eroahdistus?

jasa-85

Onko kelläkään enää mitään vinkkiä miten koiran saisi olemaan tuhoamatta kämppää kun itse on töissä? Ollaan kokeiltu D.A.P-haihdutinta, alueen rajausta, jätetty luita ym. pureskeltavaa, mutta mikään ei tunnu auttavan.. Kun tulee töistä kotiin, niin tuntuu et pitää aina varautua pahimpaan.. Nytkin parin pvän aikana koira on kerennyt syömään salibandymailoista lähtien melkein kaiken minkä vaan pystyy puremaan.. Ja koira itse hakee tavarat suljetun oven takaa.. Kaikki vinkit otetaan mielellään vastaan! vähän aikaa taaksepäin koira oli ihan todella hienosti kotona yksinään, mut nyt tuhoaminen on alkanut uudestaan.. Koira on 1 v saksanpaimenkoirauros..

4

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koira ikävöi

laita ovi LUKKOON, ei koira enää pääse mailoihin käsiksi, sulla on fiksu koira, joka laittaa sun kekseliäisyyden koetukselle. iltaisin juoksulenkkien lisäksi paljon aivojumppa-harjoituksia. ota yhteys kasvattajaan, sieltä saa varmaan lisää vinkkejä.

• ongelma..

Meillä aivan sama tilanne 1v. mäyräkoiran kanssa. Ja tuhoamisen lisäksi vielä pissaa sisälle. Se on selkeää mielenosoitusta, sillä esim. öisin saattaa olla kymmenenkin tuntia ihan rauhassa eikä edes vingu ulos. Mutta jos on poissa parikin tuntia, pissaa heti johonkin. Ei auta D.A.P eikä muut. Alkaa epätoivo iskeä, kun oikeasti tuntuu ettei mikään auta. Eli laittakaa vain vinkkejä jos niitä enää on. (tämä koira ei ole kennelistä, eli ei ole kasvattajaa keltä kysyä)

• suomi 24:n

hakuun sana EROAHDISTUS, niin saat esiin paljon kirjoituksia ja neuvoja. asia on aika usein kysytty, ja anteeksi vaan, mutta minä en ainakaan jaksa viikko toisensa jälkeen kirjoittaa samasta asiasta. koirani kärsi myös ennen eroahdistuksesta, joten tiedän, että vaiva on todellinen ja ongelmallinen.

• Tiedän tunteen,kun on menossa jossain ja kun tulee kotiin niin kämppä on aivan kaatopaikkana.
      Itselläni on kanssa koira joka kärsii eroahistusta, mutta sitten ostin koiralle kuonokopan ja tein rituaalin kun lähdin pois, ja tulosta alkaa näkymään!nyt ollaan menty muutama kuukausi,että mennään rituaalin mukaan,mut koppa unohtuu laittaa ja ei oo tuhoja tehnyt :)

Voimia teille,tiedän tunteen kun kotiin tulee ja kaikki paikat sekasin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6833
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2955
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1255
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1154
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223