Hei! Tietääkö kukaan minne hävisi tuo maikkarin kotisivupalvelin? Yhtäkkiä kotisivuni olivat hävinneet, eikä myöskään editorisivulle pääse lainkaan???
MInne kadonnut kotisivu.mtv3.fi-palvelin?????
6
1695
Vastaukset
lakkautettu.
tälläisen viestin löysin surfailtuani..
Kotisivupalvelu
Kotisivupalvelu lopetetaan 1.4.2007. Mikäli palvelussa on sivuja joita tarvitset tulevaisuudessa, käy noutamassa ne omalle tietokoneellesi ennen 1.4.2007. Sivut voit siirtää ftp-ohjelmistolla. Ohjeita löydät osoitteesta http://kotisivueditori.mtv3.fi/ohjeet/.
Lähde: http://www.mtv3.fi/liittyma/- ap viestin lähettäjä
katoaa koko systeemi???!!!!
- Matti ja katti
ap viestin lähettäjä kirjoitti:
katoaa koko systeemi???!!!!
aiheutti sen että kahdeksan vuoden harrastuksena tehty sivusto-kokonaisuus poistettiin KYLMÄSTI mtv3.fi-n AHNEESEEN NETTITAIVAASEEN!
Samalla aiheutettiin viidelle muulle kokonaisuuteen kuuluvalle sivustolle tiedostojen hakuvikoja jotka olivat kotisivueditorissa sitä varten että ne avautuivat muillekin sivustoille!
Tuhansien tuntien ja kahdeksan vuoden työ hukkaan MTV3-TAKIA!Hävetkää mtv 3-n väki jotka tämän teitte,asianhan piti koskea vain mtv-n laajakaistan ottaneita ilmoituksen mukaan joka on ylempänä linkitetty!
Mattikatti. - Matti ja katti
Matti ja katti kirjoitti:
aiheutti sen että kahdeksan vuoden harrastuksena tehty sivusto-kokonaisuus poistettiin KYLMÄSTI mtv3.fi-n AHNEESEEN NETTITAIVAASEEN!
Samalla aiheutettiin viidelle muulle kokonaisuuteen kuuluvalle sivustolle tiedostojen hakuvikoja jotka olivat kotisivueditorissa sitä varten että ne avautuivat muillekin sivustoille!
Tuhansien tuntien ja kahdeksan vuoden työ hukkaan MTV3-TAKIA!Hävetkää mtv 3-n väki jotka tämän teitte,asianhan piti koskea vain mtv-n laajakaistan ottaneita ilmoituksen mukaan joka on ylempänä linkitetty!
Mattikatti.aiheutti sen että tein henkilökohtaisen päätöksen siittä että lopetan mtv3-ssa mainostettujen tuotteiden myyjien kaupoissa käynnin ja ensimmäisenä loppuu ostamiseni Rautakirjasta,seuraavana on vuorossa Gigantti koska sekin on tyhmää maksaa sen mainoksista!
Ja sitämukaa kun katson aiheelliseksi niin halparuokakaupat Siwa ja kumppanit ei saa minun eurojani!Ja jatkossa seuraa lisää mainostajien boikottia!
Tämä päätös on minun,enkä kehoita muita siihen!
Mattikatti.
- Nimetön
Minulla on 5 vuoden aherrus takana ja yhtäkkiä palvelinta ei enää vain ole. Hirvittävä määrä työtä ja aikaa mennyt hukkaan. Miksei asiasta ilmoitettu näkyvämmin/selkeämmin!? Tiedostojen pelastaminen on nyt myöhäistä. Olen erittäin pettynyt ja turhautunut!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906