Viikon vanha hp:n paketti. Aamulla koneen näyttöön oli ilmestynyt pystysuunnassa ruudun halkaiseva violetti viiva. Onko rikki vai voiko korjaantua jotenkin?? Näyttö hp w2007v 20" tft. Aika hurjaa jos näin uudessa koneessa jo näyttö menisi rikki. Viiva ilmestyi siis käynnistyksen yhteydessä.
Viisaat
4
309
Vastaukset
- Jahnukainen
jos oot ostanu sen, etkä pölliny. Onhan se sentään takuu olemassa!
Sama se missä vika jos takuu kerran on.Vian syytä on turha tässä pohtia koska takuu on voimassa.Eli tiedät varmaan miten toimia jos vika toistuu?
- tuo
kysyjä nimenomaan kysynyt teilä "viisailta" mikä voisi olla vikana??mua kyllä sieppaa täällä, jos jotai kysyy, nii yleesä vastauksena on vie takuuseen.Ja koska en koneista mitään ymmärrä en voi vastata kysymykseen, ärsyttää vaan suurin osa vastauksista.
- Ihmetellen.
Mielessäni kävi ihan sama asia, voihan tuossa olla vikana sekin että näytön resoluutio on vielä väärä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499