Onko hinnat kiinteitä vai tingitäänkö puolet pois kuten goalla.
tinkiminen
2
1179
Vastaukset
- ostospaikasta
Venetsuelassa, kuten muuallakin Etelä-Amerikassa, voit kyllä tinkiä turistirihkamaa ja "matkamuistoja" myyvissä paikoissa, toreilla, ja ihan kaikissa tavallisen kansan kaupoissa (ei ruokakaupoissa eikä ravintoloissa), vaikkapa vaateliikkeissä. Paremman luokan liikkeissä ei tietenkään tingitä, niissähän tekevät kauppaa ne joilla ei rahasta ole puutetta.
Tinkiminen ei ole pakollista, on urbaanilegenda että kauppiaat köyhissä maissa _haluaa_ tinkiä. Kauppiaat kaikkialla haluaa nyhtää sinulta rahaa niin paljon kuin suinkin.- siis pikkupuoteja
Tämä siis pikkupuodeissa. Tavarataloissa hinta on se mitä siinä lapussa lukee, tietenkin, ellei niillä ole "remate".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329