Goju Ryu karaten peruskurssit alkavat elokuussa.
Aikuisten ja nuorten ( 15v.) kurssi alkaa tiistaina 4.9.2007 klo. 20.00-21.30
NuoriSuomi kurssi (8-14v.) alkaa maanantaina 3.9.2007 klo. 17.45-18.45
Nääshallissa, Budosali 1
Lisätiedot ja ilmoittautuminen
http://www.seigokan.net
Tervetuloa!
Goju Ryu karatea Tampereella
3
306
Vastaukset
- 7vuotias poikani haluaisi h...
Hervannassa käytiin yhdessä paikassa jonne sai 7vuotias tulla. se ohjaaja oli ihan kamala.huusi vanin lapsille. ei kai niin pitäisi tehdä?
jos teidän karateen ei sovi 7-vuotias niin onko tampereella muita?- löytyy toisaalta
Karate on kova laji, eikä sovi nössöille. Kokeilkaa vaikka nyrkkeilyä, thainyrkkeilyä, vaparia tai perinteistä painia.
- ja niille ei huudeta..
löytyy toisaalta kirjoitti:
Karate on kova laji, eikä sovi nössöille. Kokeilkaa vaikka nyrkkeilyä, thainyrkkeilyä, vaparia tai perinteistä painia.
jos ne pelkää.. siellä oli kaikki ihan peloissaan..
olen itse harrastanut karatea ja tunnelma ei ollut kuin tuolla.
taidat itse olla se hullu vetäjä tai sen kaveri.
en suosittele kenellekään!
siis tuota hervannan paikkaa.
kamalin ikinä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647