On tää vaikeaa
Kansansävelmienkään sanoja ei teoston takia saa.
Mikä oikeus heillä on niihin ?
Olen yrittänyt etsiä sanoja ja nuottia
rannalla erämaajärven, hulda ja jalmari ja linna olavin kappaleisiin.
ei onnistu.
Linna olavin... ym
5
2859
Vastaukset
- Soittaja
ole , tai ainakaan "Erämaajärven mökki" ja "Balladi Olavinlinnasta" eivät ole kansansävelmiä.
- pau86
Balladi Olavinlinnasta kappaleeseen löytyy nuotit ja sanat ainakin kahdesta opuksesta. Toinen löytyy jostain Toivelaulukirjasta, numeroa en valitettavasti muista ja toinen muistaakseni laulukirjasta: 50-luvun hitit ... tai vastaava. Kyllä noihin muihin löytyy nuotit, joissa on sanat, kun muistan niitä katselleeni. Kannattaa vain selailla useampia kirjoja... tai hakea kirjastojen hakupalvelimilla kyseistä kappaletta. :)
- viipukka
Mutta löytyykö balladi olavinlinnasta sanoja netistä.. tuntuu olevan mahdotonta..
- Markku48z
viipukka kirjoitti:
Mutta löytyykö balladi olavinlinnasta sanoja netistä.. tuntuu olevan mahdotonta..
Pane googlen hakusanoiksi laulun alkusanat:
Niin vuolaan virran luodolla
niin jo onnistuu. Säkeistöt löytyvät muun tekstin joukosta. - 567890+´
Markku48z kirjoitti:
Pane googlen hakusanoiksi laulun alkusanat:
Niin vuolaan virran luodolla
niin jo onnistuu. Säkeistöt löytyvät muun tekstin joukosta.tai mene kirjastoon, hae nuotit ja ota kopio. helppoa mut olet vain laiska paviaani jonka pitää saada kaikki ilmaseks ja kotiinkannettuna. toivottavasti sulle lirahtaa hätäkakka housuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614