! Erityisesti sunkkarit olivat huippuja livenä!

• fanittaja26

kyyl siel oli kivaa! :D

• kävin

Paavo Nurmen kisoissa, DBTL:ssä ja Ruisrockissa. Kaikissa oli tosi hauskaa mutta voiton vei silti DBTL, Sepultura toi auringon pilvisellekin taivaalle. Ruisrockiin olisi toivonut vähän isompia ulkomaisia nimiä mut muuten tunnelma oli lyömätön koska suomalaiset artistit ovat huippuluokkaa. Harmittaa kun en päässyt Poriin jazzeille mut ens vuonna mennään! Samoin Savonlinnan oopperajuhlille.

• Pohjan-Akka

Jänis oli niin kesy, että se tuli kosketusetäisyydelle. Uskottekos, että se oli söpö?

Sanovat, että eläimet muuttuvat kesyiksi, kun ei metsästystä harrasteta paikalla. Oisko näin? Veljeni väitti hirven kanssa jutelleensa, mutta en usko sitä. Itse en uskaltanut sanoa jäniksenpoikaselle mitään, jotta ei olisi karannut. Se tuntui merkilliseltä. 7 kääpiötä vain puuttui.

Kesän merkittävin tapahtuma.

• nasuna90

Ankka Rock ehdottomasti

• Musical Box

GENESIS

• olasalo<33

ehdottomasti kesän parhain keikka oli ARKIN KEIKKA ANKKAROCKIS

• ...

Juuri palasin lomalta ja tuo se kesän kohokohta ehdottomasti olikin! Varsinkin kun minut vielä kihlattiin siellä

• ihania kuvia

• kyllä oli.

parasta.. Wintteri ja Keb Mo vetivät siististi päälavalla.

• summer85

Ekaa kertaa oltiin kaverin kanssa juhannuksena Himoksella ja voin sanoa että oli tosiii hauskaa!
      Ja pieni kiitos kuuluu yhdille söpöille Kotkalaismiehille =)

• huppukostaja

Kävin alkukesästä Provinssirockissa joka oli minulle pienoinen pettymys, joka saattoi kyllä seurasta johtua. Heinäkuun ensimmäisenä viikonloppuna oli Simerock napapiirillä ja se oli ehdottamasti paras viikonloppu koko kesänä!
      Ilmat olivat kyllä todella huonot kyseisenä viikonloppuna mutta se ei menoa hidastanut! Uusia tuttuja tuli sekä todella hyviä bändejä!
      Ensi kesänä Simerock kutsuu taas ja sinne minä menen! Kokeilkaa muutkin! ;)

• EiNostalgiaa

Rollarit oli ihan huippu, historiallinen yhtye, jumalattoman upea show ja loistavia biisejä. Olen niin nuori, ettei Rollareissa ole minulle mitään nostalgiaa tai muistoja, biisit vain ovat niin hiton hyviä ettei nykybändeillä löydy. Rollarien biisit kuulostavat tuoreilta vielä 50v kuluttuakin!

Provinssi on hyvä festari aina bändeistä riippumatta, parhaiten järjestetty ja viihtyisä... toimii.

• juissik

Ehdottomasti kesän odotetuin ja paras kesätapahtuma oli 28.7 pidetty Ivalon Watercross kisat jossa ukot veteli moottorikelkoilla vetten päällä kilpaa niin kiihdyttäen kuin ovaaliakin ajellen. Tuskin tässä jaksaa edes odotella ens vuoden kisoja.

• Oli parasta..

Se oli parasta kun rallit loppu Jyväskylästä ja sikailijat häipyivät täältä. Joka paikka on niin lian ja paskan vallassa, että eivät varmaan kotipuolessaan noin sikaile. Kyllä sais Lahti tai muu kaupunki ottaa noi rallit, enemmän niistä on haittaa ja kustannuksia kuin voittoa kaupungille. Kaikki myyjätkin kävelykadulla ym. olivat muualta kaupungeista tulleita jobbareita. Täysin hyödytöntä ilmansaastuttamista ja ympäristön tuhoamista ja likaamista koko ralli.

• Seppo Hovi

The Rolling Stonesin historiallinen keikka stadikalla ylivoimaisesti paras kesätapahtuma.Ei tarvitse selitellä miksi.Legenda elää.

• Kesän huipentuma

Elo Lempäälässä on joka vuosi Puntala-Rock ja siellä on aina kova meno!Eikä taaskaan pettymystä tullut!

• osjegpaj

Ehdottomasti Ankkarocki Korsossa :D
      Mutta hei ei oo vielä kaikki festarit menny, viel on Oulussa Jalometalli! :)

• \,,/

Ensimmäinen kerta mutta jo seuraavaa odotellen:D

• metallica fani

tottakai metallican 3 konserttia!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1558
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1549
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1353
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1008
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe