että ruokien lihaosuuksissa on liian tiukat annostelumääräykset. suurin osa ei tästä häiriinny, mutta proteiinia olisi kiva saada koulussakin - varsinkin jos yhtään lihasta omaa. useimmiten lautanen on täynnä perunaa ja salaattia sekä aivan liian pieni määrä itse ruokaa! pakko siitäkin maksaa 2,2 ekee, koska ei koulupäivää pärjää ilman ruokaa. kouluruoat kaikilla tasoilla sisältävät yleensäkin liian vähän proteiinia! kyllähän ne on ravintoexpertit suunnitellut, mutta proteiinin saantiin ei kiinnitetä ikinä tarpeeksi huomiota ja hiilihydraatteja tuputetaan, vaikka niitä saa päivässä aina vähintäänkin tarpeeksi. no kyllä tuo 2,2 euroa on toisaalta edullinen hinta kouluruoasta vähällä lihallakin kunhan syö hirveesti salaattia ja juo hullusti maitoa, ettei tarvitse niitä juurikaan ostella itse niukalla opintotuella.
tamkissakin on
sellainen ongelma,
2
1192
Vastaukset
- ai jai
No voi hylky. Meillä Joensuussa amiksessa siirryttiin juur tänä syksynä itsepalveluun. Jokainen ottaa muonaa just sev verran kun meinaa syödä. Olipa se sit lihakastiketta tai jotain muuta. Niin ja sit se ov vielä ilmaista. JA HYVÄÄ.
- mulla jo
kolmannesta luokasta lähtien, mutta nyt :( ei voi ees käyttää röyhkeyttä hyväksi ku on kassatädit rahastamassa. ei maailma sentään tähän kaadu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850