Sitä vaan ihmettelen,että miksi nämä kakkoset aina
mollaavat tätä vaimoa/vakituista.
Kyllä heillä on jotarpeeksi surua ja murhetta muutenkin.
Eikö nämä ´naiset ymmärrä,että se mies pettää heitäkin,juuri sen vaimon kanssa.
Onko se sitten sitä epävarmuutta ja halua kostaa jollekin,kenen syy juttu ei alunperin ole.
Se mieshän siinä kaikkia vedättää,ja pelaa toisten elämillä.
Ei ne sitä kakkosta arvosta sen enempää.
hei kaikki
3
537
Vastaukset
- kakkosena
ihmettelen rakastajan vaimon mollaamista tai halua nähdä/tavata tämä henkilö. Emme keskustele myöskään "hänestä" silloin, kun tapaamme. Olen alusta asti tiennyt, että mies on varattu ja suhtautunut asiaan myös niin. Kyllähän minut haukutaan täällä, mutta en tänne tule itkemään, miksi hän ei vaimoaan/perhettään jätä!!
Suhtaudun asiaan niin, että hän on vain lainaa minulle, en itse ota yhteyttä ensimmäisenä enkä koskaan soita! Rakkaudesta ei puhuta koskaan, en tiedä, mitä hän minua kohtaan tuntee, itse pidän miehestä. Silti hän ottaa aina yhteyttä ja viettää öitä luonani...
Onhan se myös niin, että jos miehellä on tarve, oli se mikä tahansa, käydä vieraissa, mieluumminhan hän käy "vanhan tutun" luona, kun aina etsisi uutta?? - eli miksi
siis kakkoset ja ykköset eivät lyöttäydy yhteen ja yhdessä maksa velkansa miehelle, huijaisivat häntä mennen tullen
..jospa kakkoset ja ykköset lyöttäytyiskin yhteen rakastamaan sitä miestä...!
miksi olla keskenään vihamielisiä ja mustasukkaisia, yhteinen onni ja etu.....
ei tarvitse tehdä mitään erityisä ratkaisuja, ootella että mies valitsisi vain jommankumman!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164