Eli, olisiko teillä ehdotuksia minne kannattais matkustaa syyskuun puolessavälissä (1 viikko)? Matkaan lähtisi minä (nainen), mies, 2,5 vuotias lapsi ja alle vuoden ikäinen vauva. Minä olen jonkun verran matkustanut (Kenia, Thaimaa, Intia, USA, Marokko, Kreikka, Kanarian saaret, Lontoo, Kööpenhamina, Tukholma), mies on käynyt häämatkalla Thaimaassa, Tukholmassa ja joskus skidinä automatkalla Euroopassa.Lapset ei oo käynyt missään.
Eli etsinnässä suhteellisen edullinen, lapsiystävällinen paikka. Mies tykkää shoppailla, varsinkin elektronikkaa, mä oon tyytyväinen kunhan ei tarvii siivota ja pestä pyykkiä joka päivä!
Ehdotuksia minne
4
1432
Vastaukset
- Kreikka?
Olisin mieluusti ehdottanut Kanariaa/Playa del Amodoresia, jossa viimeksi itse kävimme 2v. ja 6v. lasten kanssa, mutta ajankohta ei oikein passaa...
Mutta Kreikka, esim. Kreeta/Rethymnon on meistä ollut mukava, rauhallinen, kiinnostavakin kaikinpuolin! Plussana vielä lyhyt lento. Sitäpä ehdottaisin, näin lapsellisen näkökulmasta. - mesta
dubai
- kuumaa
syyskuussa,keskikesällä voi olla jopa 50c,lapselle ehkä vähän liikaa,vaikka lämpötilat syyskuussa tippuisivatkin...ja Dubai on suht kallis paikka,vaikka siisti,hyvät rannat,hyvät hotellit,ym.Eikö joku Välimeren lapsiperhepaikka olisi hyvä; Mallorca,Rodos,Kreetan Hania,Kyproksen Pafos,Portugalin Algarve?
- ollut
kuumaa kirjoitti:
syyskuussa,keskikesällä voi olla jopa 50c,lapselle ehkä vähän liikaa,vaikka lämpötilat syyskuussa tippuisivatkin...ja Dubai on suht kallis paikka,vaikka siisti,hyvät rannat,hyvät hotellit,ym.Eikö joku Välimeren lapsiperhepaikka olisi hyvä; Mallorca,Rodos,Kreetan Hania,Kyproksen Pafos,Portugalin Algarve?
Ei Dubai ole kallis,ei todellakaan ja jos voit reissua siirtää lokakuulle,niin silloin jo tehdän valmismatkoja.
Kurkkaa tuolta MATKAPALSTA.COM,sieltä löytyy tietoa ja shoppailuvinkkiä kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647