Nyt on kesän festarit ja kissan ristiäiset juhlittu. Mikä oli kesän kohokohta? Mikä keikka/tapahtuma/festari oli pettymys?
Ensi kesänä menen varmasti Jazzeille ja Ruisrockiin:)
Kesän paras tapahtuma?
126
9276
Vastaukset
- rock girl
Paras tapahtuma Korsossa pidetty Ankka-rock 4-5.8
- sinä nyt puhut?
OLettaisin että sit olmeisesti TÄMÄN vuoden Ankkarock, sitähän tässä kysytäänkin et "kesän paras"... Joo...
- hohhooo
sinä nyt puhut? kirjoitti:
OLettaisin että sit olmeisesti TÄMÄN vuoden Ankkarock, sitähän tässä kysytäänkin et "kesän paras"... Joo...
... loistavasti päättelit vastauksen omaan kysymykseesi, hienoa!!
- olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nii oli ja en kyl ollu siel ku vaa kattomas arkkiii et muut on huonoi mut se oli paras tapahtuma
- jes tottakai....
sinä nyt puhut? kirjoitti:
ilmeisesti tämän vuoden, ei muuten tuo päivämäärä viime vuoteen täsmää...
- muut oli hyvii kans...
olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
nii oli ja en kyl ollu siel ku vaa kattomas arkkiii et muut on huonoi mut se oli paras tapahtuma
nine inch nails oli myös hyvä....aika hieno lopetus viikonlopulle, vika kappale hieno Hurt
- fmluder135
...oli kyl mun kesän kohokohta. Siitäkin huolimatta, että jonotussystemi kusi ja lämppärinä soitti HIM. Hyvin kuitenkin pojat vetivät ja koko rahan edestä. Tosin eipä sitä muualla oikeen ehtinyt käydä, kun oon koko ajan töissä...
- Hevimies1
tietty metallica, vaikka järjestelyt oli perseestä, ja lämppärit jäi näkemättä, tosin olisin halunnut nähdä vain diablon, silti metallica.
- jammu-simo
mun mielestä paras oli utsijoen sipuli open air! siel oli soittamas simpu!!!!
- anniina savosta
Niin, tuosta otsikostahan ne jos seleviää =) Ehdottomasti molempiin ens vuonna uuvvestaan \,,/
- Mimmu
Oli ihan huipuin! Ensi vuonna uusiks ;)
- lomallla
Tänään alkoi kesäloma, ja viikonloppuna on edessä lähtö Kreikkaan, joten se on minun paras kesätapahtumani :).
- Audrey
Don Johnson Big Bandin keikka lauantaina 07.07.07 Ruisrockis oli mun kesän kohokohta!!!
Mahtavaa!!! - Mrs Torturer
Aerosmithin keikka, ja Kokkolan Rock festarit. ne oli mun mielestä mahtavimmat jutut tänä kesänä.
- järkkäri
Parasta kesässä oli järkkärinä olo Raumalla. Palkkaa ei tietenkään ole maksettu, vaikka luvattiin. Älkää siis ikinä uskoko, mitä teille lupaillaan.
- Jasu
Se kertooki jo kaiken! ;)
- Kauhea Kankkunen
Ehdottomasti juuri päättyneet rallit jälleen kerran!
- meikä74
Aivan mahtava hevi keikka!!!!!!!!
- tähän
Ei pärjää Ozzyt eikä Metallicat!
- KESÄREISSUSSAMME OLI...
Reissu Tampereelle kummini mökille. Kävimme toki SÄRKÄNNIEMESSÄ ja delfiinit olivat AIVAN IHANIA.
Pettymys oli siitä jatkettu matka Helsinkiin ja Korkeasaari oli SUURI pettymys, koska eläimet joita siellä oli, näkee KAIKKI omassa pihapiirissäänkin ja metsässä.(Lukuunottamatta Afrikan eläimiä)
Lisäksi "oppaamme" siellä oli P#%¤SEESTÄ!! - MACE78*
EHDOTTOMASTI RAUMANMERENJUHANNUS ON PARAS TAPAHTUMA
- hellu_papy
raumanmerenjuhannus oli ihaninta. haluun nyt jo uudestaan ja odotan ensi juhannustan niiin kovasti
- Tietenkin!
Ilosarirock oli tämänkin kesän paras!
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/26g4k rytsis-ilosaari-2007.html - hämyiliä
Hämyillä oli parasta. Paras meno, parhaat artistit ja bändit. :D
- Saga*
Ehdottomasti, joka vuosi paras tapahtuma on provinssi! Mikään ei ole sen veroinen!!
- Timtim
Festarit, autotapahtumat, hanko... upeita paikkoja. Mutta yksi festari oli yli muiden, hieman erilaista, mutta parasta fiilistä - Kaljakellunta 2007!
http://www.kaljakellunta.com/ sivulla kuvat kertovat enemmän kuin 1000 sanaa. - ElsiMän
Kyllä ruisrock oli ehdottomasti kesän kohokohta. Paljon laadukkaita esiintyjiä. Ehkä hiukan ahdasta juu, mutta se vaan lisäs hyvää tunnelmaa :)
- yksi kaikien puolesta
Tietysti parasta oli Pori Jazzin / Paul Ankan konsertti
- Paul Anka-fani
Jazzeilla Anka parasta koko kesässä. Huikea juttu!
- mari9a
Tietenkin Sauna Open Air!!!! Joka kesä!!!!
- sabatonfanimaria
paras oli :) \m/
- baabudiibo
Metallica oli paras tapahtuma.....porukkaakin oli paikalle päässyt ihan mukavasti ;>
- oli best
olen ollut kalkkilouhoksella monet kerrat ja
ikinä en ole pettynyt tapahtumaan.
Aivan loistavat esiintyjät kerta toisensa jälkeen ja ilma on suosinut joka kerta.Aika älyttömän pitkät olutjonot, siksi olin selvinpäin ja pystyin hyppäämään korkeimmalle napatakseni Uriah Heepin rumpukapulan settinsä jälkeen. Plektra parin vuoden takaa jo löytyykin(:
- temppa hangosta
kalajoki oli jees
- j.hvbluiygvy
ja sinne sit ens kesänä uudestaan.. ;)
- perryilijä
Perjantain huonosta ilmasta huolimatta kesän ihan ykkösmesta oli Vaasassa! Jäi ruisrock ihan kakkoseksi :)
- Ari
Ylivoimaisesti Kaljakellunta 2007 !
Terveiset kaikille tämän vuoden kellujille, nähdään ensi kesänä ! :) - Jeputin
Kai se oli se simerock. ei tässä kesällä oo missään muualla tullu oikeen käytyä.
- sammy!!!
Simerock ehottomasti. Ensi vuonna vielä isommassa mittakaavassa.
- Karri Vähä-Luopiola
Kesän kivoin juttu oli kuulla laulu "Kaksipa poikaa Kurikasta...". Eri jännää kun lauloivat sitä siellä tapahtumassa.
Kolme kertaa naurattikin sitten. - tyttö^^
ehdottomasti Rusinniemirock!
kysynkin, onko täällä ketään, joka kävi kyseisessä tapahtumassa?
ketä fanititte ja mitä mieltä muuten olitte?
\,,/ - MILJOONA ROCK
Miljoona Rock oli aivan loistava. Mahtavat esiintyjät ja muutenkin loisto tapahtuma....
Tapahtuman kotisivut
http://www.tuuri.fi/tapahtumat/tapahtumat/miljoona-rock-2007.html
Videoita tapahtumasta
http://www.youtube.com/results?search_query=MILJOONAROCK&search=Search
wikipedia.org
http://fi.wikipedia.org/wiki/Miljoona_Rock - 2007
oli tosi mahtava kokemus! :> vuoden päästä uuestaan
- masa kuopio
Ehdottomasti rollari keikka hesassa!!!!
- Vanha ja rikas
Rollarit tietty. Hyvä sää, rokkaavat biisit, lavakarismaa. Olin myyty!
- n-orsu
Ehdottomasti paras tapahtuma oli Ankkarock!
- juupa juu
Tähän on helppo yhtyä.
Paras oli ja sääkin suosi =))
- *skm
Ihan ykköstapahtuma oli Metallica heinäkuussa. Ei tarvinne perustella miksi..!? ;)
Sauna Open Air tulee hyvänä kakkosena.
Tämän vuoden Tammerfest oli kyllä pienoinen pettymys.. - tulD
My Chemical Romancen keikka Helsingin jäähallissa 3.7 ;)
- ........
My Chemical Romancen keikka oli tosiaan paras tapahtuma. Varsinkin kun Billy Talent oli lämppärinä :)
- MCRrocks
........ kirjoitti:
My Chemical Romancen keikka oli tosiaan paras tapahtuma. Varsinkin kun Billy Talent oli lämppärinä :)
olen ihan samaa mieltä MCR oli paras ja seki vielä ku niillä oli Billy Talent lämppärinä :D tulen muistamaan sen aina :)
- ehdottomasti..
parhain normi festarin keikan vetäjä oli Lauri Tähkä&Elonkorjuu.. sit ehkä irina mutta täytynee sanoo että Matti Nykänen yllätti ihan täysin..positiivisesti sillai..oli asiallinen..hauska jne.selvinpäin!
- kansanmusiikkia ihaillen
oli todella mukava kuunnella Kaustisen musiikkifestareilla;upea ohjelma moskovalaisine tanssijoineen upeissa puvuissa,säkkipillinsoitantaa,baskimaan tanssijoita,Väkkärää Ikaalisista,ja Hector oli edelleen mahtava sekä tietysti Yölintu orkesteri Simo Silmun laulaessa kesäyössä,mikä sen mukavampaa kesäyössä tanssahdella!kannatti kokea!
- Kesäihminen
Suviseurat Valkealassa!Ehdottomasti...
- on ollut
täysin ylivoimainen jo vuodesta 1998 lähtien.
- Laiho
Itse en päässy Metallicaa näkemään, mutta tämän vuoden Tuska oli festari vailla vertaa.
Kourallinen erittäin hyviä bändejä esiintymässä, harmitti vain kun eivät olleet Sonata Arcticaa tänä vuonna sinne saaneet :/ Ja oi, jos vanha kunnon Sentenced olis vielä kasassa niin, aijai...Sitten olis kyll ollut niin hyvät festarit ettei mitää vastaanväittämistä. Mutta Children Of Bodomit, Emperorit, yms. veivät kyllä miun mielenkiintoni pois muista festareista :D - ;DD
Miljoona-rock!!
Hei!
Minulle parhaat tapahtumat olivat tänä kesänä Ilovaarirock Joensuussa ja Kotkan meripäivät. Nämä hyvät fiilikset johtuvat esiintyjistä jotka olivat suuria idoleita jo lapsuudessa, Ken Hensley, Uriah Heep sekä Gary Moore.
Kaiken kruunasi se kun sain tavata Ken Hensleyn henkilökohtaisesti. Molemmissa paikoissa hienoa musaa, hyvä yleisö ja energistä esiintymistä lavalla. Molemmista tapahtumista jäi tosi mukavat ja miellyttävät kesäiset muistot.- tietenkin
daa
- ILOVEMCR
Eli My Chemical Romancen konsertti, jossa oli Billy Talent lämppärinä..!
- ~Miia
Ehdottomasti Neste Oil Rally Finland! :) tuli käytyä 7:llä eri EK:lla! Mahtavaa ^^
- Katja Ketola
Paras tapahtuma kesässä oli ehdottomasti se, kun sain osallistua seurakuntamme Missoleirille sekä kesäjuhlille.
- kolopesijä
!!!
- nimimerkki
no eipä tullut muualla käyneeksi ku metallicaa kattomassa. mutta kovahan se oli..!
..ja terveisiä red devilin tytöille! ;D- oli ehdottomasti
paras juttu tänä kesänä!!!!
Forsan pick nick
- menettelee,mutta
ei ole hakkapaliittatapahtuman voittanutta
- Bella Bri
Ankkarock ja Dir en grey!!
- kylän kesäpäivä
Ne ovat myös ensi kesänä heinäkuussa.
- ei minnekkään :(
en pääsyt minnekkän festarille :( en edes sunset beach partyihin :`( "olet vielä niin pieni" sanoo äiti kun kysyn että pääsenkö...
12v. tyttö ei ole pieni enää ja minun mielestä pääsee festareille! ankka rokki oli syntymä päivänäni en päässyt sinnekkän eikä äiti olisi päästänytkään :o- horseball
Ei kannata nyyhkiä, vielä ehdit monet festarit käydä!
Mutta minusta oli 4.-5.8. pidetyt kuninkuusravit Kouvolassa upeat! Ihmisiä oli tuhansittain, ja ilma suosi. Hevoset paineli menemään radalla hiki lentäen ja hienoja juoksuja nähtiin.
Kun hevoset saapui maalisuoralle, oli tunnelma käsin kosketeltavaa, ihmiset taputti omille suosikeilleen ja jännitys oli huimaa.
B. Helmiina ja Saran Salama kruunattiin, niinkuin viime vuonnakin.
Kaikki ensi vuonna Jyväskylään, silloin ravataan siellä kuninkaallisesti!
- on se hyvä
METALLICA tietenkin ja muut tuli kylkiäisinä
- burnout
Kyllä american car show ja cruisingit olivat parhaita vaikka cruisinkeja on viellä jälejellä................
- T:erve
Nimittäin Jurassicrock mikkelissä tulevana viikonloppuna
- Mammapimpelipom
Kesän paras tapahtuma oli lomamatka Bulgarian Nessebariin/Sunny Beachille ;)
Toinen hieno juttu oli Rollareitten konsertti Olympiastadinilla. Nää jutut jää mieleen. - Pasander
joka kesä toi! hyvä marcus ja mikko!!!
- ehdottomasti ehdottomasti
Iskelmä Festarit.
kiuruvedellä mm. Hanna Pakarinen, Mamba...Eini.. ym ym..jope ja vaikka mitä :))
paljon paljon muuta konsertteja ym..ja vuosittain toistuva! - mindukka
aivan ehdoton kesän kohokohta oli pipefest! :D loistava meno, loistavat artistit ja ennen kaikkea rentoja ihmisiä. festarikansaa suosi myös mahtavat kelit :)
ens vuonna taas! peace. - nääs
Miten niin Kesän paras ... Hei haloo eihän kesä lopu ku joskus syyskuun puolen välin tienoilla ... Jos silloinkaan :-)))
- kuukkeli2
Poikkinainti oli ehdoton tapahtuma numero 1 !!
- Äiti32659847477
Sime paras
- kuukkeli2
Äiti32659847477 kirjoitti:
Sime paras
osallistuko poikkinaintiin..?
- zede
Paras keikka missä olen ollut.
- sam57
Lavatanssit mahtavassa paikassa, maisemat huikeat. Palaamme uudelleen!
- möykä
Orimattilan kantrifestarit ja Niinikosken sikajuhlat, ihan ykkösbileet ;) viina virtas ja sillee!! :D:D
F1 Barcelona toukokuu,Metallica heinäkuu,Hollannin DTM-kisa elokuu ja viel on tulossa Nurburgringin DTM-kisa elo-syys vaihteessa.
- jormailija
no rmj tietty
- odotellen
Odotan vielä kovasti että olisi jo lätkäkausi alussaan, viimevuonna oli tiukat paikat Jokereilla voittaa mutta Kärpät vei voiton! Samanlaista jännitystä ja hienoa jääkiekkoa siis odottaa tämä ihminen vielä tämän vuoden kauniille lopulle ja seuraavan alulle.
- dcvfvd
otin viina juhlin sain ämmän voitin 60 kymppii rahaa pori jazzeille vittu.
- Ehdottomasti
AEROSMITH at HARTWALL 7.7.2007, kesän parhain tapahtuma!!!
- Kesällä kerran
Kesän ehdottomasti paras tapahtuma oli juhannusjuhlat omalla mökillä vaimon kanssa.
- Päivät
Ehdottomasti parasta mitä kesä tuo tullessaan.Suosittelen kaikkia poikkeamaan ensikesänä,tulette yllättymään.Lähtekää vaikka edes pirruuttanne.
- -Romeo-
PASKOJA TAPAHTUMIA
- VwFreakLady
Eli Bug In Finn Himoksella heinäkuussa.
- jammu-simu
paras oli tietty sipuli open air utsijoella! siellä soitti maailmankuulu simppu, jama, ja sit siel oli sellanen hevi-hommeli ku suck me and u!!
- Tiijjaaa
Kuopio Rock oli melkoinen kohokohta. Hauskaa oli ja hyvää musaa. :)
- Parempi ihminen (Westend)
Naapurin tyttö meni naimisiin ja kesken puutarhajuhlan tuli kaatosade ja joku trombi tai puuska ja pöydät lenteli.
Kyllä mua nauratti että siitäs saitte, äkkirikkaat nousukkaat. - Timber-72
Ehdottomasti kesän huipputapahtuma oli Suopotkupallon MM-kisat,vitsi mikä fiilis!Sitä kun talvella muistelee niin eipä pääse harmaat päivät painamaan.Kiitos TurWe2-poppoolle,Jes
- Rompe
Ehdottomasti kesän huipputapahtuma oli Suopotkupallon MM-kisat,vitsi mikä fiilis!Sitä kun talvella muistelee niin eipä pääse harmaat päivät painamaan.Kiitos TurWe2-poppoolle,Jes,KASAAAAAA!!!!!!
- HAGZ
Paras pikkufestari 2007, kiitos RUOSKAN!
- Black_Orgio
Kesän parhaat festait on vasta tulossa :) nimittäin Ii-Tunes!! kaikki tänne peräkylään rokkaileen liputki on halvat ;)
- Black_Orgia
Kesän parhaat festait on vasta tulossa :) nimittäin Ii-Tunes!! kaikki tänne peräkylään rokkaileen liputki on halvat ;)
- EHDOTTOMASTI
- Odysseuss
musiikki tapahtumista Rollarit ehdoton ykkönen.Metallica suuri pettymys.Muista suomen kesätapahtumista tietenkin Neste ralli.
- ---
Paras oli tietenkin Qstock...
- sungirl
Tietty iisalmen oluset! Vettä satoi, muttei se menoa haitannut! Erityisesti sunkkarit olivat huippuja livenä!
- fanittaja26
kyyl siel oli kivaa! :D
- kävin
Paavo Nurmen kisoissa, DBTL:ssä ja Ruisrockissa. Kaikissa oli tosi hauskaa mutta voiton vei silti DBTL, Sepultura toi auringon pilvisellekin taivaalle. Ruisrockiin olisi toivonut vähän isompia ulkomaisia nimiä mut muuten tunnelma oli lyömätön koska suomalaiset artistit ovat huippuluokkaa. Harmittaa kun en päässyt Poriin jazzeille mut ens vuonna mennään! Samoin Savonlinnan oopperajuhlille.
- Pohjan-Akka
Jänis oli niin kesy, että se tuli kosketusetäisyydelle. Uskottekos, että se oli söpö?
Sanovat, että eläimet muuttuvat kesyiksi, kun ei metsästystä harrasteta paikalla. Oisko näin? Veljeni väitti hirven kanssa jutelleensa, mutta en usko sitä. Itse en uskaltanut sanoa jäniksenpoikaselle mitään, jotta ei olisi karannut. Se tuntui merkilliseltä. 7 kääpiötä vain puuttui.
Kesän merkittävin tapahtuma. - nasuna90
Ankka Rock ehdottomasti
- Musical Box
GENESIS
- olasalo<33
ehdottomasti kesän parhain keikka oli ARKIN KEIKKA ANKKAROCKIS
- ...
Juuri palasin lomalta ja tuo se kesän kohokohta ehdottomasti olikin! Varsinkin kun minut vielä kihlattiin siellä
- ihania kuvia
olasalo<33 kirjoitti:
ehdottomasti kesän parhain keikka oli ARKIN KEIKKA ANKKAROCKIS
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/26pnt sirpat-ankka-rack-hogen-kuvat.html
Vähänkö on ihania festarifiiliksiä!
- kyllä oli.
parasta.. Wintteri ja Keb Mo vetivät siististi päälavalla.
- summer85
Ekaa kertaa oltiin kaverin kanssa juhannuksena Himoksella ja voin sanoa että oli tosiii hauskaa!
Ja pieni kiitos kuuluu yhdille söpöille Kotkalaismiehille =) - huppukostaja
Kävin alkukesästä Provinssirockissa joka oli minulle pienoinen pettymys, joka saattoi kyllä seurasta johtua. Heinäkuun ensimmäisenä viikonloppuna oli Simerock napapiirillä ja se oli ehdottamasti paras viikonloppu koko kesänä!
Ilmat olivat kyllä todella huonot kyseisenä viikonloppuna mutta se ei menoa hidastanut! Uusia tuttuja tuli sekä todella hyviä bändejä!
Ensi kesänä Simerock kutsuu taas ja sinne minä menen! Kokeilkaa muutkin! ;) - EiNostalgiaa
Rollarit oli ihan huippu, historiallinen yhtye, jumalattoman upea show ja loistavia biisejä. Olen niin nuori, ettei Rollareissa ole minulle mitään nostalgiaa tai muistoja, biisit vain ovat niin hiton hyviä ettei nykybändeillä löydy. Rollarien biisit kuulostavat tuoreilta vielä 50v kuluttuakin!
Provinssi on hyvä festari aina bändeistä riippumatta, parhaiten järjestetty ja viihtyisä... toimii. - juissik
Ehdottomasti kesän odotetuin ja paras kesätapahtuma oli 28.7 pidetty Ivalon Watercross kisat jossa ukot veteli moottorikelkoilla vetten päällä kilpaa niin kiihdyttäen kuin ovaaliakin ajellen. Tuskin tässä jaksaa edes odotella ens vuoden kisoja.
- Oli parasta..
Se oli parasta kun rallit loppu Jyväskylästä ja sikailijat häipyivät täältä. Joka paikka on niin lian ja paskan vallassa, että eivät varmaan kotipuolessaan noin sikaile. Kyllä sais Lahti tai muu kaupunki ottaa noi rallit, enemmän niistä on haittaa ja kustannuksia kuin voittoa kaupungille. Kaikki myyjätkin kävelykadulla ym. olivat muualta kaupungeista tulleita jobbareita. Täysin hyödytöntä ilmansaastuttamista ja ympäristön tuhoamista ja likaamista koko ralli.
- Seppo Hovi
The Rolling Stonesin historiallinen keikka stadikalla ylivoimaisesti paras kesätapahtuma.Ei tarvitse selitellä miksi.Legenda elää.
- Kesän huipentuma
Elo Lempäälässä on joka vuosi Puntala-Rock ja siellä on aina kova meno!Eikä taaskaan pettymystä tullut!
- osjegpaj
Ehdottomasti Ankkarocki Korsossa :D
Mutta hei ei oo vielä kaikki festarit menny, viel on Oulussa Jalometalli! :) - \,,/
Ensimmäinen kerta mutta jo seuraavaa odotellen:D
- metallica fani
tottakai metallican 3 konserttia!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826