Mistähän saisi samurain 50 crossiin varaosia? Ostin pojalle ko mopon käytettynä ja pitäisi saada uusi kaasu- ja etujarru kahvat.
Samurai cross 50:een varaosia
14
6356
Vastaukset
- tomppa13
mul samurai 110.varaosat löytyy kyllä.
- voi tilata
www.savenmaa.fi
- hannuxxx
finmoto.fi löytyy kaiken näköisiä osia
- motoristi1234567
voiko samurai cross 50cc laitta minimoto 50cc katukumit?
saako jostain uuden pakoputken? itellä katkes.- samurai on paska
mul ois kaks putkeee anna 30 niin saat
- n1m1
http://tuontitukku.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=446&OpenGroups=446 saa vähän joka sorttiin
- ^^anttu
itellä on saman lainen puolavikainen yritän pistää kuntoon itse löydän osia www.wandamotor.fi
- orion apollo 125cc
ittelläni on myös samurai 50cc varaosia ettisin ku ei sitte millään lähe käyntii et linkillä jotain paikkoja josta vois löytyä.
- kylä lähtee
TMI: Joni kaasalainen löytyy mitä vaan
- Samurai_ajaja
www.wandamotor.com/product_info.php?cPath=216&products_id=1897 ja myös www.motorpower.fi/cat/product_catalog.php?c=5
- :D
kellä ois myytävänä samurai 50 pakoputkeja
- lol
Mistä ootte renkaita löytäneet näihin?
- ou jea
http://www.nettimoto.com/samurai/cross-50cc/1434265 siitä sais ainakin halvalla osia...
- Jonnetrooool
Varaosii saa vaikka ja mistä ! Paskapuhetta toi ,että ei sais ! Esin wandamotor , tuontitukku, ja motorpower :D ! JA HUOMIOOO !!! VOIKO JOTKUT LAITTAA youtubehe jtn stunttivideoit samurai50cc ?? Ois siisti nähä mite te vetelette niillä ! Itellä o samppa 50cc se on oikeesti iha paska. Mutta oon laittanu koropalaa ja tukenu runkoo.. ja kaikkee muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657