Iltakahvi on keitetty

Tässä kiireisen päivän päätteeksi keitin kahvia. Jäänkin pöytään odottelemaan, joskos joku tulisi seuraani. Kahvia juodessa on helppo vaihtaa ajatuksia maailman menosta tai jostain ihan muusta.

8

1493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Figuuri

sitä kupillisen voi aina ryystää. Varsinkin, kun on juttuseuraa. Mikäpä kiireesi on aiheuttanut? Minulla on ollut kovin hiljainen päivä, totta puhuen on väsyttänyt. *tai oikeastaan suomeksi sanottuna laiskottanut*

• tapahtuma, johon osallistun ja siihen täytyi tehdä hankintoja ja muutama asia laittaa ajantasalle.

Olen muuten laittanut merkille, että kiireinen ihminen on jotenkin energisempi kuin jouten oleva. Monesti, kun nukkuu yönsä hyvin niin tuntuu, ettei saa itseänsä käyntiin vaikka joisi pannullisen kahvia. vaan tarviiko ihmisen aina olla aktiivinen ja toimelias.

• Figuuri
        meyri kirjoitti:

tapahtuma, johon osallistun ja siihen täytyi tehdä hankintoja ja muutama asia laittaa ajantasalle.

Olen muuten laittanut merkille, että kiireinen ihminen on jotenkin energisempi kuin jouten oleva. Monesti, kun nukkuu yönsä hyvin niin tuntuu, ettei saa itseänsä käyntiin vaikka joisi pannullisen kahvia. vaan tarviiko ihmisen aina olla aktiivinen ja toimelias.

tuo siitä, että "seitsemän peninkulman saappaat" eivät kovin äkkinäisesti pysähdy eikä niitä vastaavasti saa nopeasti liikkeellekään. Kahvin voimalla voi tietenkin aina yrittää saada lisävoimaa, mutta pitäähän ihmisen joskus saada levähtääkin. Koneisto saattaa mennä epäkuntoon, jos liikaa kiirehtii.. Ihan hyvää terapiaa on myös tällainen tuumiskelu.

• Figuuri kirjoitti:

tuo siitä, että "seitsemän peninkulman saappaat" eivät kovin äkkinäisesti pysähdy eikä niitä vastaavasti saa nopeasti liikkeellekään. Kahvin voimalla voi tietenkin aina yrittää saada lisävoimaa, mutta pitäähän ihmisen joskus saada levähtääkin. Koneisto saattaa mennä epäkuntoon, jos liikaa kiirehtii.. Ihan hyvää terapiaa on myös tällainen tuumiskelu.

mentäisiinkö kuin juna tasaisesti eteenpäin ja pysähdeltäisiin vain tarkkaan suunnitelluilla asemilla. Olisi vain yksi pääteasema ja reitiltä ei poikettaisi. Aikataulu olisi tarkka, mutta pienellä joustolla huomioitu.

Kuulostaa jotenkin tylsältä...

• Figuuri
        meyri kirjoitti:

mentäisiinkö kuin juna tasaisesti eteenpäin ja pysähdeltäisiin vain tarkkaan suunnitelluilla asemilla. Olisi vain yksi pääteasema ja reitiltä ei poikettaisi. Aikataulu olisi tarkka, mutta pienellä joustolla huomioitu.

Kuulostaa jotenkin tylsältä...

tuollainen tasapaksu meno olisi mistään kotoisin. Matkassa pitää olla sekä ylä- että alamäkiä ja mutkia, silloin on mukavaa taivaltaa. Niinkuin nyt tämäkin yllättäen eteen tullut kahvilla käynti ja rupattelu, mikäpä enempää voisi mieltä virkistää.. Vieläkö siellä pannun pohjalla olisi mitään jäljellä?.. saattasin vielä puoli kupillista..

• Figuuri kirjoitti:

tuollainen tasapaksu meno olisi mistään kotoisin. Matkassa pitää olla sekä ylä- että alamäkiä ja mutkia, silloin on mukavaa taivaltaa. Niinkuin nyt tämäkin yllättäen eteen tullut kahvilla käynti ja rupattelu, mikäpä enempää voisi mieltä virkistää.. Vieläkö siellä pannun pohjalla olisi mitään jäljellä?.. saattasin vielä puoli kupillista..

vaan tämä kahvi pois. Täältä tulee puoli kupilista kummallekkin. Ole hyvä.

En tiedä mitä tässä jurraa taas, mutta jotenkin viestit aukeaa vaivalloisesti. Taidankin siksi tältä illalta lopetella. Kahvin keitto jutut tähän, jos vaikka joku vielä tänään innostuu keittelemään.

Kiitos rupattelu tuokiosta Figuuri. Hyvää yötä!

• Figuuri
        meyri kirjoitti:

vaan tämä kahvi pois. Täältä tulee puoli kupilista kummallekkin. Ole hyvä.

En tiedä mitä tässä jurraa taas, mutta jotenkin viestit aukeaa vaivalloisesti. Taidankin siksi tältä illalta lopetella. Kahvin keitto jutut tähän, jos vaikka joku vielä tänään innostuu keittelemään.

Kiitos rupattelu tuokiosta Figuuri. Hyvää yötä!

öitä vain Meyri sinullekin *juo kuppinsa tyhjäksi* Kiitoksia paljon, hyvät kahvit olit keitellyt, lähdenpä tästä taas jatkamaan eteenpäin taivallustani..

• Minulle pitkän päivän päätteeksi maistuisi kuppi puolivahvaa kaffia. Tai voisin minä parikin kupillista hörppiä, jos sitä sitten paremmin sais unenpäästä kiinni. Sanovat kahvin piristävän, mutta minulla taitaa olla päinvastoin.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3123
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1120
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      76
      1046
    Aihe