Olen (mies) seurustellut jo kolme vuotta nykyisen kihlattuni kanssa ja huomannut, että hän ei ole puheistaan huolimatta saanut vielä EHKÄ koko elämänsä aikana orgasmia.
Ja perusteluna on, että hän on nykyisin kehumisieni ja kannustuksieni seurauksena alkanut hakea sellaisia asentoja ja tapoja, joilla hän saa itselleen nautintoa.
Esimerkiksi, hän hieroo häpyään minun peppuani vastaan.
Kieli- ja sormipelit on käyty monasti läpi, mutta minusta vain tuntuu, että hän ei ole niistä saanut sitä orgasmia.
Nyt minusta tuntuu, että nyt ollaan pikku hiljaa etenemässä siihen suuntaan, että hän saa jo ehkä ensi vuonna elämänsä ensimmäisen orgasmin.
(Olemme jo keski-ikäisiä.)
Että näin meillä. Oppia ikä kaikki.
Orgasmi
5
2094
Vastaukset
se johtuu siitä pienestä tekijästä koska sinä et viitsi keskittyä jotta antaisit naiselle taydelisen kiihotuksen ja ordasmin ennen omaasi .tämä johtää ennne pitkään jotta kihlatusi taikka vaimosi eroaa sinusta. sille tule riitämään jotta on höyläpenkki pelkästää. eipä silti kun ajatelet vain panemista taikka nussimista et ajatele mitä partnerisi haluaa oletko viitinyt vaivautua kysymään? .taikka miten hän haluaisi sen tapahtuvan ? taikka miten mikin siltä tuntuu ? se ei ole halon haluuta taikka vastaavaa :d
- Panomies tai anovamies
Älä puhu paskaa. Olen nuollut ja nussinut kaksi tuntia joka kulmasta ja tehnyt kaikki temput vaimon kanssa, mutta ei saa kuin humalassa. Entiset partnerit kyllä sai mutta niillä oli taas muita ongelmia liikaa. Uskon että suurella osalla naisista se on henkisellä puolella. Ei uskalleta ja puhuminenkin hävettää. Jos ei sanota mitä pitäisi edes yrittää tehdä , niin hommasta ei tule mitään. Joillekin se vaan se käy luonnostaan.
- sinua tai....
Panomies tai anovamies kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Olen nuollut ja nussinut kaksi tuntia joka kulmasta ja tehnyt kaikki temput vaimon kanssa, mutta ei saa kuin humalassa. Entiset partnerit kyllä sai mutta niillä oli taas muita ongelmia liikaa. Uskon että suurella osalla naisista se on henkisellä puolella. Ei uskalleta ja puhuminenkin hävettää. Jos ei sanota mitä pitäisi edes yrittää tehdä , niin hommasta ei tule mitään. Joillekin se vaan se käy luonnostaan.
olet niin huono seksissä
- Panomies tai anovamies
sinua tai.... kirjoitti:
olet niin huono seksissä
Todennäköisesti , anteeksi vaan ,olet impotentti runkkari joka ei tajua naisen päälle.
- Nimetön..
Osta puolisollesi vibra tai perhonen tms. jota voi käyttää klitoriksen kiihottamiseen yhdynnän aikana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154