Juu tulipa tästä kovasti mainostetusta jericosta ensimmäinen osa, jotenki nämä jenkkien logiikka on outoa, yksi sienipilvi ilesty taivaalle ja ihmiset heti kuvittelee että ketään muita ei ole enään?, jos isommat kaupungit tuhoutuisiva niin varmasti jää paljon pienia kaupunkeja ehjiksi, tai sitten ydinpommitus olis niin totaallista, mikä on hyvin epätodennäköstä koska niitä pilviä pitä ilmesty vähän joka suuntaan. TV-sarjan kuvan mukaan ainaki yhdysvaltain ilmavalvonta ja puolustus on aika heikkoa ku pressa piti puhetta samaanaikaan ku poksahti?
Muuten tämä sarja vaikuttaa olevan uusi versio lostista,
Jericho
5
918
Vastaukset
- keskinkertainen sarja
Jericho ei ole mikään huippusarja. Semmoista keskikamaa, että kyllähän sitä katsoo kun ei parempaakaan ole tarjolla. Aihe on toisaalta ihan mielenkiintoinen ja siitä olisi voinut kehitellä paremmankin version, mutta kai tästä sarjasta on pyritty tekemään "koukuttava" kuten nykyisin kaikista sarjoista ja sen takia on pyritty tekemään mahdollisimman epäuskottava sarja.
Heroes ja Dexter ovat tulevat huippusarjat.- tämäää
Heroeskin on parin ekan jakson perusteella samaa tasoa, mutta paranee mitä pidämmälle sitä katsoo. En ehkä laittaisi lostin edelle, mutta jotkut voivat pitää heroes sarjasta enemmänkin. Jericho ei hirveästi sarjana parane vaikka katsoisikin jaksoja eli sama meno jatkuu. Vähän kuin 4400 eli ei huono-ei hyvä. Parhaiten katsoo useamman jakson putkeen.
- lisää potkua
tämäää kirjoitti:
Heroeskin on parin ekan jakson perusteella samaa tasoa, mutta paranee mitä pidämmälle sitä katsoo. En ehkä laittaisi lostin edelle, mutta jotkut voivat pitää heroes sarjasta enemmänkin. Jericho ei hirveästi sarjana parane vaikka katsoisikin jaksoja eli sama meno jatkuu. Vähän kuin 4400 eli ei huono-ei hyvä. Parhaiten katsoo useamman jakson putkeen.
Olin väärässä... Jericho paranee vasta osassa 12, jossa kerrotaan hieman enemmän alkuperäisestä juonesta. Tosin moni lopettaa varmasti katsomisen ennen tuota "ratkaisevaa jaksoa".
- mutta loppua kohden paranee
Kannattaa aloittaa sarjan tarkempi seuraaminen vasta 12. jaksosta. Sarja paranee huomattavasti siitä lähtien ja alkaa tarjota vastauksia sarjan alkupään kysymyksiin.
Jerichon alku on varsin huono tai sanoisiko keskinkertainen ja näyttää siltä ettei koko jutussa ole kunnollista juonta, mutta mitä pidemmälle juoni etenee niin sitä "loogisemmalta" se yllättäen näyttääkin. Sarjan tasokin paranee keskipaikkeilla todella merkittävästi.
Jerichon tapahtumat olisivat jossakin ääriolosuhteissa jopa mahdollisiakin eli tuo kuvaus ei ole niin kaukaa haettu kuin saattaa luulla. Toki sitä on liioiteltu ja se on tehty mahdollisimman yliampuvasti, mutta sehän on usein tv-ohjelmien tarkoituskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416