1.Mitä mieltä on naiset,onko tuppikulli kauniimpi kuin esinahka terskan takana?
2.Mitä mieltä on jätkät tästä asiasta?
kumpi kauniimpi,tuppi-vai paljas kulli
14
3141
Vastaukset
- poju2
Tarkoitaks ympärileikattuu ja -leikkaamatonta? Mun mielest sil ei varsinaisesti oo välii kumpi jätkäl on jos runkkaillaa yhdes tai jotai.. Esinahkaa on kyl kiva työnnel mut vaiks suihinotos sil ei oo merkitystä!!:) Itel on esinahka tallella ja must on parempi jos se on terskan päällä.
- 13 wee
Mulla on tosi iso häpeä kun mä oon ainut mun ikänen jolla on esinahka takana.Kaikki kyylää mun munaa koulun suihkussa tai vastaavis paikoissa.
Millä sais sen hepin piiloon? Joku on kysynyt oonks mä joku muslimi.
Onks muilla samoi ongelmia????? - bisse
13 wee kirjoitti:
Mulla on tosi iso häpeä kun mä oon ainut mun ikänen jolla on esinahka takana.Kaikki kyylää mun munaa koulun suihkussa tai vastaavis paikoissa.
Millä sais sen hepin piiloon? Joku on kysynyt oonks mä joku muslimi.
Onks muilla samoi ongelmia?????Sellaset muslimikyselijät on vaan kateellisii tai muuten tosi kiinnostuneita susta!;) Tollasiin kysymyksiin voi korkeintaan tokaista: "joo, ootko nähnyt mun rukousmattoo pukuhuoneessa!"
- Anonyymi
minulla heppi paljaana ei leikattu .
- Anonyymi
iiks aika vanha kyssäri! Mut joo 1. parempi on sellanen kun terska on esillä :))))
- Anonyymi
Kulli näyttää siistiltä esarin suojaamana. Ja parhaalta se näyttää silloin kun terskan päätä vain vähän näkyy. Ja tietenkin runkkaaminen tuntu kivalta eikä tarvi käyttää mitään liukasteita jos on esari päällä.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Etenkin löysien olohousujen alla mukavaa pitää kalua paljaana ilman alushousuja.
- Anonyymi
Tuppikulli tuhkamuna :)
- Anonyymi
Kai sit parempi on se paljas? On jotenki kiihottavampi ehkä.
- Anonyymi
paljas on paremman näkönen ja tuntunen
- Anonyymi
Paljasterskanen on paremman näköinen. Ja kai se pientä kateutta herättää, jos joku kestää olla terska paljaana eikä silti tule koko ajan vahinkoerektioita. Eli voi jonki verran hallita, millon alkaa seisoo. Vaatii totuttelua, aluksi tuntuu hankalalta.
- Anonyymi
Se on vähän silleen mitä on tottunut näkemään. Joissain maissa kaikki pojat leikataan uskonnollisista syistä, eikä siellä ole tuppimunia lainkaan. Näyttää tosi rumalta kun esari on nirhattu jollain tylsällä puukolla. Harvoin näkee siististi leikattuja munia. Tuppimuna näyttää paremmalta.
- Anonyymi
öö, en tarkottanut ymp.leikkausta, vaan että terskaa pitää paljaana ja esinahka on takana :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605