VAROKAA ELISAN LASKUJA

Elisa yrittää laskuttaa jo kertaalleen maksettuja laskuja.Olkaahan kaikki Elisan asiakkaat tarkkoina, että moinen Elisan huijausyritys ei onnistu.
Kuka valvoo puhelinyhtiöiden laskutusta? Kuinka on mahdollista, että yksi ja sama yritys, siis Elisa, jatkuvasti sekoilee laskutuksessaan?
Elisan tuplalaskutusyritys vaikuttaa systemaattiselta ja harkitulta,liekö Elisan kassa tyhjä ??

7

1754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois

Dna kiihkoilijat taas vaudissa. Häviäppä täältä trolleinesi.

• vaihda äläkä valita

laskujaan kevään jälkeen, vaikka ovat perään kyselleet. Että tasan ei käy onnen lahjat.

Kannattaa vähän miettiä mihin rahansa panee.

• Perskules Saakutirallas

Ei mullekaan ole tullut laskua kun joskus keväällä viimeksi. Paljon sitä ei silti ole kun niin vähän käytän puhelinta koska aika moni asia hoituu nykyisin netin kautta. Tuo nettioperaattori, mulla Sonera ei sekään laitellut laskua kesäaikaan.

Mulla on tuo Elisan liittymä katkolla nyt syksyllä; harkitsen sen vaihtamista siksi että puheiluihin tulee aloitusmaksu, minulla 1.10. alkaen.

Tarkkana kannattaa olla kun Elisan lasku tulee ettei maksa samoja puheluja moneen kertaan. Empä haluaisi olla sen tyypin hosuissa joka vastaa tuosta laskutussysteemistä; sekaisin se on ja pahasti eikä ole kovin helppo saada sitä toimimaan. En silti usko että nuo Elisan laskuepäselvyydet on tahallisia.

• Vedätystä
        Perskules Saakutirallas kirjoitti:

Ei mullekaan ole tullut laskua kun joskus keväällä viimeksi. Paljon sitä ei silti ole kun niin vähän käytän puhelinta koska aika moni asia hoituu nykyisin netin kautta. Tuo nettioperaattori, mulla Sonera ei sekään laitellut laskua kesäaikaan.

Mulla on tuo Elisan liittymä katkolla nyt syksyllä; harkitsen sen vaihtamista siksi että puheiluihin tulee aloitusmaksu, minulla 1.10. alkaen.

Tarkkana kannattaa olla kun Elisan lasku tulee ettei maksa samoja puheluja moneen kertaan. Empä haluaisi olla sen tyypin hosuissa joka vastaa tuosta laskutussysteemistä; sekaisin se on ja pahasti eikä ole kovin helppo saada sitä toimimaan. En silti usko että nuo Elisan laskuepäselvyydet on tahallisia.

Mulle laittoivat 3 kertaa isomman laskun vaikka niin sanottu 500 minuuttia kuussa puhetta ollut jo pitkään.

Sanoivat että olen yhtäkkiä ylittänyt puhutun ajan jopa 400 minuutilla kun pysynyt vuosia tuossa 500 minuutissa ja outoja Elisan yrityspuheluita olin muka soittanut yli 8 euron edestä.Liekkö paikallinen Maakuntahallinto tilannut jonkun Elisan kalliin yhteispaketin josta laskuttavat maltaita!En ole muualle soitellut kun paikalliseen terveyskeskukseen.

Olkaapa tosiaan tarkkoina!!Suututtaa tuommoinen varsinkin kun en puhelimessa juuri jaarittele kun sähköpostia mieluummin kavereitten kesken lähettelen kun se ei maksa mitään!

Kaikenlisäksi kun pyysin maksuaikaa ja olin kuukauden soittanut asiakaspalveluun sinne pääsemättä niin eräpäivä meni ohi ja laittoivat maksun 2 erään mutta myös eston ettei voi soittaa!!!Sanoin liittymän irti mutta laskuja on kuulema vielä tulossa koska kyseinen lasku oli Toukokuun ja sain sen heinäkuun alussa,Kolumbuksesta siis kysymys mutta Elisan juttuhan sekin on!

• dasdsada
      • KUSETUSTA

Useaan otteeseen yritetty veloittaa
        viivästyskorkoja ajallaan maksetuista laskuista.

Samaten kk-maksu oli yhtäkkiä muuttanut
        toisen kalliimman liittymän kk-maksuksi.

• Elisa kusettaa
        KUSETUSTA kirjoitti:

Useaan otteeseen yritetty veloittaa
        viivästyskorkoja ajallaan maksetuista laskuista.

Samaten kk-maksu oli yhtäkkiä muuttanut
        toisen kalliimman liittymän kk-maksuksi.

Itse vaihdoin Elisalta Soneralle edellisen laskutussekoilun takia. Pyysin Elisalta 3 kertaa puheluerittelyt väärin laskutettujen kuukausien osalta. Erittelyjä ei ole näkynyt tähän päivään mennessä. Elisalla on näköjään koettu hyväksi keinoksi tuollainen filunki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe