Boidis action boy, Elmo, lähti koirien taivaaseen viime yönä. Vili-veli oli varmaan vastaanottamassa. Mutta meillä on niin hirveä ikävä. Rauhaa koirien taivaassa, kaarisillalla joskus nähdään.
Meille
3
495
Vastaukset
- ja voimia teille
tässä kirjoitan osanottoni teille oma ihana kääpiömäykkymme sylissäni, vakiopaikallaan. itse olen joskus miettinyt, että kuinka sitten aikanaan kestän, kun rakas seuralainen on poissa... voimia teille sinne.
- mäykkymunno
Mäykkymummolta voimahaleja:-))
Olen itse saattanut 3 mäykkyä koirien taivaaseen ja joka kerta ollut yhtä surullinen.
Nyt iloa elämään tuo rasavilli, vuoden vanha kk tyttö.
Näinhän se elämä menee, joskus vannoin etten ota uutta mäykkyä, mutta tytär sanoi että ota, jäät paitsi paljosta ilosta mitä mäykky tuo.
Voimia, voimia Sinulle :-))) - 2mäykkyveljestä ja mamma
sillä,tiedämme,miten paljon sitä jää kaipaamaan,omaa pientä suloista ystävää.
Meidän perheestä nukkui pois Taku tammikuussa ja vieläkin on suuri suru,joka ilta iltarukouksissa muistellaan 13v Takua ja hänen kaksoisveljeään,joka nukkui aikaisemmin pois.
Ei siihen ikävään koskaan totu,aina nämä pikku veijarit ovat mielessä ja hyvä niin.
Voimia sinne,Elmolla on nyt hyvä olla kuitenkin siellä muiden mäykkyjen kanssa auringossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657