anaaliseksi ehkäisynä

lestadiolaistyttö 18v.

Voisinkohan harrastaa pelkkää anaalia koska en tahdo vielä lapsia? Lestadiolaisten suhtautuminen asiaan olisi mukava tietää? En oikein viitsi äidiltäni kysyä..

14

8329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyllyyn

Tämä on yleinen käytäntö monissa uskonnollisissa piireissä. Laestadiolaiset mahdollisesti samassa kategoriassa kuin muslimit. Pyllyyn voi painaa, muttei muualle ennen hääyötä. Toinen vaihtoehto on immenkalvon uusinta. Ihan kiva ja kivuton leikkaus. Tosin maksaa. Mutta harvinaisen normaali ilmiö tämä leikkauskin. Neitsyt tai "neitsyt" , pääasia, että kalulle vastusta löytyy, kun sinne hääyönä uppoaa ja verta tihkuu.

• kuuluu avioliittoon!!

niin suu,pillu kuin peppu ym seksi kuuluu avioliittoon!!!

• Anonyymi

Anaalia voi harrastaa menettämättä immenkalvoa. Joskus olin uskovaisen naisen kanssa ja anaaliin ohjaaminen tuli yllätyksenä ja oli siinä kokenut nainen. Mikäpä siinä.
      Hyvä muistaa, että nautit siitä itse.

• Anonyymi

Vanha aloitus, mutta asia ei vanhene. Meillä harrastettiin peppupanoehkäisyä vuosikaudet. Eihän se nyt mikään kortsun veroinen keino ollut, mutta toimi omalla tavallaan. Kaksi vuotta paneskeltiin ilman varsinaista ehkäisyä pilluun, mutta aina lopuksi siirsin perseen puolelle ja laskin lastit sinne. Joskus harvoin navalle tai suuhun. Pakko sanoa, että erittäi
      Miellyttävä ehkäisykeino. Sitten päätettiin hakea lapsia ja aloin laskeen sisään . Kaksi ekaa meni suunnitellusti, mutta kolmannen kohdalla saattoi olla, että laskin väärään paikkaan, ehkä en ja sitten tuli vielä kolmas. No nyt on piuhat poikki ja tarvetta ehkäisylle ei ole mutta rouva saa kyllä munaa perseeseen välillä vanhaan malliin. Hyvin on oppinut tässä parissakymmenessä vuodessa. Sieltä kakkosesta saa mitä tiukimman ja ihanimman loppukirin joka kerta.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60