Mikäs saattaa olla paskin varustamo, jossa olette olleet ja miksi ?
Paskin varustamo
10
3338
Vastaukset
- Mulkvisti varustamo
Finnlines os numero uno, varustamo jossa ei ole henkilöstöpolitiikkaa. Siellä pärjäävät vain perseennuolijat ja kipparit jotka panevat henkilöstöosaston ämmiä.
- varustamo??
Mikä finnlines???
ja pannaan ketä???
sinuako??? - Pillukade
varustamo?? kirjoitti:
Mikä finnlines???
ja pannaan ketä???
sinuako???Ainakin Finnhansassa kävi tötterötissi panettamassa itteään kipparilla.Finnlines varustamon nimenä on outo, pitäisi olla Grimmlines.
- pyhä jysäys....
Pillukade kirjoitti:
Ainakin Finnhansassa kävi tötterötissi panettamassa itteään kipparilla.Finnlines varustamon nimenä on outo, pitäisi olla Grimmlines.
Oikein päässä leimuh...eiko leimahti ku sai vain aatella millasta noittenki väliin olis tuuppia.
- Ukkomies
pyhä jysäys.... kirjoitti:
Oikein päässä leimuh...eiko leimahti ku sai vain aatella millasta noittenki väliin olis tuuppia.
Miltähän siltä aisankannattaja taksikuskista tuntui, kun olivat matkalla mukana ja kippari veti villoihin Mirkkua.
- mut miun kamu
Ukkomies kirjoitti:
Miltähän siltä aisankannattaja taksikuskista tuntui, kun olivat matkalla mukana ja kippari veti villoihin Mirkkua.
sai poosun jopi kunno panol.
Omakohtainen kokemus puuttuu, mutta niillä oli kuulemma viime kesäksi hankala löytää miehistöä Merenkulkulaitoksen paatteihin. Jotain voi jo päätellä siitä että porukka lähtee siinä mittakaavassa pois kesken työsuhteen.
Toinen vahva ehdokas on Langh. Alimiehitetyt paatit ja alimitoitetut palkat.Ja mitkä ovat perustelut kirjoitukseesi, alimiehitys varmasti "mutua" ja mkh:n "paatteihin" haki tietojenimukaan peräti 250 mestaria työpaikkaa.Langh suhtautuu esim. ikälisiin melko löysästi
- Aimo Highwaystar
mtz kirjoitti:
Ja mitkä ovat perustelut kirjoitukseesi, alimiehitys varmasti "mutua" ja mkh:n "paatteihin" haki tietojenimukaan peräti 250 mestaria työpaikkaa.Langh suhtautuu esim. ikälisiin melko löysästi
Ootko ollu Langhilla?
- Turult
Bore-varustamoa ei pidä unohtaa.Toiminta amatöörimäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308