Olen kysellyt rengasmyyjiltä mielipiteitä, millä rengasmerkeillä pääsee pisimmälle. Kilometrejä tulee paljon, siistiä matka-ajoa, ja auto on suhteellisen raskas.
Michelinin Energyä on useimmiten tarjottu. Joku kehui malleja Bridgestone T250 ja Firestore multihawk, joka ilmeisesti on edellisen halpismalli.
Kokemuksia? Lisäksi vielä kiinnostaa, onko jokin rengas erityisen taloudellinen ajaa?
Renkaat matka-ajoon?
6
1044
Vastaukset
continental/gislaved,barum. nuo on hyviä mutta kannatan eniten gislaa/continentaalia contion ollut monissa testeis vahva rengas ja voittanutkin niitä aikapaljon:) eri asia on sitten on kyse kesä vai talvi tai sitten kitka renkaast mutta continentaalilla on kaikki ollut hyvää tavaraa!!!
- öööööööööööööööö
Contista yleensä sanotaan, että hyvä pito ja loistava testeissä, mutta kuluu nopeasti. Ja tässä kysyttiin kulutuskestoista.
Kiinan halpiksilla (ja monella muullakin halpiksella) sanotaan pääsevän pitkälle, mutta niissä pito on onneton. Toiset halpikset taas joko kuluvat nopeasti tai eivät pysy tasapainossa. Hyvää ja halpaa ei olekaan.
Firestonella sanotaan pääsevän pitkälle, ja hintalaatusuhde varmasti kohdallaan. öööööööööööööööö kirjoitti:
Contista yleensä sanotaan, että hyvä pito ja loistava testeissä, mutta kuluu nopeasti. Ja tässä kysyttiin kulutuskestoista.
Kiinan halpiksilla (ja monella muullakin halpiksella) sanotaan pääsevän pitkälle, mutta niissä pito on onneton. Toiset halpikset taas joko kuluvat nopeasti tai eivät pysy tasapainossa. Hyvää ja halpaa ei olekaan.
Firestonella sanotaan pääsevän pitkälle, ja hintalaatusuhde varmasti kohdallaan.kyllä mutta tuosta contilta löytyy monen hinta luokan mallia miun muistikuvan mukaan jos en väärin muista ja jos siihen kestämiseen mennään osa malleista on aika on kyllä kestävää kamaa mutta hintakin voi nousta sitten kyllä.
noissa asioissa olen sitä mieltä että pito on asian ykkönen!!!- ööööööööööööööööööööööööööö
NIkha85 kirjoitti:
kyllä mutta tuosta contilta löytyy monen hinta luokan mallia miun muistikuvan mukaan jos en väärin muista ja jos siihen kestämiseen mennään osa malleista on aika on kyllä kestävää kamaa mutta hintakin voi nousta sitten kyllä.
noissa asioissa olen sitä mieltä että pito on asian ykkönen!!!Jos autolla ajetaan paljon, niin pidon on oltava riittävä ja kulutuskestävyyden niin hyvä kuin suinkin.
Ehkä jos ajetaan vuodessa 5-10tkm ja kuski on epävarma, silloin voi laittaa pidon ykköseksi kulutuskestävyyden kustannuksella.
- Nokialainen misu
Michelin on tutkitusti taloudellinen, ellei peräti taloudellisin ajaa. Vierintävastus on pienempi kuin esim. Nokian NRHi:llä. Mulla on nykyään nuo Nokiat ja niillä kuluu hieman enemmän polttoainetta kuin edellisillä Michelin Energyillä. Ajollisesti molemmat tuntuvat yhtä hyviltä eli ovat erittäin hyviä ajaa. Melu on Misukoilla hieman pienempi.
- olis
...Goodyear GT3. Ajovalo.net sivuilla sanottiin tästä mallista, että se olisi suunniteltu bensapihiksi kumiksi. Jostakin muualta luin, että vierintävastuslukema on huomattavan pieni.
En tiedä sitten, onko ko. rengas muilta ominaisuuksiltaan minkä tasoinen esim. Energyyn verrattuna. Ja mikä onkaan sitten kulumisen nopeus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154