Onko kouluruoka sinusta hyvää, vaiko pahaa ? Perustele mielipiteesi. Kerro miksi et pidä kouluruoasta tai miksi nimenomaan pidät siitä ?
Hyvää vaiko pahaa ?
3
1208
Vastaukset
Opiskelupaikassani (Joensuun Yliopisto) kouluateria on maksullinen, maksaa 2.35€ aterialta johon sisältyy pääruoka, salattia ja leipää sekä yksi lasi ruokajuomaa. Olen kieltämättä tyytyväinen. Ruuan maksullisuus parantaa laatua ja kouluateriasta saan oikeastaan kaiken tarpeellisen. Illalla voikin sitten syödä jotakin pientä (kuten esimerkiksi pienen lautasellisen nakkeja ja ranskiksia tai omeletin).
Pidän kouluruuasta lähinnä sen laadun takia. Ja toiseksi - jos on koulupäivät ovat pitkiä niin et ehdi oikeastaan kotiinkaan syömään mikäli sinulla on viiden kilometrin koulumatka.- Jaaaanuska
Meijän kouliun ruoka ei ainaskaa oo hyvvää, ko perunat on semmosia et niissä pois vielä kuori päällä vaikka ne on kyllä kuorittu, kastikkeissa on ihraklönttejä... että iha...
- arvostelija
ks. sivuja
http://www.hel.fi/wps/wcm/resources/file/eb9a88061719bb1/PALMIA 25.6.2007 Syksy 2007 RYHM 2 Perus- ja kasvisruokalista 13.6.pdf
Tämäntapaisesta ruokalistasta olisi vaikkapa Pariisin kouluruokailijat kateellisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850