Kuka on lukenut feeniksin kilta kirjan

Tänään alotin lukemaan

Tänään löysin feeniksin kilta kirjan eka kertaa koulun kirjastosta sieltäkiin löytyy näköjään harry potter kirjoja
tosi ison kokonen kirja on siis tosi paljon sivuja olen nähnyt tämän elokuvan

9

903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjan. Hyvä kirja oli.

• joo..

Harry Potter -fanipalstalla varmaan on todella harva lukenut tämän kirjan.. Eihän se ilmestynyt vasta kun 4 vuotta sitten...

• rokkari69

...lukenut tän ainakin 6 kertaa, ehkä 7. Elokuvaa en oo vieläkään nähnyt... :(

• patkiot

en mä tienny että se on jo ilmeistyny kirjana. oon nähny vaan elokuvan :o

• asasasa

Kirjathan ovat olleet ensin ja sitten vasta elokuvat. (JOS joku ei tiedä)

• Taikaministeriö
        asasasa kirjoitti:

Kirjathan ovat olleet ensin ja sitten vasta elokuvat. (JOS joku ei tiedä)

Ei kaikkea pidä pitää itsestäänselvänä, sillä taatusti jästien(kin) keskuudesta löytyy jokunen joka ei ole herra Potterin maailmaan tutustunut.

Taikaministeriössäkin kirjan "tarkastus" aloitettiin vasta myöhemmin kirjan julkaisun jälkeen.

On kuitenkin ilo huomata, että koulustanne löytyy Harry Potteriin perustuvia kirjoja.

Toivottavasti nautit Harry Potterin matkassa kaikin tavoin!

Taikaministeriö

• totta, luuleeks tääl joku, et kirjat on tehty vast leffojen jälkeen.

• welhotar53

elokuvankin olen nähnyt.

• Peessa

ToTTaKai!! Mulla on se ihan omanakin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238