ja muutkin nimimerkillä kirjoittajat, Neuvos haastaa kirjoitus kilpailuun ja voittajaa odottaa, Joululahja Shekki jouluksi, "Neuvos"
Kössi,Nipsu,Poliisi ja Tero-Veli
5
625
Vastaukset
- "Rantis"
Etkö sinä aikonut jädä ihmisten haastattelu- ja kirjoituslomalle ? Kirjoitteleeko sepustuksesi joku muu ja osuutesi on vain markkinoida "teosta" ?
kuin olin jo etukäteen suunnitellut ja jäi tämän verran aikaa kirjoitella avauksia, jossa ei mennyt kuin hetken ajastani, terveiset "Neuvos"
- että silleen
järjestää,järjestää on predikaatti.kuka järjestää,neuvos,neuvos on sudjekti.minkä järjestää,kirjoituskilpailun,kirjoituskilpailu on objekti.antoisaa kisaa nipsu,kössi,poliisi ja muut.onnea matkaan...
- juuri ihmettelin
Ranattoman ( nykyisin, oletettavasti ) neuvoksen tekstistä. Hän haaveiee kirjailijaksi, muta ei ole vielä oppinut kirjoitamaan.
Se "punahuuliko" ne rantiksen kirjat kirjoittaa rantiksen ite sohvalla maaten ja juttuja muistellen ? juuri ihmettelin kirjoitti:
Ranattoman ( nykyisin, oletettavasti ) neuvoksen tekstistä. Hän haaveiee kirjailijaksi, muta ei ole vielä oppinut kirjoitamaan.
Se "punahuuliko" ne rantiksen kirjat kirjoittaa rantiksen ite sohvalla maaten ja juttuja muistellen ?aivan itse, yhtään kirjaa ei ole syntynyt vielä tietokoneella kirjoitettuna, minun toimesta, vaan puhtaaksi kirjoittajilla ei luultavasti ole ollut, oikein kirjoitus ohjelma päällä, johon minä taas olen täysin syytön, "Neuvos".
Nyt tulee asiaan korjaus, mulla on tässä nyt jo oma tietokone, jossa on tämäkin puoli kunnossa, tervehtien huolestunutta lukijaani "Rantaneuvos"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155