Haluaisin vapaaehtoistyöhön, mielellään Afrikkaan, mutta tuntuu typerältä joutua itse maksamaan 800-2000 euroa palkattomasta työstä, varsinkaan kun on täysin rahaton. Tietääkö kukaan mitään järjestöä, jonka kautta pääsisi auttamaan ihmisiä ilmaiseksi? Järjetöntä että siitä pitää nykyään maksaa...
Liian kallista!
Oona
1
723
Vastaukset
- jo Suomessakin
Ystäväpalveluissa,nojautuu laitospotilaissa liikaa laitosten tahtoon.Asukkaiden tarpeet jäävät vähemmälle.Laitoksilla ja hoitajilla siellä on omat tarpeensa alallaan,silloin jää asukkaiden tarpeet helpolla vähemmälle.Jos taas tarkoitus on mennä ulkopuolelta asukkaita lähinnä auttamaan ja autattekin heitä vain varsinaisen hoitosektorin pillin mukaan,helpoitatte kyllä heitä,mutta saavatko asukkaat silloin mitään entistä enempää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667