Laura, helmikuussa täyttää 4-vuotta. on melkoinen räpätäti! Hän on oppinut tarhassa kiroilemaan!!
Kun tuttavapariskuntamme kävi kahvittelemassa meillä, tässä muutama päivä sitten, he tekivät lähtöä ja olivat pukemassa eteisessä.
Laura-neiti katsoi kyyneleet silmissä lähteviä leikkitovereita ja sanoi oven kolahtaessa kiinni
"heippa tollo". Hän meni vielä huutamaan oven posti lunkasta käytävään jossa ystävämme odottivat hissiä, " HEIPPA PASKA" !.
Laura kaupassa, ollessamme kassalla.
" Vittu tätä tikkalia! Tämä on Myy- tikkali, mä haluan sen paskalle haitevan haisunäätä tikkalin "
Sain hävetä silmäni päästä.
Pistin tarhaan viestiä, että katsovat vähän mitä lapset puhuu..
Meidän perheessä ei kirvata. joten meiltä se ei ole tarttunut.
minun tyttöni
on räpätäti
2
1008
Vastaukset
- penskasi
mitä pikimmiten puheterapiaan.
Tuonikäisen tulee osata kaikki äänteet!- eikiva...
rumasti puhuu. Sinun kannattaakin hävetä. Opeta lapsi tavoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890