Onko kenelläkään kokemusta menneiltä vuosilta, että onko lokakuun lopulla - marraskuussa tarjolla äkkilähtöjä Agadiriin, vai menevätkö matkat kuin "kuumille kiville"? Sitä vain, että varaanko ajoissa vai pystynkö odottelemaan.
Äkkilähtöjä loppusyksystä?
3
957
Vastaukset
Kyllä niitä aikaisempina vuosina on ollut. Marokon kiinnostus on viime vuosina vähäsen hiipunut ja aivan syyttä.Muistan aikoja,jolloin lentoja oli 2 per viikko ja kone DC10 tai MD11.Tällä hetkellä vain yksi lento viikossa. kalevi
- kyllä on
Kysyntää kyllä on. Tällä hetkellä Agadiriin lennetään yhdellä koneella per viikko ja siihen on myyty kahden matkatoimiston matkat. En itse esim. saanut matkaa 11.10. täyttä. Käsittääkseni Aurinkomatka alkaa myydä matkoja Agadiriin vasta marraskuussa.
Yleensä kauden ensimmäiset lennot täyttyvät heti. Aurinkomatkat on myynyt matkoja heti kun myynti aloitetaan. Agadirin koneessa on Aurinkomatkojen ja Finnmatkojen sekä Tjäreborgin asiakkaita.Kalevi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615