Paljonko pitää olla ylä-/alapaine, että aletaan lääkitys? Missä menee kohollaan olevan verenpaineen ja "normaalin" raja?
Nyrkkisääntö
3
928
Vastaukset
- sieltä löytyy...
eli www.kaypahoito.fi ja siellä Kohonnut verenpaine.
Ei paljoa vaatine. - Googleen
sana "verenpaine". Sillä löytyy. Nuo lääkitysasiat on yksilöllisiä ja riippuu aika monesta asiasta (kuinka kauan paineet on olleet koholla, onko sukurasitetta, mikä on potilaan terveydentila muutoin, kuka lääkäri on kyseessä ...), joten ei voi sanoa mitään tiettyjä arvoja. Mutta ne tavoitearvot löytyy googlettamalla.
- terveydenhoitajalla käynyt
Nyt on ainakin näillä lukemilla kuulemma tarve hoitoon. Kävin aamulla työpaikkahoitajalla ja tulokset näyttivät 187/113. Lääkärille tuli aika. Saa nähdä kuinka käy. Voipi olla että lääkkeille joutuu. Ylipainoa ei ole kuin jokunen kilo joten senkään tiputtaminen tuskin paljoa auttaa. Ehkä ruokatottumuksia pitäisi vähän muuttaa. Toinen mittaus näytti hieman vähemmän 184/110
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450