Jojobaöljy

Linde,

Onko kellään kokemusta jojobaöljystä psorin hoidossa? Mistä saisi edullista öljyä? Siis muualta kuin jostain nettikaupasta. Allaoleva on eräältä nettikauppasivulta.

JOJOBAÖLJY
100%:sen puhdas jojobaöljy. Öljy on pehmentävä, suojaava ja kosteutta ylläpitävä. Luonnollinen aurinkosuojakerroin 3. Tasapainottaa rasvaista ihoa. Poistaa meikin ja voidaan myös käyttää tukan kääreeksi. Öljy ehkäisee kuivaa ihoa ja imeytyy helposti ihoon.Erinomainen hilsetystaudin hoitoon sekä kuiville ihottumille.
Sisältää
100% jojobaöljyä. 100 ml.

4

2448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekä manteliöljystä,

kaikki hyviä ihonhoidossa! Varmaan jojobakin.

En suostu laittamaan enää ihoon teollisia lateksitököttejä!

• Linde,

erään tavaratalon luontaistuoteosastolta. Se on 100% kylmäpuristettua jojobaöljyä. Olen laittanut sitä vasta kasvoille mutta voisin laittaa vartalon psorialueillekin. Se on kyllä tosi riittoisaa kun kasvoille riittää 1-2 tippaa otsalle ja muualle kasvoille 2-3 tippaa, myös kaulalle riittää tästä määrästä. Tuntuu todella hyvältä. li muutama guttatanäppy kasvoilla mutta nyt ovat kasvot aivan puhtaat. Kasvojen iho pysyy kimmoisana. On tuoksutonta, ei mitään outoa öljyn lemua niinkuin joissain öljyissä.

• Tipinen

Itse ostin oman jojobaöljyni (täältä) Jyväskylän Sokokselta - löytyy osastolta jossa on muutkin luontaistuotteet ja -aineet. Itselläni ei ole psoriasista, mutta käytän öljyä kosteusvoiteen tapaan kasvoille. Kasvoille laitettuna öljy on hyvä sekoittaa veteen, muuten aika tujua ainetta (jätän kasvot pesun jälkeen kosteiksi ja hieron 2 tippaa öljyä kosteisiin käsiin, ja levitän kasvoille). Psoriasiksen hoidossa, etenkin muualle kuin kasvoille, laimentaminen vedellä on ehkä turhaa. Öljyni merkki taitaa olla "Julia Lawless", 100ml kylmäpuristettua öljyä tummanvihreässä pienessä lasipullossa.

• sipsu0

hei, oletteko koeilleet havupuu uutejuomaa pasoriaasikseen? minä olen ja täytyy myöntää, minulta hävisi psoriiasis 3 kk jälkeen kun käytän sitä aamuin ja illoin 1dl verran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60