on hyviä parturi/kampaamoja? tai siis niitähän taitaa olla vaikka missä, mutta olen uus paikkakunnalla ja tarttis löytää sellanen joka osaa leikata naiselle lyhyttä tukkaa.. vinkkejä kellään?
missäpäin
10
1659
Vastaukset
- huippupaikka!!
Pulse torinlaidalla on tosi hyvä paikka. Mikko-parturi tekee tosi hyvännäköisiä ja trendikkäitä lyhyitä hiuksia!! Osaa tehdä mitä vaan.. :) Ja tämä on nyt ilmaista mainontaa, koska itse en missään muualla enää käy. Loistopaikka!
- tosi hyvä
testattu on ja hyväksi havaittu parturiliike
- vakioasiakas nykyisin
Siellä minä käyn ja olen tyytyväinen. Liike on keskustassa.
- torinlaidalla
Pulsessa Mikko leikkaa ainakin todella taitavasti niin lyhyttä kuin pitkääkin. Sinne kannattaa mennä.Itse ravasin ennen kampaajalta kampaajalle olematta oikein tyytyväinen tuloksiin, mutta nyt en enää suostu muitten luona päätäni leikkauttamaan.
- hinnat?
mulla on superpaksu pitkä tukka,ja saan maksaa itseni kipeäksi ja konkurssiin jos kampaamoon menen värjäämään,nyt kuitenkin taitaa olla välttämätöntä kun tahdon tummasta värjätä hiekanvaaleaksi,se ei kotona onnistu..=)
Niin kiinnostaisi kovasti millainen hintataso siellä on?joudunko konkkaan jos kävisin siellä?
Ainakin yhdessä "hyvässä" kemiläisessä kampaamossa kävin talvella leikkauttaan hiukseni ja petyin kovasti,en saanut mitä halusin ja itsekkin olisin osannut leikata paremminoman tukkani.Eivät toki tienneet että olin itsekkin entinen kampaaja,ehkä työt olisi tehty paremmin jos oisin maininnut ammatistani..
- yllättävää
kuulla, että Kemissä olisi jopa uusi asukaskin niiden taulukoiden/juttujen/kuvien/tekstien perusteella mitä on esitetty pois muuttajista. Saanen kysyä, että mistäpäin olet muuttanut Kemiin ja etenkin miksi?
- vasta muuttanut
paljon vinkeistä. helpottaa jo paljon valitsemista lukuisista parturi/kampaamoista.. :)
ja olen muuttanut tuolta keski-lapista opiskelujen vuoksi paikkakunnalle..
- ammattilainen
meitsi leikkaa lyhyeksi koska vaan partakoneella ja alhaalta kanssa...
T: Jukka 17v- tumppii
Vedä vaan rauhassa handuun pentu....
Ei kannata mennä ainakaan Karihaaraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906