Rakastunut Marokkolaiseen..

<3

Olen tavannut netissä aivan ihanan marokkolaisen miehen...tiedän hänen haluavan mahdollisesti suomeenkin jossain vaiheessa...

Kysymykseni koskeekin sitä...kuinka todennäköistä mahtaa olla että motiivina on pelkkä "halu päästä tänne"...?

Olen kuitenkin "hyvännäköinen" nuorehko nainen,joten miksi se ei voisi olla myös todellista ihastusta?
Olemme olleet siis vain netin kameran välityksellä tekemisissä...
Haluan ymmärtää niitäkin kommentteja joita tulen saamaan...eli hän käyttää sinua vain hyväkseen...ok...mutta mielestäni ei olisi mahdottomuus,että tämä henkilö ei oikeesti olisi yhtä hulluna kuin itse olen häneen...

Tiedän että vieraan on vaikea sanoa juuta tai jaata,mutta onko muita jotka ovat aloittaneet onnistuneen parisuhteensa näin...ja nimenomaan Marokkolaisen kanssa?
Kiitän ja kumarran (=

41

5581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaaha...

Ja netin pikku provoilijat heräävät. :)

• <3

ei ole provo!!!!!!!
        En ole ehtinyt lukea vielä kaikkia vietejä ja tiedän että sieltäkin saa vastauksia,mutta toivon että joku jolla on OIKEAA kokemusta asiasta...viitsisi vastata...
        Olen tosissani pohtinut tätä asiaa...ja kaipaisin hieman ulkopuolisen vinkkeliä...

Miksi kaksi suhteellisen hyvännäköistä ihmistä voisi tuntea oikeaa vetoa toisiinsa??

Ymmärrän nämä huijausjutut jos toisena osapuolena olisi esim.selkeästi vanhempi ja kenties vähemmän kaunis suomalainen nainen...
        Anteeksi vaan...sen verran itsekritiikkiä kuitenkin löytyy että sellaisessa tapauksessa en antaisi itseäni vedättää...
        Vastauksia kiitos!! (=

• itsekritiikkiä
        <3 kirjoitti:

ei ole provo!!!!!!!
        En ole ehtinyt lukea vielä kaikkia vietejä ja tiedän että sieltäkin saa vastauksia,mutta toivon että joku jolla on OIKEAA kokemusta asiasta...viitsisi vastata...
        Olen tosissani pohtinut tätä asiaa...ja kaipaisin hieman ulkopuolisen vinkkeliä...

Miksi kaksi suhteellisen hyvännäköistä ihmistä voisi tuntea oikeaa vetoa toisiinsa??

Ymmärrän nämä huijausjutut jos toisena osapuolena olisi esim.selkeästi vanhempi ja kenties vähemmän kaunis suomalainen nainen...
        Anteeksi vaan...sen verran itsekritiikkiä kuitenkin löytyy että sellaisessa tapauksessa en antaisi itseäni vedättää...
        Vastauksia kiitos!! (=

missäääää??
        oijoi???
        lue tämä puolen vuoden kuluttua!!
        erika petetty ja jätetty

hae vain vaihtopöytää

• Mietippä nyt tarkemmin
        <3 kirjoitti:

ei ole provo!!!!!!!

Vastauksia kiitos!! (=

Ensinnäkin: Mikä on koko kirjoituksen poitti? Olet jo näköjään
        päättänyt, ettet edes kuuntele mitään varoituksia, vaan haluat
        uskoa että mies on tosissaan. Miksi siis edes kirjoitit tämän?
        Siksi, että saisit muutaman rohkaisevan kirjoituksen ja niiden
        perusteella voisit sitten rynnätä naiivina suhteeseen, koska
        olethan sinä kaunis?

Sori nyt vaan, mutta miksi naisen muka täytyisi olla "vähemmän kaunis"
        tullakseen huijatuksi? Luuletko nyt ihan oikeasti, että se
        sinun nätti ulkonäkösi jotenkin suojelee sinua ja takaa että
        kaikki miehet ovat aidosti sinusta kiinnostuneita? Ethän
        sinä voi OIKEASTI tietää, kuinka kauniina hän sinua pitää,
        vaikka hän kuinka lepertelisi. Kyllä kauniita naisia kuule
        huijataan myös ja eivätkös ne ole nimenomaan melko nuoria
        "gigoloita", joita naiset yleensä Suomeen raahaavat? Harvemmin
        vanhemmat ulkomaalaismiehet tänne tulevat kuin nuoret miehet.

Sanot että sinulta löytyy itsekritiikkiä, mutta samaan aikaan
        saa sen kuvan, että luulet kauneutesi olevan jonkinlainen
        takuu miehen aidolle kiinnostukselle. Eli nyt sitten on ihan
        ok antaa vedättää itseään, kun sinä olet kaunis?

Minä en oikeasti voi tietää, mitä miehen päässä liikkuu
        ja kuinka tosissaan hän on. Voiko hän olla aidosti kiinnostunut?
        no tottakai. Onko varmasti? No ei tietenkään. Vaikka täältä
        löytyisikin pari jotka ovat löytäneet aidosti kiinnostuneen
        marokkolaisen miehen, niin ei kai se sitä takaa, että se sinun
        miehesikin sitä olisi. Loppujen lopuksi sinun täytyy ihan
        itse tehdä se arviosi ja ottaa mahdollisesti se riski.

• voi tietää

onko miehen ainoana motiivina halu päästä tänne, mutta kuten itse kerroit, hän haluaa "mahdollisesti" Suomeen jossakin vaiheessa. Marokkolaisen on aika hankala päästä Suomeen omin avuin, joten se, että hänen motiivinaan olisi halu päästä Suomeen, ei ole missään tapauksessa poissuljettu.
      Jos kaupan päälle saa vielä ilmaista seksiä ja muita palveluita siedettävän näköiseltä naiselta, niin mikäpä siinä.
      Tuntuu vaikealta uskoa, että välillenne olisi muodostunut vakava tunneside vain netin ja kameran välityksellä. Kuitenkin kerrot olevasi hulluna häneen. Älä missään tapauksessa hullaannu siinä määrin, että jättäisit tutustumatta mieheen tarkemmin ennen kuin alat suunnitella hänen tuomistaan Suomeen.
      Ole erityisen tarkkana sen suhteen, milloin hän alkaa puhua rahasta/oleskeluluvasta.

• Nyt!!!!

"Tuntuu vaikealta uskoa, että välillenne olisi muodostunut vakava tunneside vain netin ja kameran välityksellä. Kuitenkin kerrot olevasi hulluna häneen."

Suomalaisen naisen ja arabimiehen aito ja kaikki vaikeudet kukistava rakkaus syntyy nimenomaan useimmiten netin välityksellä! Esimerkkeinä mm. sheriffimme ja surullisenkuuluisa Mariouma. :-D

• netissä tavattu

"Netissä syntynyt suhde ei voilla olla oikea suhde" ja paskan marjat sanon minä. Tavattiin yhdysvaltalaisen poikaystäväni kanssa netissä ja molemmat olemme myös "kauniita ja komeita" ja pelkkien juttutokioiden ja kuvien ja kameran avulla voi syntyä vahda tunneside ja paljon vahvempi sellainen kun "normaalissa" suhteessa. Ihmisen sukupuoleen tai kansalaisuuteen katsomatta on aluksi helpointa ilmaista itseään ja tunteitaan kirjoittamalla, kuin kasvotusta. Siitä se rakastuminen sitten lähti. Menin käymään hänen luonaan (matkustin ekaa kertaa elämässäni niin kauas ja yksin, mutta tiesin, mitä olin tekemässä, eikä tarvinnut katua!). Kuukautta myöhemmin hän tuli tänne pariksi viikoksi ja nyt päätimme, että hän muuttaa Suomeen, koska ikävä on kova, eikä pystytä olla enää erossa. Lapsia aiomme hankkia mahdollisimmin pian, haluammehan täydentää rakkautemme ja siksi valitsimme Suomen, koska täällä on äideillä mahdollisuus olla pidempään poissa töistä. Usassa vain 3 kuukautta! hän on parasta mitä minulle on ikinä sattunut:)

• sattuikaan...
        netissä tavattu kirjoitti:

"Netissä syntynyt suhde ei voilla olla oikea suhde" ja paskan marjat sanon minä. Tavattiin yhdysvaltalaisen poikaystäväni kanssa netissä ja molemmat olemme myös "kauniita ja komeita" ja pelkkien juttutokioiden ja kuvien ja kameran avulla voi syntyä vahda tunneside ja paljon vahvempi sellainen kun "normaalissa" suhteessa. Ihmisen sukupuoleen tai kansalaisuuteen katsomatta on aluksi helpointa ilmaista itseään ja tunteitaan kirjoittamalla, kuin kasvotusta. Siitä se rakastuminen sitten lähti. Menin käymään hänen luonaan (matkustin ekaa kertaa elämässäni niin kauas ja yksin, mutta tiesin, mitä olin tekemässä, eikä tarvinnut katua!). Kuukautta myöhemmin hän tuli tänne pariksi viikoksi ja nyt päätimme, että hän muuttaa Suomeen, koska ikävä on kova, eikä pystytä olla enää erossa. Lapsia aiomme hankkia mahdollisimmin pian, haluammehan täydentää rakkautemme ja siksi valitsimme Suomen, koska täällä on äideillä mahdollisuus olla pidempään poissa töistä. Usassa vain 3 kuukautta! hän on parasta mitä minulle on ikinä sattunut:)

No kai sitä itselleen tuollaista uskottelee, kun on hakemalla ulkkismiehen hakenut. Kysymys kuuluu, olisiko homma edennyt samalla tavalla ja yhtä nopeasti, jos kyseessä olis ollut ihan kotimainen kundi?

Ei tietenkään.

• voi tietää

kerran sanot. Tietenkin netissä syntyneestäkin suhteesta voi kehittyä "oikea" suhde, mutta oudolta silti virtuaalinen hullaantuminen tuntuu. Olen edelleen sitä mieltä, että on tutustuttava paremmin, ennen kuin aivan hullaantuu.
        Kaverisi on siis muuttamassa Suomeen. Onko usalaisen helppoa päästä Suomeen? Entä työluvan saanti? Hänen työllistymisensä on varmaan tärkein asia, jos kerran itse aiot jäädä äitiyslomalle. Mistä työstä muuten sinä olisit USAssa jäänyt sille 3 kuukauden äitiyslomalle?
        Kerropa kaverille, että suomen kielen opinnot kannattaa aloittaa välittömästi, ettei tarvitse käyttää täällä niihin kohtuuttomasti aikaa ja yhteiskunann varoja.

• brittimiehen

"suhteemme" alkoi aivan viattomana email-ystavyytena mutta kuukausien kuluessa totesimme valillämme olevan muutakin. Keskustelimme tuntikausia netin valityksellä ennen kuin tapasimme ensi kerran. Olemme viettäneet aikaa yhdessa sen jälkeen useita kuukausia, yli vuoden jo ja sen perusteella voin sanoa että netin valityksella voi oppia tuntemaan toisen aivan hyvin. Tosin tassä tapauksessa ei ole kyse oleskeluluvasta suomeen tms. vaan kahden tasaveroisen aikuisen suhteesta. Kuitenkin varoittelisin nuoria tyttoja uskomasta kaikkea mita heille sanotaan, niin livena kuin netissa. Ja miettikaa tarkoin onko "rakastumisen huuman" jalkeen suhteessa tarjolla muuta? Kumppanuutta, ystavyytta, yhteisia harrastuksia? Sama patee niin suomalaisiin kuin ulkomaalaisiin kumppaneihin ja sukupuolesta riippumatta. Hyvakaan seksi ei takaa onnellista liittoa, sen koin jo suomalaisen ex-mieheni kanssa.

• niin...
        brittimiehen kirjoitti:

"suhteemme" alkoi aivan viattomana email-ystavyytena mutta kuukausien kuluessa totesimme valillämme olevan muutakin. Keskustelimme tuntikausia netin valityksellä ennen kuin tapasimme ensi kerran. Olemme viettäneet aikaa yhdessa sen jälkeen useita kuukausia, yli vuoden jo ja sen perusteella voin sanoa että netin valityksella voi oppia tuntemaan toisen aivan hyvin. Tosin tassä tapauksessa ei ole kyse oleskeluluvasta suomeen tms. vaan kahden tasaveroisen aikuisen suhteesta. Kuitenkin varoittelisin nuoria tyttoja uskomasta kaikkea mita heille sanotaan, niin livena kuin netissa. Ja miettikaa tarkoin onko "rakastumisen huuman" jalkeen suhteessa tarjolla muuta? Kumppanuutta, ystavyytta, yhteisia harrastuksia? Sama patee niin suomalaisiin kuin ulkomaalaisiin kumppaneihin ja sukupuolesta riippumatta. Hyvakaan seksi ei takaa onnellista liittoa, sen koin jo suomalaisen ex-mieheni kanssa.

"Hyvakaan seksi ei takaa onnellista liittoa"

Eipä tietenkään, kyllä siihen vaaditaan ulkomainen mies jotta suomalainen nainen kokisi syvää henkistä onnistumisen tunnetta. ;)

Huvittavaa muuten, miten tämä yksi ja immeinen jaksaa taruilla näitä höpöjuttujaan, ja aina ilman nimimerkkiä. Jokaiseen tilanteeseen löytyy kertomus ulkkismiehen kaiken pelastavasta voimasta. :)

• sohaisinko kusiaispesaa
        niin... kirjoitti:

"Hyvakaan seksi ei takaa onnellista liittoa"

Eipä tietenkään, kyllä siihen vaaditaan ulkomainen mies jotta suomalainen nainen kokisi syvää henkistä onnistumisen tunnetta. ;)

Huvittavaa muuten, miten tämä yksi ja immeinen jaksaa taruilla näitä höpöjuttujaan, ja aina ilman nimimerkkiä. Jokaiseen tilanteeseen löytyy kertomus ulkkismiehen kaiken pelastavasta voimasta. :)

ensinnakaan en ole ennemmin taruillut talle palstalle mitaan juttuja, kommentoinut joskus harvakseltaan jotakin. Ilman nimimerkkia, kylla.

Enpa koe mitaan erityista onnistumisen tunnetta, olenpahan vaan tyytyvainen olemassaolooni. Ja niin olin myos ex-mieheni kanssa mutta kaksikymmenvuotinen liitto paatyi eroon erinaisista syista. Suomalaisia miehia vastaan minulla ei mitaan ole. Jos se sinun pahaa oloasi jotenkin auttaa, voin kertoa etta suomimies on ollut minusta parempi vuoteessa kuin nykyiseni mutta kai meidan iassa on muut asiat jo tarkeampia kuin seksi. Han on minulle nyt se mika riittaa.

Kaikkea hyvaa sinulle samoin kuin teille muille talla palstalla

• päätelty

Meinasin itse kirjoittaa ihan saman viestin, mutta joku ehti ensin.C'mon suomalaiset bimbot.Ei rakastua voi netin kautta!!!Pitää kyllä olla jonkinkainen muu kontakti.Mitä, jos hän haiseekin pahalle?
        Itsekin aviossa 15v muun eurooppalaisen kanssa.Ja hei marokkolainen kirjoitetaan pienellä ämmällä.Sattui oikein silmiin!!

• Älä kaikkea usko

Että tulet Marokkoon josssain vaiheessa, niin näet onko hän tosissaan sinun kanssasi. Jos haluaa vain Suomeen, juttu loppuu äkkiä, näin helppoa.

• <3

Itseasissa hän ehdotti sitä jo...siis siellä käymistä...haluaa varmasti myös tavata kasvotusten..eihän muuten voi tietää miltä toinen tuntuu oikeassa elämässä...
        Lisäksi hän on minua muutaman vuoden vanhempi...ei aivan "kloppi".
        Enkä tarkoittanut "kauneudellani" pahaa...mielestäni olen vain sellainen ..öö...ehkä söpö johon on helppo ihastua...vaikea selittää..tarkoitan että harvempaa varmasti kylmäksi jätän (;
        Mutta tuollahan ei ole tekemistä rakkauden kanssa..ymmärrän..mutta..jostainhan sen pitää lähteä...että tunte vetoa jne...siksi ajattelin mahdollisuutta että tämä kaveri olisi "tosissaan"...ihastunut..
        Kiitos vastauksistanne tähän asti.... (=
        Enkä ole muuten päätöstäni vielä tehnyt...harkitaan ja punnitaan...

• luulot ulkonäöstäsi
        <3 kirjoitti:

Itseasissa hän ehdotti sitä jo...siis siellä käymistä...haluaa varmasti myös tavata kasvotusten..eihän muuten voi tietää miltä toinen tuntuu oikeassa elämässä...
        Enkä tarkoittanut "kauneudellani" pahaa...mielestäni olen vain sellainen ..öö...ehkä söpö johon on helppo ihastua...vaikea selittää..tarkoitan että harvempaa varmasti kylmäksi jätän (;
        Mutta tuollahan ei ole tekemistä rakkauden kanssa..ymmärrän..mutta..jostainhan sen pitää lähteä...että tunte vetoa jne...siksi ajattelin mahdollisuutta että tämä kaveri olisi "tosissaan"...ihastunut..

onko sisälläkin yhtä söpöä?
        Keskityt vaan ulkoisiin olet varmaan teinityttö
        ainakin aika naivilta vaikutat.
        Mutta jokainen petaa oman sänkynsä.
        Onnea matkaan.

• <3 kirjoitti:

"Itseasissa hän ehdotti sitä jo...siis siellä käymistä...haluaa varmasti myös tavata kasvotusten.."

Kaikki jotka metsästää oleskelulupaa, tietää ettei oleskelulupaa mihinkään EU-maahan heru ennenkuin tuleva puoliso on riittävän monta kertaa hänen kotimaassaan käynyt ja myös avioitunut hakijan kanssa.

Mutta kerroppa että et halua asua kylmässä Suomessa vaan unelmasi olisi asua esim. Marokossa!
        Seuraile sen jälkeen reaktioita onko vielä yhtä kiinnostunut sinusta :).

• Älä kaikkea usko
        <3 kirjoitti:

Muuttoa Marokkoon ja katso sitten, kauanko hän on sinusta kiinnostunut, tottakai käymään haluaa kuka tahansa.

• vfedvr

Kannattaa myös sanoa, että rahat ovat vähän vähissä ja jos se mies voisi vaikka sen meno-paluumatkan kustantaa, niin kiva olisi.

• käynti
        <3 kirjoitti:

mitään ratkaise.Ystävättärenikin kävi useampaan oteeseen Marokossa höynäytettävänä, kunnes kävi lopulta ilmi ,että heppu oli ihan huumehörhö!!!!!Pitää olla tosiaan hyvä ihmis/kulttuurituntemus, että haistaa palaneen käryn.En suosittele, mutta ilo kannatttaa ottaa irti, on ne niin ihanan romanttisia ne arabijutut.

• <3
        <3 kirjoitti:

Olen nyt selvitellyt asioita...ja tämä mies haluaisikin enemmän jäädä kotimaahansa,koska hänen tänne tulemisensa saattaa olla aika vaikeaa.....
        Aika vaikea tilanne vai itsellä,kun on lapsia...miten tuollaisen asian voi järjestää?
        Onko kenelläkään vastaavaa tilannetta?Tuskin lapseni onnellisia sielläkään olisivat...mutta miten voisin olla erossa heistä?
        ????en tiedä...

• en tiedä miten yleistä...

Kaverini toi Marokosta tuliaisena miehen itselleen. Kaverini reissasi useampaan kertaan Marokossa ja oli useampia kuukausiakin. Naimisiinkin menivät Marokossa, jotta mies sai oleskeluluvan.

Tulivatpa sitten Suomeen, onnellisina, totta kai! Mitäs me suomalaiset kun vastaan otimme tämän miehen, kuka mitenkin. Pidemmän aikaa hänet tuntiessani huomasin etten tykkää olleskaan koko miehestä. Vaati mm. kaveriani käyttämään niitä lakanoita päällänsä. Kaverini sanoessa ettei saa töitä jos ei pukeudu kuten suomalainen, vaatimus lakanaan pukeutumisesta loppui samantien. Mies ei opetellut suomea, joten ei saanut töitäkään. Eli kaverini elätettävänä oli.

Muutaman vuoden elivät onnellisina. Välit kaveriini viilentyivät huomattavasti tämän miehen takia ja kuulin vain satunnaisesti heistä. Lopulta kuulin että olivat eronneet. Ja sen verran myöskin kuulin (marokkolaiselta itseltään) että tämä mies on homo. Oli pitänyt Suomeen päästä, koska ei voinut kotimaassaan avoimesti olla homona.

Joten tarinan opetus oli. Kaveriltani meni moni ystävä, elätti miestä ja mies kaiken lisäksi ei edes tykännyt naisista sekä sai isot velat niskoilleen kun otti lainaa miehen takia (lainalla maksoi mm. miehen matkan Marokkoon lomalle). Ja kaikki miehen takia johon ihastui/rakastui ennen kunnolla tuntemista...

Eli jos mies on tosissaan kanssasi niin laita vaikka kasetti menemään jossa opetetaan suomea ja etsi miehelle työpaikka valmiiksi. Ja älä nyt hyvä ihminen naimisiin mene samantien. Vai menisitkö suomalaisen kanssa jos samat lähtökohdat olisivat olleet suhteellanne.

• vastaa

Täytyy sanoa, että tuntuu tutulta toi tarina. Mulla on marokkolainen ystävä joka oli suomalaisen naisen kanssa naimisissa ja erosivat sitten. Hengaili mun kanssa. Ei halunnut opiskella suomea. Valitti kun ei saanut kunnon töitä. Muutenkin laiska tyyppi. Meitä on moneksi. (ja heitä)

• <3

Tuohon kysymykseen olisinko ihastunut jos kyseessä olisi suomalainen niin vastaan kyllä!!

Koska aikaisemmin olin sitä mieltä,että ikinä en alkaisi seurustelemaan ulkomaalaisen kanssa...enkä ole ikinä ollut vietävissä "tummien silmien tms" takia...ne eivät vain ole tehneet vaikutusta...

Mutta mutta,,,tämä mies on vain juuri sellainen...hänen ulkoinen persoonallisuutensa jota olen aina toivonut omalle kohdalle...eikä siihen vaikuta värit tms..tiedän kaiken olevan paljon vaikeampaa,,mutta kun jalat lähtee alta niin...en tiedä...vaikeeta...Muutenkin hän tuntuu mielenkiintoiselta persoonalta..kiehtova työ jne...jaa-a...en tiedä
        Lisää kokemuksia otetaan vastaan...jos vaan jaksette kitjoittaa tällä helteellä (=
        Kiitos!

• <3

Vielä mietityttää tämä aloittamani aihe...
        Eli joku neuvoi että mikäli kutsu esittäjä suunnittelee kutsuttavan kanssa naimisiin menoa,niin homma on tuhoon tuomittu...onko näin?
        Entä jos yrittää vain tehdä kaikkensa että juttu "näyttäisi" oikealta..siis jota sen kuvittelen olevan...
        Auttaako lentolippu(reittilento) todisteena,mese keskustelut,puh.keskustelut...ja tällaiset jutut...
        Vai olenko aivan hakoteillä?
        Ja kutsua varmaan kannattaa yrittää vasta kun olen siellä vieraillut..vai?
        Ja naimisiin menoni siellä ei varmasti auta asiaa (;
        Kiitän taas

• Älä kaikkea usko

On yrittänyt tulla aikas montakin marokkolaista, enkä yhtäkään ole huolinut. Apua, olenkohan menettänyt paljon?!

• NiitäOnkivaKiusata

Netissä on tosi paljon näitä marokkolaisia oleskeluluvan kalastajia, jotka ovat niin rakastuneita, että! Olen itsekin hyvännäköinen nainen ja näitä on tullut vastaan useampia. Tosin en ole ollut liikkeellä miehen etsimismielessä ja yhtään en ole raahannut Suomeen.

Hauskoja tyyppejä kun ovat olevinaan niin rakastuneita valmiina lähettämään lahjoja ja vaikka mitä. Näyttely on Hollywood luokkaa. Tod. näköisesti pyörittää useampaakin kaunista naista yhtä aikaa. Joskus jymäytimme näitä miehiä yhdessä naispuolisen ystäväni kanssa, koska he sattuivat ottamaan yhteyttä meihin molempiin tai sitten jompi kumpi meistä tutustui tarkoituksella mieheen, jonka kanssa toinen oli chattaillyt netissä. Saimme hyvät naurut kun Romeot lähettivät kahdelle naiselle samoja lemmenlurituksia.

Harvinaisen epäilyttävää, että mies haluaa Suomeen. Ne miehet, jotka ovat olleet tositarkoituksella liikkeellä ovat yleensä halunneet pysyä omassa maassaan. Jos kyse on ns. rakkaudesta ensisilmäyksellä tai lyhyemmän kuin puolenvuoden tuntemisen jälkeen niin kannattaisi olla todella varautunut. Kerro miehellesi, että haluat asua Marokossa ja hänen pitäisi elättää sinut ja lapset. Katso mitä hän sanoo. Voi tietenkin valehdella ja vieläkin kuvitella pääsevänsä Suomeen.

Todennäköisesti kusettaa sinua niin, että oksat pois. Olen ollut tekemisissä netin kautta monen marokkolaisen jätkän kanssa ja 99% niistä on just näitä. Normaaleja miehiä ei taida pahemmin netti kiinnostaa Marokossa.

• ¤m¤

Toivottavasti ei ole kyseessä sama mies....
      Törmäsin itse tuolla chatti palstalla marokkolaiseen mieheen. Ja muutaman kerran mesessä juteltiin... Hänestä huomasi heti että tarkoitus oli vain päästä Suomeen. Hänen veljensä on jo suomessa naimisissa. Hän oli opiskelija ja jossain nettikahvilassa kävi aina koneella eli ei omistanut omaa konetta. Kovasti pyyteli Marokkoon käymään jne. Nimeä en nyt tähän hätään muista... Aika pian tein selväksi etten etsi mitään miestä ja siihen loppui tämä juttu.
      Toivottavasti ei ole kyseessä sama henkilö.
      Mutta toivotan sulle kuitenkin onnea :) Kyllähän meitä on moneen junaan, joka kulttuurissa.

• tutkinto

Kysy mikä koulutustaso sillä on, jos sillä on vaikka akateeminen tutkinto tai muuten hyvä talouselämä, se ei ole välttämättä paremman elämän perässa. Mutta marokossa on paljon työttömyyttä ja köyhyyttä, ja niillä on käsitys että kun tänne pääsee niin taivaan portit aukeaa sormia napsauttaen.

• näin se menee

sinulle miten asia on. Siis totta kai se on "todellista ihastusta"! Kuka tahansa marokkolainen on ihastunut keneen tahansa naiseen joka näyttää vähänkin naiselta ja etenkin jos sillä on Eu-passi. Tunnen sen verran monta marokkolaista että voin vakuuttaa asian olevan näin, jopa jotkut marokkolaiset naiset sanovat samaa ja pyörittelevät silmiään ulkomaalaisten naisten hyväuskoisuudelle ja typeryydelle.

Moni mies roikkuu päivät päästään netissä, koska siellä on hyvät mahdollisuudet chatissa tutustua eurooppalaisiin naisiin joista osa vaikutaa siltä kun eivät olisi koskaan miestä nähneetkään. Tummat hiukset ja silmät riittävät siihen että nainen kuvailee miestä hyvänäköiseksi ja aivan ihanaksi. Jos ihan tosissaan täytyy hankkia sellainen mies, niin suosittelen että menet paikan päälle tutustumaan sikäläisiin käytäntöihin. Viimeistään silloin kun joka toinen mies pyytää naimisiin kanssasi ymmärrät että siellä "tosissaan" oleminen ilmenee aivan eri lailla kuin täällä Suomessa.

• varjele suomen naisia

Mikä näitä naisia oikein vaivaa?
        Ottakaa kunnon suomalainen duunari!
        Ei tarvitse elättää ulkomaan ihmettä täällä sitten.

Vaikeuksia,vaikeuksia,vaikeuksia se tietää.
        Sanoo nimim: jalkansa paskaan polenut ulkkiksen kanssa.

• näin se menee
        varjele suomen naisia kirjoitti:

Mikä näitä naisia oikein vaivaa?
        Ottakaa kunnon suomalainen duunari!
        Ei tarvitse elättää ulkomaan ihmettä täällä sitten.

Vaikeuksia,vaikeuksia,vaikeuksia se tietää.
        Sanoo nimim: jalkansa paskaan polenut ulkkiksen kanssa.

mistä aita on matalin, vaan yrittäkää löytää rikas ulkomaalainen mies! Mahtaako löytyä..?!

• marokosta

Teollisuuden ja palvelualan kasvavasta merkityksestä huolimatta talouskasvu on edelleen vahvasti riippuvainen maatalouden suorituskyvystä. 1990-luvulla kärsittiin viitenä vuotena huomattavasta kuivuudesta, jonka seurauksena BKT:n vuosittainen kasvu ajanjaksolla jäi keskimäärin 2,8 %:iin. Kasvua on pidettävä heikkona, kun otetaan huomioon myös, että väkiluku kasvoi samanaikaisesti 1,9 %:lla. Vuoden 2000 puolivälissä esittämässään arviossa Maailmanpankki piti 6-8 %:n vuotuista talouskasvua edellytyksenä työllisyystilanteen parantamiseksi. Vuosittain tulisi pystyä luomaan 200 000 uutta työpaikkaa. Tähän ei kuitenkaan näytetä pääsevän ja työttömyysasteen voidaankin odottaa nousevan vajaaseen 30 :een prosenttiin vuoteen 2005 mennessä. Työttömyys onkin maassa krooninen vaiva, jonka hoitamisen kuningas Mohammed VI on asettanut hallituksen tärkeimmäksi tehtäväksi.

http://www.edilex.fi/content/virallistieto/he/20010214/

• marokkolaisista

Eihän saisi tietenkään yleistää mutta kannattaa kuitenkin pohtia mistä johtuu että avioerotilastoissa täällä suomessa pitää tukevaa johtopaikkaa juuri suomalainen nainen - marokkolainen mies...

• ja kuultua

Toi netti on parempi tapa saada selville todelliset tunteet, kuin entiseen aikaan piti totuus löytää turistiviisumin voimassaoloaikana... Ja sitten (kiitos EU:n) kutsuviisumin aikana.

Miksi susta on tärkeää tietää miehen motiivit? Siis näin äkkiä? Et voi koskaan olla varma. Sun pitää parhaai mukaan selvittää niitä järjellä ja faktaan perustuen. Siis ei missään nimessä mikään tunteella.

Selvitä ensin perusteellisesti miehen taloudellinen tilanne. Perheen sosiaalinen ja ekoniminen status. Miehen työ- tai opisekelutilanne. Ura haaveet. Missä päin Eurooppaa lähisukua asuuu. Tästä on paljon hyötyä, myös jos on kysymys todellisesta rakkaudesta, joka johtaa perheen perustamiseen. Saat suvun kaupan päälle.

Sitten kartoita uskonnollisuutta vs. maallisuutta. Ihan rohkeesti kysy onks hän seurustellu koskaan. Ja jos ei ole niin miksei.

Kysy mitä mieltä on Marokon politiikasta. (voi olla ettei uskalla netissä paljastaa)Yritä vaikka vähän provosoida.

• <3

näistä....(=

• Masa.

samanlaisia ehdotuksia netissä marokkolaiselta tyypiltä vaikka olenkin pitkälettinen jätkä rumannäköinen naiseksi. Luuli todella mun olevan muija ja pyyteli tulemaan marokossa käymään kun muka oli niin rakastunut muhun. Mä sitten näyttelin olevani nainen pelleiläkseni ilokseni.
      Se sama marokko jätkä näkyy netissä vieläkin pyydystämässä elättäjää itselleen EUn alueelta. Hänellä täytyy olla erittäin iso sydän tai ei sellaista ollenkaan.

• yhden

marokkolaisen miehen. Kun tapasin sen yli vuosi sitten, ei vaikuttanut miltään huonolta ihmiseltä. Itse en ole mikään hyvännäköinen, mutta pitää mua nättinä ihmisenä. Nyt alkanut ymmärtää heidän kultturia. Heidän kultturissa ollan vieraanvaraisia, vietetään perheen kanssa aikaan. Hän on ostanut mulle lahjoja, ihan ystävyyden takia. Nyt vasta kertoi, että ei ole vapaa, tyttöystävä asuu marokossa ja jenkeissä sillä on joku ihastus. Tykkää meikäläisestä. Vaikka kaveri on parempi palkkaisessa duunissa, niin ruikuttaa aina rahnaa. Kannattaa oikeasti miettiä. Ei tiedä, jos olisikin tuttuni veli.

• halihaliii

Mulla on ihan sama juttu kun sulla. Eli Marokkolainen poikaystävä ja netin kameran välityksellä nähty. Netissä tavattu.. pari kertaa puhelimessa puhuttu ja tekstareita lähetelty.. Ite mietin ihan samoja juttuja. Oon ihan hulluna mieheen. Olisi tosi mukava keskustella näistä asioista sellaisen kanssa,jolla samoja kokemuksia!

• <3

Olisi tosiaan kiva vaihtaa ajatuksia..koska omat ystävät ei oikeen aina jaksa kuunnella mietteitäni..

• <3

minun s.postini maksimus15@gmail.com Laittele viestiä jos haluat (=

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe