Rakkaani kosi kännissä ja mä suostuin. Mutta sen jälkeen kumpikaan meistä ei ole puhunut siitä mitään. Ei varmaan muista/tiedä kosineensa ja mä en uskalla ottaa asiaa puheeksi. Odotanko uutta kosintaa?
Mitä tehdä
4
989
Vastaukset
- Mimmu -81
Kannattais varmaan harkita parisuhteen jatkamista pari kertaa vielä. Voisit oikeastaan mennä kotiin kasvamaan vielä muutamaksi vuodeksi, jos tosiaan
a) suostut kännikosintaan
b) otat yleensäkin kännissä tehdyn kosinnan tosissaan
c) et "uskalla" (?!?!?!) asiasta kysyä?????
On teitä kaikenlaisia tolloja.- keskustelu?
Noh, noh! Ehkä ei kannata tuon takia suhdetta pistää poikki! Ehkä kysyjä oli itsekin kännissä ja suostui siksi. Jos mies voi kosia kännissä, ihan varmaan nainenkin voi mennä suostumaan... Sitä sattuu. Kannattaisi miettiä tarvitseeko itse myös kasvamista vielä, jos kutsuu toisia tolloksi (vaikka täällä netissä se onkin niin helppoa)? Asian voisi esittää vähän fiksumminkin. Asia siellä takana kyllä oli ok. Esitysmuoto vaan vähän poskellaan.
Mies voi olla joskus olla tosissaan vaikka on kännissä. Kohtaa C kyllä myös vähän ihmettelen... Ehkä suhde ei ole vielä sillä tasolla, että ollaan valmiita kihloihin/naimisiin, jos ei uskalla toiselta kysyä tuollaista. Eikös pitäisi pystyä keskustelemaan mistä vaan? Se ei silti tarkoita etteikö parisuhdetta kannata lainkaan jatkaa. Ehkä vain kihlautumista voisi odotella siihen saakka, että suhde on edennyt pidemmälle. Ja uskaltaa puhua toiselle mistä vaan.
- niin selviää
Miksi et uskalla? Voithan mainita, että muistatkos silloin kun... että et varmaan ehkä ollut tosissaan vai olitko...? Otat ihan "sivumennen" asian puheeksi. Ei kai mies ihan huvikseen vain kosi edes kännissä, ehkä hän on ainakin jollain tasolla selvinpäinkin ajatellut asiaa. Eli se ei ole hänelle ihan kauhistus. Mutta ei se tarkoita, että hän olisi ihan vielä valmis. Tuntemattomia naisia jotkut kosii kännissä ihan leikillään, mutta ehkä ei omaa tyttöystävää/avovaimoa?
Ehkä voisit esittää toivomuksen, että mies kosisi uudestaan selvinpäin. Jää mukavampi muisto. Kihiloos ja kännis on kiva olla..
Naimisis ja krapulas yhtä hel..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164