Hei.Tämä on alkanut jo monta vuotta sitten.olen aina pelännyt olla yksin.ykkösluokasta lähtien.mutta kun menin 6 luokalle, vainoharhaisuuteni ja pelkoni voimistui. Pelkään olla yksin kotona, kuulen koko ajan talossa askelia, ja joskus menen veitsen kanssa tarkistamaan asian, että onko siellä ketään. kun tulen koulusta pyörällä, pyöräilen mahdollisimman hitaasti kotiin tai kysyn kaveria.olen kotona yksin aina vain samassa paikassa, ja katson tv:tä. ja ennen nukuin omassa sängyssä, mutta nyt äitini vieressä. kesällä, heräsin aina yöllä ja minua pelotti, mutta en herännyt painajaiseen. menin äitini viereen nukkumaan. äiti on soittanut terveyden hoitajalle, joka on käskenyt minut juttelemaan koulun kuraattorille, ja jos se ei auta, menen perheneuvolaan ammattiauttajan luo. en tiedä mitä on tapahtumassa, kun vainoharhaisuuteni vain kasvaa.en uskalla käydä edes yksin suihkussa, enkä mennä ÄITIN viereen nukkumaan ennen äitiä. ja silti minua pelotta. tarkistan aina huoneen "tappajien" varalta.en uskalla olla enää melkein missään huoneessa yksin.ja pelkään että joku tappaa minut.eikä minulla ole enää koulussa edes oikeita kavereita.kökötän vain nurkassa yksin välitunnit. onko/ollut kellään samaa pelkoa?mitä pitäisi tehdä?mennä psykiatrille?
Pelko karkaa käsistä(KO)
0
550
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854