kuolet tai sut tempaistaan taivaseen,tarkoitan Raamattun henkilöista jos jätetään Jeesus pois laskuista?Itse haluiasin tavatta vanhasta liitosta Nooan ja Uudesta liitosta Pietarin ja ristin ryövärin.
Kenen haluat tavata kun
15
491
Vastaukset
ja minut tempaistaisiin, haluaisin tavata sen puhuvan aasin.
- Sellaisen
Ns. uskovaisen, en todellakaan haluaisi olla ikuisuuttani heidän seurassaan.
- Puhuva hihhuli
Se aasi on jo kuollut, pölvästi!
aksu521 kirjoitti:
siinä todella vakka kantensa tapaa,kuten sanonta kuuluu,he
vakka kanttaan. Katsos, kun meikäläistä ei kiskaista minnekään. Minä jään vaan ihmettelemään ylös tempaistujen hihhuleiden maahan jääneitä tohveleita.
Puhuva hihhuli kirjoitti:
Se aasi on jo kuollut, pölvästi!
kirjoitusten perusteella siellä on ainakin Jeesuksella ratsastavia aaseja.
- todé
Työmies2 kirjoitti:
kirjoitusten perusteella siellä on ainakin Jeesuksella ratsastavia aaseja.
---
- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Näköisen olennon,joka on yltä päältä silmiä täynnä ja jolla on kuusi siipeä.Jumalan ValtaIstuimen edessä oleva Naispuolinen Profeetan Henki,jolla on kaikkien naisten luonne,joita koskaan on ollut,joita koskaan on ja joita tuleva on.Halaan Häntä oikein lujasti ja siihen menee KAUAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Fakta voittaa fiktion
ja sinä lakkaat olemasta.
Kaikki se mitä sinä persoonana olet, on aivojesi aikaansaannnosta. Ei ole sielua eikä elämää kuoleman jälkeen.- En usko
"Ei ole sielua eikä elämää kuoleman jälkeen."
Mistä noin päättelet? Kertoiko isi? - Fakta voittaa fiktion
En usko kirjoitti:
"Ei ole sielua eikä elämää kuoleman jälkeen."
Mistä noin päättelet? Kertoiko isi?Kertoiko isi vaiko naapurin setä?
- fiktio.
Fakta voittaa fiktion kirjoitti:
Kertoiko isi vaiko naapurin setä?
Kerro sinä ensin miksi ei olisi, niin kerron miksi olisi.
- kovast
tavata taivaass viisaan ryövärin (=ristinryövärin) ja uuemmist henkilöist F.M. Dostojevskin.
sori toi virhe
Jos se suinkin olisi mahdollista niin raamatun henkilöistä vaihtaisin pari sanaa Juudaksen kanssa ja muista taatelin tallaajista tapaisin Augusto Pinochetin joka voideltiin taivaskuntoon sekä terveisinä maan pinnalle lähettäisin onkimatoja lastenlapsille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927