Sapatti pyhittää ihmisen, kuten kolme enkeliä kirjoitti. Kuitenkin, koska sapatti on tarkoitettu vain juutalaisia varten, me pakanaraukat jäämmekin tämän pyhityksen ulkopuolelle. Tässähän meneekin ihan sormi suuhun. Mikä nyt neuvoksi, ei kai auta muuta kuin kääntyä juutalaisuuteen?
Menee sormi suuhun
2
119
Vastaukset
- totuutta
Silloin kun sapatti annettiin, ei ollut yhtään juutalaista. Aadam ei tietääksen ollut juutalainen ja vietti kuitenkin sapattia Jeesuksen seurassa viikottain. Miksi kääntyisit juutalaisuuteen? Ei juutalaisuus pelasta. Mooseksen aikana pelastui vain ne jotka uskoivat Jeesukseeen vapahtajanaan. Aadam pelastuu vain uskosta Jeesukseen. En siis ymmärrä miksi kääntyisit juutalaisuuteen kun sapatti kuitenkin on annettu jokaista ihmistä varten(Jeesuksen sanojen mukaan!). Ihmiseksi sinun tulisi kääntyä, niin silloin sapatti on sinua varten!
- Sinua huippaa
Jopas päässäsi vispaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319