Raitis tiistai tänään.
Tiistai 4.9.2007
4
323
Vastaukset
Selevistä päin tämäkin tiistai ja ihan täydellä järjellä.
- Cettuz!
Raittiina.
- Oolofi
Yeah, selvänä ollaan, vaikka viime aikoina kalja siideri on pyörineet mielessä kovasti. Mutta en oo ratkennut. Aattelin ratketa vasta ens kesänä, että on sitten rahaa plakkarissa eikä kaikki mee jos vähän innostuu. Ja en aio enää pitää putkia. Tällä kertaa voin onnistua, koska enne en onnistunut, koska en ollu päässy sisään AA.han, niin kun otin yhtenä iltana niin otin sitten 10 päivää aamusta iltaan. Mutta nyt kun oon AA.han päässy jyvälle, niin aattelin notta voin ottaa esim. perjantaina ja painua launataina ryhmään heti aamusta ja jatkaa raittiutta. Sanokaa vaan ettei toimi, mutta jos se ei toimi kaikilla, niin voihan tällanen jollain toimia. Eihän se AA tietty mikään parannuskeino alkkariuteen ole, mutta siellä voi hengailla juoppojen kanssa selvinpäin. Sen takia se sopii mulle hyfin.
Moi !
Kesä on vietetty mökillä, ilman kaljaa. Nyt tuntuu siltä, että pitää taasen yrittää pysyvää raittiutta. Minä haaveilin, eläkkeellä voi ottaa hienosti konjakkia. Ei se muuten onnistunut, samat kuviot piti käydä läpi. Tämä päivä on tärkein, huomisesta en tiedä. Raitista päivää kaikille, se on lahja kun saa olla ilman viinaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773