NOKKELIA KUN PISTÄVÄT "NIIN SANOTUN PAHAN KYSSÄRIN"NÄMÄ MEIDÄN VAKIO HOMOT JA ATEISTIT,LUULEVAT OLEVANSA FIKSUJA KUN EI "EHKÄ OSATA JUST VASTATA OIKEIN".NO MEIDÄN EI TARVI KINASTELA TOIS ARVOISISTA ASIOISTA,TÄRKEINTÄ ON KRISTUKSEN TUOKSU.
JOTKUT KUVITELEVAT OLEVANSA
8
326
Vastaukset
- umpihetero.
vai että tuoksu. onko se kristus sitten pieraissut?
- umpihetero.
aksu521 kirjoitti:
saatko jotain kiksejä tollaisesta herjauksesta?
en minä. kerro nyt sitten miltä se jeesus "tuoksuu"?
umpihetero. kirjoitti:
en minä. kerro nyt sitten miltä se jeesus "tuoksuu"?
en nyt löydä sanoja kuvaamaan sitä.Vanhassa liitossa uhrattiin hajuisteita Jumalle.
- umpihetero.
aksu521 kirjoitti:
en nyt löydä sanoja kuvaamaan sitä.Vanhassa liitossa uhrattiin hajuisteita Jumalle.
mutta kysyn kuitenkin, että onko tämä haju useinkin se syy miksi ihminen ryhtyy hellariksi? minä kun olen ymmärtänyt että hommaan olisi liittynyt jotain muuta...
- onkin ihan uusi
juttu. Siis kristus ei pelkästään juttele sinulle, vaan tuoksuukin vielä.
Ilmeisesti kristus seuraa aikaansa, ja on alkanut käyttämään antiperspiranttia. Partavettä hän tuskin käyttää, kun ei partaansa leikkaa.
Kysyn vielä: Missä tilanteessa tunnet kristuksen tuoksun?
Mistä tiedät, että tuoksu on kristuksen, eikä jonkun muun ihmisen tai vaikka tuoksuvalmuskan? - M@k3
Satuja on mahdoton selittää järkevästi.
Ja toisinpäin; jos jotain ei pysty selittämään järkevästi on se satua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164